Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 10:54
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Low,

Ik zit er over na te denken DXM te gebruiken. Ik heb al wat informatie gezocht maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik gebruik antidepressieva en antipsychosa (Efexor en risperdal)
Is gebruik van dxm schadelijk in combinatie met die 2?
Ik weet ook niet precies hoeveel ik moet gebruiken om lekker vaag te worden..
Oud 21-01-2006, 10:59
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Je kunt ook gewoon de medicijnen die je sowieso al moet innemen od'en, moeje kijken hoe kkvaag je daarvan wordt

Maar even zonder dollen,
mensen met (gevoeligheid voor-) pychosen moeten afblijven van tripmiddelen om het risico dat ze zichzelf en/of de rest vd wereld lastigvallen te vermijden.

Het verruimen van een gestoorde geest levert een verruimde gestoorde geest op.
Gezien de manier waarop het gesteld wordt heb ik de neiging dit topic en de ts niet serieus te nemen.

Maargoed, anders moet je t Wann vragen.
Oud 21-01-2006, 11:20
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik ben behoorlijk serieus, maar ik weet gewoon niet of ik met mijn medicijnen dxm kan nemen. Volgens mij zijn mijn medicijnen SSRI's ipv die MAO dingen en kan het dus wel. Maar zoals ik al zei weet ik dit niet zeker, en ik heb geen zin dat er allemaal rare dingen gaan gebeuren.

Wat je zegt over dat het niet verstandig is om te nemen, daar heb je op zich wel gelijk in. Alleen denk ik niet dat ik me er veel van aantrek.
Oud 21-01-2006, 11:56
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Achja, verspilde moeite dan.

Darwin zegt: Domme mensen roeien zichzelve uit.
Have fun girl, op dit forum doen we niet aan hulp bij zelfmoord.

of het moet zeehond zijn

Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 11:59.
Oud 21-01-2006, 11:57
Verwijderd
deal with it, maar jouw geest is niet gemaakt voor drugs. echt te dom als je het risico gaat nemen om je geest nog verder te verneuken (met alle gevolgen van dien) en die kans is zeer groot!
(ik reply later nog wel als ik meer tijd heb)
Oud 21-01-2006, 12:45
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 21-01-2006 @ 12:56 :
of het moet zeehond zijn

Huh?! Wat?!

Down the road kids!
Oud 21-01-2006, 13:46
wann
wann is offline
# Do not take DXM if you are using, or have used an MAO Inhibitor within the last 2 weeks.

* MAOI's include harmine & harmaline, as well as many anti-depressants.
* Check with a doctor if you're unsure whether you medication contains MAOI's.
* When combined with MAOI's, DXM can cause "serotonin syndrome" with fever, hypertension, and arrhythmias.

# Do not take DXM if you are using, or have used an SSRIs within the last 2 weeks.

* SSRIs include many anti-depressants, including Fluoxetine (Prozac), Citalopram (Celexa, Lexapro), Paroxetine (Paxil), and others.
* Check with a doctor if you're unsure whether you medication is an SSRI.
* When combined with SSRIs, DXM may cause "serotonin syndrome" with fever, hypertension, arrhythmias, etc.

Aldus.
Oud 21-01-2006, 15:31
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
wann schreef op 21-01-2006 @ 14:46 :
# Do not take DXM if you are using, or have used an MAO Inhibitor within the last 2 weeks.

* MAOI's include harmine & harmaline, as well as many anti-depressants.
* Check with a doctor if you're unsure whether you medication contains MAOI's.
* When combined with MAOI's, DXM can cause "serotonin syndrome" with fever, hypertension, and arrhythmias.

# Do not take DXM if you are using, or have used an SSRIs within the last 2 weeks.

* SSRIs include many anti-depressants, including Fluoxetine (Prozac), Citalopram (Celexa, Lexapro), Paroxetine (Paxil), and others.
* Check with a doctor if you're unsure whether you medication is an SSRI.
* When combined with SSRIs, DXM may cause "serotonin syndrome" with fever, hypertension, arrhythmias, etc.

