Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 18-01-2006 @ 12:56 :
Tsjah, ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden.
opgeruimd staat netjes?
Advertentie
Oud 18-01-2006, 12:58
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-01-2006 @ 12:49 :
Ik gun het m wel. Een mooie nieuwe club voor hem.
Jammer dat hij het bij ons nooit heeft waar kunnen maken...
Wij hebben net Gerk gehaald maar anders had ik Adil zo graag teruggewilt
Oud 18-01-2006, 13:16
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-01-2006 @ 13:58 :
Wij hebben net Gerk gehaald maar anders had ik Adil zo graag teruggewilt
Idd, had eigenlijk ook verwacht dat Twente bij ons aan zou kloppen om hem over te nemen. T is namelijk al vrij lang bekend dat ie weg mag.

Gerk zal wel beter/goedkoper zijn geweest.

Edit:
Ramzi maakt officieel dit seizoen af bij Utrecht op huurbasis.

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 13:18.
Oud 18-01-2006, 18:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En de selecties van Ajax en Feyenoord dunnen zich maar uit... naja ik zou zeggen tegen alle andere clubs die spelers zoeken: sla je slag!
Oud 19-01-2006, 14:27
Verwijderd
Datum: 19-01-2006 Tijd: 14:39
Derijck krijgt rugnummer 29

De Belgische jeugdinternational Timothy Derijck heeft vanochten zijn eerste training in Breda meegemaakt. De rest van het seizoen zal Timothy op huurbasis (van Feyenoord, vijf) met rugnummer 29 spelen. Dus als je je afvraagt wie die jongen toch is: Derijck dus.

Bron: B-side Rats!, NAC.nl

dus...
Oud 19-01-2006, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Attentie, attentie, Feyenoord houdt uitverkoop!

De volgende spelers mogen na dit seizoen weg:
Cory Gibbs
Christian Gyan
Alexander Östlund
Alfred Schreuder
Leonardo
Sebastian Pardo
Patrick Mtiliga
Karim Saidi
Pascal Bosschaart
Maikel Aerts
Danko Lazovic
Bruno Basto
Pieter Collen

Zitten wel een aantal leuke voetballers voor een subtopploeg in de eredvisie tusse.
Oud 19-01-2006, 18:39
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-01-2006 @ 19:29 :
Attentie, attentie, Feyenoord houdt uitverkoop!

De volgende spelers mogen na dit seizoen weg:
Cory Gibbs
Christian Gyan
Alexander Östlund
Alfred Schreuder
Leonardo
Sebastian Pardo
Patrick Mtiliga
Karim Saidi
Pascal Bosschaart
Maikel Aerts
Danko Lazovic
Bruno Basto
Pieter Collen
(...)
Daar kan je best een leuk team van maken.
Oud 19-01-2006, 20:18
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zou alleen Lazovic en Bosschaart naar Twente willen zien
Oud 19-01-2006, 21:38
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-01-2006 @ 19:29 :
Alexander Östlund
Leonardo
Pascal Bosschaart
Maikel Aerts
Danko Lazovic
Pieter Collen
Die mag NEC allemaal halen van mij (al moeten ze natuurlijk wel kiezen tussen Östlund en Collen liefst Collen natuurlijk )
Oud 20-01-2006, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-01-2006 @ 22:38 :
Die mag NEC allemaal halen van mij (al moeten ze natuurlijk wel kiezen tussen Östlund en Collen liefst Collen natuurlijk )
niet lullig bedoeld hoor, maar Collen is écht slecht!

Hij kan goed een bal afpakken en hij werkt knoerhard, maar daar blijft het echt bij... een behoorlijke bal inspelen kan tie niet..
Oud 20-01-2006, 10:59
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 20-01-2006 @ 11:04 :
niet lullig bedoeld hoor, maar Collen is écht slecht!

Hij kan goed een bal afpakken en hij werkt knoerhard, maar daar blijft het echt bij... een behoorlijke bal inspelen kan tie niet..
Collen is echt bout gaan spelen bij NAC ja, maar bij NEC heeft hij bewezen een hele goede rechtsback te zijn
Oud 20-01-2006, 11:35
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Over interesse hoeft ADO Den Haag-middenvelder Tommie van der Leegte niet te klagen. Eerder toonde NAC Breda en NEC al belangstelling, inmiddels hebben ook Vitesse, Roda JC en RKC Waalwijk zich bij dit tweetal gevoegd. Maar volgens het Algemeen Dagblad hoopt de 28-jarige aanvoerder op een vertrek naar Feyenoord.

