Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2006, 01:21
sterre
sterre is offline
tis nu laat in de avond maar kzit echt met iets dat er even uit moet...
het zit zo. er is een meisje in men klas waar ik echt dol verliefd op ben. we komen enorm goed overeen en zo. we smsen heel vaak, zoeken elkaar de hele tijd en zo, kortom we vinden het zalig om bij elkaar te zijn. ik weet dat zij ook wel iets voor mij voelt maar nu is er vanavond net iets gebeurd. we zaten op haar kamer en hebben gevreeën. allemaal zalig, een perfecte avond zeg maar! tot dat ze plots na afloop zegt dat ze toch niet zo opgewonden wordt van vrijen met een meisje. met andere woorden: ze vindt me wel fijn maar voelt zich lichamelijk niet tot mij aan ge trokken... Ik zit nu gewoon helemaal in de put. het is nog niet zo lang uit met mijn vriend (drie weken of zo) en was dolverliefd op dat meisje. ik weet gewoon niet meer hoe ik nu met deze situatie moet om gaan! hoe moet ik nu nog normaal doen tegen dat meisje? ik heb er verdorie mee gevreeën en zalige tijden mee gehad! maar ik zit er mee in de klas en ... *zucht* ik weet me gewoon geen raad meer. niet met hoe het nu verder moet met dat meisje, maar ook mijn gevoelens qua jongens of meisjes. ik dacht dat ik er uit was maar ik weet het allemaal niet meer...
Oud 20-01-2006, 08:27
Verwijderd
Hmm, daar heb je me wel even een situatie.
Ik denk dat je maar eens een poging moet doen om je over die verliefdheid heen te zetten, al duurt dat denk ik wel even. Want zij vindt je blijkbaar echt niet leuk als in verliefdheid... dus om daarop te blijven wachten...
En over dat ze bij jou in de klas zit: is het heel 'raar' om nu weer gewoon met haar om te gaan? Is dat te moeilijk? Anders moet je dat maar gewoon proberen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 10:19
sterre
sterre is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-01-2006 @ 09:27 :
Hmm, daar heb je me wel even een situatie.
Ik denk dat je maar eens een poging moet doen om je over die verliefdheid heen te zetten, al duurt dat denk ik wel even. Want zij vindt je blijkbaar echt niet leuk als in verliefdheid... dus om daarop te blijven wachten...
En over dat ze bij jou in de klas zit: is het heel 'raar' om nu weer gewoon met haar om te gaan? Is dat te moeilijk? Anders moet je dat maar gewoon proberen denk ik.
ik vind het toch wel heel moeilijk om nu plots normaal te moeten gaan doen ja... zou niet weten wat er ik nu moet tegen gaan zeggen of zo... en vind het nog lastiger om mij over die verliefdheid heen te zetten aangezien ik ze iedere dag zie, dat maakt het er gewoon nog moeilijker op denk ik.
Oud 20-01-2006, 11:14
Marcade
Marcade is offline
Waarom heeft ze dan met je gevreeen als ze zich lichamelijk niet tot je aangetrokken voelt? Heb je er verder nog met haar over gepraat?

En tja, anders, ik zou idd. net wat Krummeltje zei, proberen je over die verliefdheid heen te zetten. Anders heb je kans dat 't heel lelijk word, die relatie tussen jou en haar en dat zou zonde zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 15:32
sterre
sterre is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-01-2006 @ 12:14 :
Waarom heeft ze dan met je gevreeen als ze zich lichamelijk niet tot je aangetrokken voelt? Heb je er verder nog met haar over gepraat?

En tja, anders, ik zou idd. net wat Krummeltje zei, proberen je over die verliefdheid heen te zetten. Anders heb je kans dat 't heel lelijk word, die relatie tussen jou en haar en dat zou zonde zijn.
ben net bij haar geweest en hebben het wat uigepraat en zow... relatie zal er nooit van komen ma ja... zal me dus idd over da meisje moeten heen zetten op een of andere manier
Oud 20-01-2006, 15:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
sterre schreef op 20-01-2006 @ 16:32 :
ben net bij haar geweest en hebben het wat uigepraat en zow... relatie zal er nooit van komen ma ja... zal me dus idd over da meisje moeten heen zetten op een of andere manier
vermoord d'r lucht op.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 22:36
marla
marla is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-01-2006 @ 16:45 :
vermoord d'r lucht op.
dat helpt echt ja
Oud 20-01-2006, 23:00
Verwijderd
Ik zou inderdaad wat afstand van haar nemen. Dat kan tot rare situaties leiden, maar als je vooraf duidelijk maakt waarom je dat doet ("Ik neem liever even wat afstand omdat ik dus wel iets voor je voelt en ik hoop dat je dat begrijpt") is zij alleen vreemd bezig als ze dat niet accepteren wil.
Vind het overigens echt wel een naaistreek om met zo'n boodschap te wachten na het vrijen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 09:17
WolterB
WolterB is offline
Wat lullig om dat pas achteraf te zeggen
Je moet in ieder geval inzien dat jij niets fout hebt gedaan en zij degene geweest is die waarschijnlijk alleen voor het genot met jou gevreeën heeft (wat ze achteraf dan weer half ontkende).

Probeer haar zoveel mogelijk te ontlopen in de klas om eroverheen te komen of probeer met haar te praten en erachter te komen vanwaar opeens die reactie. Misschien twijfelt ze zelf na die avond opeens aan haar geaardheid en stelde ze zich daarom zo hard op tegen jou, zou ook kunnen.
Oud 22-01-2006, 09:26
adon1s
adon1s is offline
omg hoe geil
Oud 24-01-2006, 00:11
sterre
sterre is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-01-2006 @ 10:17 :
Wat lullig om dat pas achteraf te zeggen
Je moet in ieder geval inzien dat jij niets fout hebt gedaan en zij degene geweest is die waarschijnlijk alleen voor het genot met jou gevreeën heeft (wat ze achteraf dan weer half ontkende).

Probeer haar zoveel mogelijk te ontlopen in de klas om eroverheen te komen of probeer met haar te praten en erachter te komen vanwaar opeens die reactie. Misschien twijfelt ze zelf na die avond opeens aan haar geaardheid en stelde ze zich daarom zo hard op tegen jou, zou ook kunnen.
mjah mss wel... vandaag dat meisje terug gezien en deed wel erg vreemd! weet niet goed hoe ik me nu moet gedragen en zow maar ja... zal wel normaal zijn veronderstel ik
Oud 27-01-2006, 09:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
sterre schreef op 24-01-2006 @ 01:11 :
mjah mss wel... vandaag dat meisje terug gezien en deed wel erg vreemd! weet niet goed hoe ik me nu moet gedragen en zow maar ja... zal wel normaal zijn veronderstel ik
Vreemd op welke manier?
Ik zou haar gewoon even met rust laten, ookal zit je bij elkaar in de klas...Ik weet niet bij wie je bent in de pauzes, maar laat haar maar even. Misschien kunnen jullie na die 'break' wel weer gewoon met elkaar praten...
Oud 27-01-2006, 12:35
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik kan de 'vreemde' situaie wel indenken... hou gewoon echt afstand, dus niet bellen, smsen en ik zou gesprekken ook vermijden...
Reageren

Regels voor berichten