Aldus.
Nou, das heel jammer..
Oud 21-01-2006, 23:02
stickie
stickie is offline
Het is vooral niet lullig bedoelt, maar pure interesse.
Maar hoe kom je op je 17'de zo ver dat je aan al die anti-depresiva en anti-psychose shit moet?
Oud 22-01-2006, 02:45
Droyd
Droyd is offline
Ik geloof dat je DXM absoluut niet mag combineren met AD's.
En dat het ook al niet te zacht is voor de lever/nieren.

Niet proberen dus, de kans is vrij groot dat je kotsmisselijk wordt. Dat is namelijk een veel voorkomende reactie op AD's in combinatie met verscheidene drugs (DXM, paddo's...naar wat ik zoal gelezen heb)

edit: ok, de dxm ad combo waarschuwing staat er nu tweemaal in. sorry.
Oud 22-01-2006, 04:48
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
stickie schreef op 22-01-2006 @ 00:02 :
Maar hoe kom je op je 17'de zo ver dat je aan al die anti-depresiva en anti-psychose shit moet?
en daarbij interesse te ontwikkelen voor niet lichte hallucinogenen?

HOAX! HOAX! HOAX!
Oud 22-01-2006, 10:46
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
stickie schreef op 22-01-2006 @ 00:02 :
Ik heb een vorm van authisme, maar ik ben een slimmerd dus heeft nooit iemand daar iets van gemerkt, doordat ik gewoon niet met de wereld om kon gaan heb ik daarover heen borderline gekregen. Op mijn 16e werd ik verliefd op totaal de verkeerde persoon, en die hielp me mooi mee de afgrond in. Nu alles wel een beetje op een rijtje, alleen mn medicijnen blijven nodig. De antidepressieva omdat ze het te link vinden om me in de winter af te laten kicken, omdat ik toch altijd wel last heb van een winterdepressie. De antipsychose gevallen kreeg ik in eerste instantie omdat ik allemaal dingen zag en hoorde, omdat ik nu geen wiet meer blow heb ik daar geen last van. Die antipsychosa
werkt ook tegen agressie, en daarvoor heb ik ze nog wel nodig.
Oud 22-01-2006, 10:49
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 22-01-2006 @ 05:48 :
en daarbij interesse te ontwikkelen voor niet lichte hallucinogenen?

HOAX! HOAX! HOAX!
Ik interesseer me gewoon voor drugs denk ik, wil alles wel eens een keer geprobeerd hebben, zo gek is dat toch niet?

En DXM leek me een van de drugs waar ik vrij makkelijk aan kan komen, aangezien ik nog geen 18 ben en de smartshop dus geen optie is.
Oud 22-01-2006, 12:56
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 22-01-2006 @ 11:46 :
Ik heb een vorm van authisme, maar ik ben een slimmerd dus heeft nooit iemand daar iets van gemerkt, doordat ik gewoon niet met de wereld om kon gaan heb ik daarover heen borderline gekregen. Op mijn 16e werd ik verliefd op totaal de verkeerde persoon, en die hielp me mooi mee de afgrond in. Nu alles wel een beetje op een rijtje, alleen mn medicijnen blijven nodig. De antidepressieva omdat ze het te link vinden om me in de winter af te laten kicken, omdat ik toch altijd wel last heb van een winterdepressie. De antipsychose gevallen kreeg ik in eerste instantie omdat ik allemaal dingen zag en hoorde, omdat ik nu geen wiet meer blow heb ik daar geen last van. Die antipsychosa
werkt ook tegen agressie, en daarvoor heb ik ze nog wel nodig.
Zo een slimmerd dat je autisme nog altijd niet kunt spellen. Maar goed. Vroeger zag en hoorde je dingen, daar kreeg je medicatie tegen en nu vraag je ons of je die medicatie kunt combineren met middeltjes waarvan je dingen gaat horen en zien. Eh Ga anders eens een keer lekker buiten spelen.
Oud 22-01-2006, 13:32
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 22-01-2006 @ 11:49 :
Ik interesseer me gewoon voor drugs denk ik, wil alles wel eens een keer geprobeerd hebben, zo gek is dat toch niet?
Zo gek is dat wél.
Citaat:
En DXM leek me een van de drugs waar ik vrij makkelijk aan kan komen, aangezien ik nog geen 18 ben en de smartshop dus geen optie is.
En waarom denk je dat dat is?
Oud 22-01-2006, 13:39
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 22-01-2006 @ 11:49 :
aangezien ik nog geen 18 ben en de smartshop dus geen optie is.
Smartshop mag je geloof ik al in als je 12 bent. Die producten zijn meestal niet verslavingsgevoelig, vandaar...
Oud 22-01-2006, 14:12
coopergirl
coopergirl is offline
Je moet echt geen DXM nemen in combinatie met antidepressiva.. DXM nemen is vragen om 't serotonine syndroom...

