![]() |
|||||
Verwijderd
|
Het gaat snel hier.
Citaat:
Het plan van LUH-3417 klinkt goed, omdat veel mensen echt geen idee hebben hoe en wat ze moeten schrijven. Citaat:
Misschien kunnen we ook een stuk bij de tips en trucs maken hoe wij onze reacties geven. Over de snelheid van dit topic: mensen willen kijken of dit een evaluatietopic is, verder ziet het er niet zo uit als alle andere titels, dus spreekt het wel aan. Citaat:
![]() Citaat:
Een derde forumbaas lijkt me inderdaad overbodig. Er is hier geen ruk te doen, eigenlijk. Wij corrigeren stoute leden eigenlijk vanzelf wel of we pesten ze weg en spamdingen worden altijd wel gemeld op M&M, waarna vaak een prune volgt, dus veel is er niet te doen. Alleen tijdens de wedstrijden is het hier iets drukker. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
... wat je nu en hier toch ook redelijk goed doet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, zie je nu wel dat mensen iets hebben aan je bijdrage? ![]() Ik persoonlijk vind het in ieder geval altijd tof om reacties van je te krijgen en voor mij ben je dus niet echt een onbekende. ![]() LUH-3417 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, Grimm, dan noem ik jou voortaan Grimm ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed. De topic bestaat en de eerste recensie staat erop. Als er onduidelijkheden of aanmerkingen zijn, kunnen die hier geplaatst worden. De recensie-topic is gesloten en wordt door mij persoonlijk bijgehouden en ge-update, zodat het een nette en overzichtelijke database blijft.
LUH-3417 - Klik! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Online letteren in een verhaal op een forum lestat080 | 1 | 25-01-2004 22:53 | |
Verhalen & Gedichten |
andere letteren sites @ngel from Hell | 2 | 21-09-2003 20:19 | |
Algemene schoolzaken |
Letteren in Tilburg D-sire | 0 | 22-02-2003 09:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Open Dag Universiteit Leiden Faculteit der Letteren 25 november j.l. Odicanes Naso | 24 | 03-12-2000 21:15 |