Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alvast bedankt nare man!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nieuwe Fullmetal Alchemist film gedownload van yume. OMFG, iemand heeft zijn camera 40 cm van het beeld gehouden en zakt soms zelfs even weg. Wel engels ondertiteld mja. Welke gek doet dit. Al die moeite nemen zoiets te seeden, en waarom niet die versie op het beeld........ aaargh!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Persoonlijk vond in NGE tegenvallen...vooral et einde sloeg nerges op...de OVAs maakten et iets beter, maar et bleef vaag.. Misschien dat ie na nog een keer kijken beter wordt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou zelfs nog wel geld hebben besteed aan origineel materiaal van FMA, ware het niet dat ik uit principe weiger de kas van die anime-hatende hoeren van FUNimation te spekken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Et is de eerste serie die ik ken waarbij je kan kiezen tussen de volledig japanse versie (dus ook alle logo's en credits) en de VS-versie(dus de aangepaste logo's en romanji credits) Maar de houding van Funi is natuurlijk zéér fout...zonder 'ons' bestonden ze nieteens...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
toch? *heeft geen zin om het vorige topic er op na te lezen*
||
Citaat:
Er zou idd een licencing bedrijf moeten komen die écht van anime houdt en de fans respecteert.. De prijs van de DVDs...tja..in japan is et vaak zo'n $60 voor 3 of zelfs 2 eps..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me echter sterk dat de licensentiebedrijven anime geen warm hart toedragen. Zeker aangezien ze er dagelijks mee bezig zijn (ze zijn fanatieker dan de gemiddelde leecher) en de animemarkt is buiten Azië nou niet bijzonder winstgevend (schat ik). In zoverre vind ik dat ze wel enige crediet verdienen, omdat ze anime en manga toch bekender en geliefder maken onder een groter publiek. Voor kwalitatief hoogwaardige producten tegen een juiste prijs, ben ik in principe wel bereid mijn portomonnee open te trekken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, je kunt je ook afvragen of anime in het westen wel een goede naam krijgt door praktijken van bedrijven als FUNimation en 4Kids. In mijn ogen wordt het vooral gemarket als voor kinderen tussen de 12 en 16, met die gecensureerde en kinderlijke vertalingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naruto krijgt gelukkig een aparte DVD voor de Uncut original versie... hopelijk zijn die DVDs ook wat goedkoper... De dub komt nieteens uncut uit...omdat ze bang zijn voor lawsuits denk ik. In de dub hebben ze bijvoorbeeld de 'zoen-scene' van Naruto en Sasuke eruitgeknipt, omdat amerikanen homofoob zijn en dus álles wat daar in de buurt komt eruit halen.. Als dit mij goedkopere DVDs oplevert kan dat mij geen reet schelen, al lijkt me het zéér stug dat ze goedkoper gaan worden. En dankzijn de honden van 4Kids komt o.a. One Piece never nooit op DVD, en áls dat al zo is dan alleen de afgeslachte dub-versie.. 4Kids zit op een héél ander niveau dan FUNimation... FUNi mag dan wel de asshole uithangen tegenover fansubbers, maar ze hebben iig uncut DVDs met de japse versie er op.. 4Kids daarintegen geeft geen reet om de echte fans en downgraden hun series tot dat ze geschikt zijn voor 6 jaar en ouder, of dit nou de hele serie verandert of niet.. 4Kids zou een serie zoals Elfen Lied dusdanig afslachten dat het een hele brave, bloed-/naaktloze serie is die kinderen waarschuwt voor vuurwerk ofzo.
||
Citaat:
Ik wil ook weer es een marathon doen...ff een hele zooi kijken zodat ik weer wat kan gaan fikken.. Maarja...tentamens...!@#$%^&* maargoed...ff tot donderdag wachten...dan kan ik ff een dag of wat vrijnemen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|