www.erowid.org
Oud 23-01-2006, 11:06
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 22-01-2006 @ 13:56 :
Zo een slimmerd dat je autisme nog altijd niet kunt spellen. Maar goed. Vroeger zag en hoorde je dingen, daar kreeg je medicatie tegen en nu vraag je ons of je die medicatie kunt combineren met middeltjes waarvan je dingen gaat horen en zien. Eh Ga anders eens een keer lekker buiten spelen.
Het nuchter horen en zien van dingen is heel anders dan het horen en zien van dingen onder invloed.
Oud 23-01-2006, 11:08
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 22-01-2006 @ 14:32 :
Zo gek is dat wél.
Nou, zo gek vind ik dat niet. Ik vind het leven nuchter gewoon saai, en wil wel eens lekker gek doen. Alleen weet ik dus niet wat voor drugs ik moet gebruiken.
Oud 23-01-2006, 11:17
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 23-01-2006 @ 12:06 :
Het nuchter horen en zien van dingen is heel anders dan het horen en zien van dingen onder invloed.
Is dat het enige argument waarop je baseert dat het voor een jou veilig, normaal en aan te raden vorm van vermaak is?
Als de realiteit voor jou niet leuk genoeg is ben jij het probleem en de manier waarop jij je eraan wilt onttrekken is zo gruwelijk cliché dat ik ik zie aankomen dat de wereld zich vroeg of laat aan jou onttrekt.

Je bent een schande voor de bewuste, recreatieve gebruiker.

Met Morfine Meer Mans
Oud 23-01-2006, 11:21
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 23-01-2006 @ 12:17 :
Is dat het enige argument waarop je baseert dat het voor een jou veilig, normaal en aan te raden vorm van vermaak is?
Als de realiteit voor jou niet leuk genoeg is ben jij het probleem en de manier waarop jij je eraan wilt onttrekken is zo gruwelijk cliché dat ik ik zie aankomen dat de wereld zich vroeg of laat aan jou onttrekt.

Je bent een schande voor de bewuste, recreatieve gebruiker.

Met Morfine Meer Mans
Ik wil helemaal niet zeggen dat het veilig voor mij zou zijn, alleen maar dat als ik trip, ik heel andere dingen hoor en zie dan wat ik 'normaal' deed.
Ik wil als ik drugs ga gebruiken een herhaling van wat ik voelde toen ik XTC op had, XTC was alleen iets te heftig, dus niet meer voor herhaling vatbaar.
En waarom zou ik een schande zijn? Tis niet zo dat ik allerlei drugs ga gebruiken om de realiteit te ontvluchten. Ik wil gewoon af en toe iets gebruiken waardoor je uhm, de wereld van meer kanten kunt bekijken?

Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 11:23.
Oud 23-01-2006, 11:25
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Als xtc te heftig is moet jehet bij cannabis laten.
Spul waar je minder vaag van wordt dan xtc is ofwel herbal ofwel hallucinogeen en dat is beiden niet aan te raden.