“Ik heb nog niets beslist, maar de aanbiedingen van NAC, NEC, Vitesse, Roda JC en RKC Waalwijk zijn concreet. Ook ADO Den Haag wil me graag houden, maar de kans is klein dat ik blijf,” aldus Van der Leegte in de ochtendkrant.

“Met alle respect voor ADO, ik zou het graag eens willen laten zien met betere spelers om me heen. Op een hoger niveau dus.” Van der Leegte is bezig aan zijn derde seizoen in Den Haag, eerder droeg hij het shirt van PSV, RKC en FC Twente.
Ik hoop dat hij naar Vitesse gaat, kijken hoe lang het duurt voordat hij bij Hersi en Vreven op de koffie gaat. Van der Leegte hoopt op Feyenoord, haha het blijft een vreemd mannetje.
Oud 20-01-2006, 12:18
Gimme more beer
NEC moet hem gewoon halen, dat is de enige fatsoenlijke vervanger van van der Doelen op het moment.
Oud 20-01-2006, 12:37
Wawl
Wawl is offline
Anastasiou van Ajax naar NAC?
Oud 20-01-2006, 12:45
Gimme more beer
Citaat:
Wawl schreef op 20-01-2006 @ 13:37 :
Anastasiou van Ajax naar NAC?
Als Pierre écht weggaat, lijkt me dat inderdaad een redelijk logische keuze. Lok was bij NEC al geïnteresseerd in Anastasiou, dat zal bij NAC niet anders zijn.
Oud 20-01-2006, 13:03
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind Lazovic een beter optie, alleen weet ik niet of daar een prijskaartje aan hangt.

Zou ook mooi zijn voor Heerenveen volgend jaar, Lazovic met Nando Rafael
Oud 20-01-2006, 13:15
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-01-2006 @ 12:35 :
Ik hoop dat hij naar Vitesse gaat, kijken hoe lang het duurt voordat hij bij Hersi en Vreven op de koffie gaat. Van der Leegte hoopt op Feyenoord, haha het blijft een vreemd mannetje.
Ik hoop dat Vitesse een grap maakt, we hebben al 8.000 middenvelders en Soa Tommie is dus overbodig
Oud 20-01-2006, 16:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-01-2006 @ 14:03 :
Zou ook mooi zijn voor Heerenveen volgend jaar, Lazovic met Nando Rafael
Gaat Nando Rafael dan naar Heerenveen?
Oud 20-01-2006, 16:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-01-2006 @ 17:15 :
Gaat Nando Rafael dan naar Heerenveen?
AZ heeft 'officieel' interesse, en volgens het duitse blad kicker heeft ook Heerenveen interesse in Rafael...
Oud 20-01-2006, 22:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Doet hij het niet goed in Berlijn dan? Anders laat Herta hem niet gaan denk ik.
Oud 21-01-2006, 11:48
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 20-01-2006 @ 14:15 :
Ik hoop dat Vitesse een grap maakt, we hebben al 8.000 middenvelders en Soa Tommie is dus overbodig
Daarnaast is het ook absoluut geen speler voor fietstasse.
Oud 21-01-2006, 12:15
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Een vlekkeloze voorbereiding op het duel met Ajax kende Twente niet. Blaise N'Kufo en Daniël Majstorovic vlogen elkaar op de training in de haren.
Majstorovic liet zich vrijdag op de training (te) stevig gelden ten opzichte van N'Kufo, die zich in het vervolg ook niet onbetuigd liet. Voor de Zweedse verdediger, die voor het duel met Ajax geschorst is, was na het incident de training voorbij. Trainer Rini Coolen stuurde hem van de trainer.

Of het opstootje ook gevolgen heeft voor N'Kufo liet FC Twente-trainer in het midden. 'Ik zal zaterdag met Majstorovic en N'Kufo gaan praten', zei Coolen bij Talpa. 'Afhankelijk van de houding van de spelers zal ik een beslissing nemen.'