Punt blijft dat jij met je medische geschiedenis GEEN drugs moet gebruiken, net zoals een ex gokverslaafde geen midweekje las vegas moet boeken.
Oud 23-01-2006, 11:30
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 23-01-2006 @ 12:25 :
Als xtc te heftig is moet jehet bij cannabis laten.
Spul waar je minder vaag van wordt dan xtc is ofwel herbal ofwel hallucinogeen en dat is beiden niet aan te raden.

Punt blijft dat jij met je medische geschiedenis GEEN drugs moet gebruiken, net zoals een ex gokverslaafde geen midweekje las vegas moet boeken.
Mijn hele punt is, van de XTC kwamen er een heleboel dingen uit waarvan ik geeneens wist dat ik ze me dwars zaten, ik heb toen echt uren zitten praten over van alles en nogwat en kon allerlei conclusies trekken wat betreft mijn gedrag en gevoelens. Dat effect wil ik nog een keer bereiken, en met cannabis alleen lukt dat niet. Zuipen is niet echt een optie want daarvoor ben ik door mijn medicijnen immuum voor geworden.
Oud 23-01-2006, 11:35
Verwijderd
aha mdma de therapeutische drug jup that's true, maar gezien jou omstandigheden zou je dat niet door middel van drugs moeten proberen te bereiken. you need a shrink.
Oud 23-01-2006, 11:40
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Die heb ik, maar het probleem is dat ik niet zo goed ben in dingen met elkaar in verband brengen, en ik heb moeite met het onderscheiden van emoties, het enige wat ik ben is BOOS. En van drugs ga je zoveel dingen voelen, dingen die ik nog nooit heb gevoeld en dan word alles wel een stuk helderder.
Oud 23-01-2006, 11:44
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 23-01-2006 @ 12:25 :

Oud 23-01-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Maanmeisje schreef op 23-01-2006 @ 12:40 :
Die heb ik, maar het probleem is dat ik niet zo goed ben in dingen met elkaar in verband brengen, en ik heb moeite met het onderscheiden van emoties, het enige wat ik ben is BOOS. En van drugs ga je zoveel dingen voelen, dingen die ik nog nooit heb gevoeld en dan word alles wel een stuk helderder.
waarschijnlijk voel je nu minder door je medicijnen? ik zou dit bovenstaande gewoon overleggen met je shrink, misschien heeft zij een oplossing.
Oud 24-01-2006, 00:16
De Veroorzaker
Citaat:
Maanmeisje schreef op 23-01-2006 @ 12:06 :
No shit sherlock.

Citaat:
Maanmeisje schreef op 23-01-2006 @ 12:40 :
Why are you mad?
I can't see my forehead.

Drink eens een fles rum leeg in een uurtje.
Oud 24-01-2006, 08:02
stickie
stickie is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 24-01-2006 @ 01:16 :

Drink eens een fles rum leeg in een uurtje.
haha bij die fles rum zal er wel vanalles uit je komen denk ik ja maar geen duidelijke woorden
Oud 24-01-2006, 08:11
stickie
stickie is offline
Maar waarom zou je geld uitgeven aan zelfmoord?? Het is leuk dat je alles wil proberen, maar zoals hier al honderd keer is gezegt jouw geest is niet gemaakt voor drugs.
Oud 24-01-2006, 10:21
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik heb zelf een beetje research zitten doen, en bijna alles word inderdaad sterk afgeraden.. nou, daar gaat mn plan
Oud 24-01-2006, 11:05
zeehond23
zeehond23 is offline
goh..
Oud 24-01-2006, 11:11
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 24-01-2006 @ 11:21 :
Ik heb zelf een beetje research zitten doen, en bijna alles word inderdaad sterk afgeraden.. nou, daar gaat mn plan
Jeps, helemaal icm Risperdal Als je per se iets wilt proberen is een smartshop product als ephedra denk ik het minst schadelijk.
Oud 24-01-2006, 18:28
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Nou, dat maar eens bekijken dan
Oud 24-01-2006, 19:26
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Mja maar dan kan je volgens mij net zo goed cafeïne od'en.
Oud 25-01-2006, 15:23
Augustus
Augustus is offline
de Guru's worden Moraalridders?
Oud 25-01-2006, 16:53
vastie
vastie is offline
Citaat:
Augustus schreef op 25-01-2006 @ 16:23 :
de Guru's worden Moraalridders?
de Guru's zijn verantwoordelijk
Oud 25-01-2006, 19:42
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
en de Kang kijken een beetje lameass toe
Oud 25-01-2006, 23:38
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 24-01-2006 @ 20:26 :
Mja maar dan kan je volgens mij net zo goed cafeïne od'en.
Enig idee hoe groot het placebo effect van een capsule is?!
Oud 26-01-2006, 01:33
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Als het daar om te doen is slik dan ook placebo's
Oud 26-01-2006, 12:43
De Veroorzaker
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 26-01-2006 @ 02:33 :
Als het daar om te doen is slik dan ook placebo's
Of doe net alsof.
Oud 12-05-2006, 15:00
avenue
avenue is offline
ik ben ook een meisje van 14 en heb vorige week ook voor het eerst dxm gebruikt. ik had daro capsules van de kruidvat en heb er daarvan 5 gecrusht en met water op gedronken.
1 capsule bevat 29.5 mg dxm dus met mijn gewicht zou dat ongeveer op 2.8 mg/kg komen en dus ergens tussen het 1e en 2e plateau.
ik vond het een hele leuke ervaring. het duurde lang voordat het echt begon te werken. ik denk zo ongeveer 2 uur. daarna begon alles een beetje te draaien. en werd mijn motoriek anders.
later had ik totaal geen besef meer van de tijd, en ook geen coördinatie meer. het leek alsof ik op de 'automatische piloot' stond laat maar zeggen. je deed alles uit automatisme zonder er bij na te denken.
ik kon nog wel redelijk goed communiceren omdat mijn geest vrij helder bleef. alleen dacht je op een andere manier dan gewoonlijk. een beetje euforisch. zeker met muziek erbij ( die opeens veel 'dieper' klonk was het heel relaxt.
maar wanneer ik ging bewegen bewoog ik als een robot en werd meer hyper. ik had opeens vreselijk zin om te rennen/dansen wat voor geen meter ging. omdat ik zo houterig bewoog
de trip duurde wel vrij lang, om half 2 begon ik en om 10 uur savonds was ik nog steeds licht aan het spacen. zelfs de volgende morgen stuiterden de beelden nog en toen was ik het echt meer dan zat.
maar ik vond het al met al wel een hele leuke ervaring en ook geschikt voor herhaling. de volgende keer ben ik alleen van plan om een iets hogere dosis te nemen voor een wat sterker effect.
Oud 12-05-2006, 16:33
Verwijderd
Ik vind avenue nu wel heel stoer
Oud 12-05-2006, 16:34
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 26-01-2006 @ 13:43 :
Of doe net alsof.
haha
Oud 12-05-2006, 23:17
zeehond23
zeehond23 is offline
tyfus up
Oud 21-05-2006, 19:07
confused
confused is offline
Citaat:
avenue schreef op 12-05-2006 @ 16:00 :
ik ben ook een meisje van 14 en heb vorige week ook voor het eerst dxm gebruikt. ik had daro capsules van de kruidvat en heb er daarvan 5 gecrusht en met water op gedronken.
1 capsule bevat 29.5 mg dxm dus met mijn gewicht zou dat ongeveer op 2.8 mg/kg komen en dus ergens tussen het 1e en 2e plateau.
ik vond het een hele leuke ervaring. het duurde lang voordat het echt begon te werken. ik denk zo ongeveer 2 uur. daarna begon alles een beetje te draaien. en werd mijn motoriek anders.
later had ik totaal geen besef meer van de tijd, en ook geen coördinatie meer. het leek alsof ik op de 'automatische piloot' stond laat maar zeggen. je deed alles uit automatisme zonder er bij na te denken.
ik kon nog wel redelijk goed communiceren omdat mijn geest vrij helder bleef. alleen dacht je op een andere manier dan gewoonlijk. een beetje euforisch. zeker met muziek erbij ( die opeens veel 'dieper' klonk was het heel relaxt.
maar wanneer ik ging bewegen bewoog ik als een robot en werd meer hyper. ik had opeens vreselijk zin om te rennen/dansen wat voor geen meter ging. omdat ik zo houterig bewoog
de trip duurde wel vrij lang, om half 2 begon ik en om 10 uur savonds was ik nog steeds licht aan het spacen. zelfs de volgende morgen stuiterden de beelden nog en toen was ik het echt meer dan zat.
maar ik vond het al met al wel een hele leuke ervaring en ook geschikt voor herhaling. de volgende keer ben ik alleen van plan om een iets hogere dosis te nemen voor een wat sterker effect.

met 5 capsules voel je geen ene fuck.. wat een verhaal
Oud 21-05-2006, 19:10
confused
confused is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 21-01-2006 @ 11:54 :
Low,

Ik zit er over na te denken DXM te gebruiken. Ik heb al wat informatie gezocht maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik gebruik antidepressieva en antipsychosa (Efexor en risperdal)
Is gebruik van dxm schadelijk in combinatie met die 2?
Ik weet ook niet precies hoeveel ik moet gebruiken om lekker vaag te worden..
meid, geen dxm gebruiken met middelen die gebruikt worden depressies tegen te gaan!!!
Lees de bijsluiten van bijvoorbeeld Daro daar zul je ook lezen dat dat schadelijk is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dextromethorphan
Oud 21-05-2006, 19:51
Whappie
Whappie is offline
je zegt dat je dxm wil gebruiken voor het geestverruimende effect zodat je beter inzicht krijgt in jezelf, een prima streven.

buiten het feit dat het fysiek gevaarlijk is om medicijnen te combineren zonder voorschrift van de huisarts het volgende.
a. ik heb 1 keer dxm gebruikt, 3 pakjes daro capsules(weet niet meer hoeveel pillen er in 1 pakje zitten). ik ging behoorlijk hard, maar van geestverruimend effect heb ik niks gemerkt en eigenlijk vond ik niet echt een prettige trip. let wel, dit is 1 keer.
b. geestverruimend kan je helpen beter inzicht te krijgen in jezelf en dit kan positief zijn maar van mijn 1e en enige xtc trip ben ik naderhand best depri geworden omdat ik tot het "inzicht" kwam dat het leven zuigt.

het allerbelangrijkste blijft, dat een zwaar medicijn veilig is als je het alleen gebruikt zegt niks over wat er gebeurt als je combineert.
Oud 21-05-2006, 23:19
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Whappie schreef op 21-05-2006 @ 20:51 :
b. geestverruimend kan je helpen beter inzicht te krijgen in jezelf en dit kan positief zijn maar van mijn 1e en enige xtc trip ben ik naderhand best depri geworden omdat ik tot het "inzicht" kwam dat het leven zuigt.
Op welke manier? Omdat je door de xtc zag hoeveel chiller het kon?
Oud 21-05-2006, 23:23
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Whappie schreef op 21-05-2006 @ 20:51 :
a. ik heb 1 keer dxm gebruikt, 3 pakjes daro capsules(weet niet meer hoeveel pillen er in 1 pakje zitten). ik ging behoorlijk hard, maar van geestverruimend effect heb ik niks gemerkt en eigenlijk vond ik niet echt een prettige trip. let wel, dit is 1 keer.
dat waren 30 pillen, en bij mij viel het hele effect nogal tegen, was meer niveau 2 ipv het beoogde 3

maar de hardste trip die ik op dat spul heb meegemaakt was met de potentiëel gevaarlijke combi met xtc
Topic gesloten

Regels voor berichten