Coolen kan zondag beschikken over aanwinsten Anatoli Gerk en Arnar Vidarsson, die beiden speelgerechtigd zijn voor de ontmoeting met Ajax.
Zoveelste incident tussen die twee, we kunnen niet zonder 'N Kufo en zeker niet zo Maestro. Misschien moeten we maar snel cashen voor Majstorovic, of gewoon een coach aanstellen die dit soort dingen kan voorkomen..
Oud 21-01-2006, 12:16
Gimme more beer
Is je mening over Majstorovic eindelijk bijgesteld?
Oud 21-01-2006, 23:03
Supreme Dutch
Als je een beetje een oplettende subtopper bent en je weet

Christian Gyan
Alfred Schreuder
Leonardo
Sebastian Pardo
Karim Saidi
Pascal Bosschaart
Danko Lazovic
Pieter Collen

binnen te halen dan denk ik dat je een zeer goede kans maakt op Europees voetbal. Ik vind AZ de laatste jaren trouwens vrij briljant als het gaat om aankopen dus ik zie AZ er nog wel met 1 of 2 van deze bazen aan de haal gaan.. Die vervolgens helemaal opbloeien en voor kapitalen het DSB-stadion zullen verlaten
Oud 23-01-2006, 12:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En het getouwtrek om Majstorovic is ook begonnen, hij heeft aangegeven zo snel mogelijk te willen vertrekken en ik ben benieuwd welke club het handigst is. Hij zou op dit moment erg goed bij Ajax passen, ik vind Maduro nog steeds geen echte centrale verdediger. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij in Nederland blijft. Van mij mag hij vertrekken, hoewel het de beste speler uit de selectie is weet ik niet of we slechter af zijn zonder hem.
Oud 23-01-2006, 18:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Frank Demouge in belangstelling van MVV?
Aanvaller Frank Demouge lijkt zijn langste tijd bij FC Eindhoven alweer te hebben gehad. Hij staat bij drie clubs in de belangstelling. De interesse van MVV is het meest concreet, terwijl Demouge ook in beeld zou zijn bij ADO Den Haag en FC Den Bosch. De clubs zouden de Nijmegenaar per direct willen overnemen.

Het contract van Demouge loopt door tot 1 juli, zodat een nieuwe werkgever een afkoopsom moet betalen. FC Eindhoven heeft volgens bestuurslid technische zaken Marcel Wouterse nog niet met geïnteresseerden gesproken. „We moeten eerst eens zien hoe concreet de belangstelling is. Een eventuele transfer moet goed uitpakken voor Frank, maar ook voor FC Eindhoven“, aldus Wouterse. Clubs mogen tot en met 31 januari zaken doen op de transfermarkt.

Trainer Louis Coolen wil Demouge graag behouden. Bij zijn komst naar FC Eindhoven was de spits net hersteld van een ernstige knieblessure. „We hebben driekwart jaar met hem gewerkt en hij is nu topfit, met dank aan onze fysiotherapeut Rinus Louwers. Dat is een topper in zijn vakgebied. Op dit moment wil ik Demouge absoluut niet kwijt“, stelt Coolen.

Frank Demouge (23) stapte afgelopen zomer van NEC over naar FC Eindhoven. Hij speelde tot nu toe zeventien duels voor de blauwwitten, waarin hij zesmaal scoorde.

Bron: Eindhovens Dagblad.

Hm, wel een interessant spelertje. Viel in zijn eerste jaren bij NEC wel op, vond hem daar wel leuk spelen. Maar bij Eindhoven valt hij vind ik tot nu toe een beetje tegen... al scoorde hij dit seizoen al eens een keertje tegen ons.
Oud 23-01-2006, 18:12
Gimme more beer
Als hij zich eens 3 jaar niet zou blesseren, zou het een hele nuttige speler kunnen zijn voor elke club van de eerste divisie tot tweede rijtje eredivisie.
Oud 23-01-2006, 19:53
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Pierre van Hooijdonk keert terug bij Feyenoord. Club en speler bereikten maandagavond een akkoord over een contract dat de 36-jarige spits voor anderhalf seizoen aan Feyenoord verbindt. ‘Ik ben heel erg blij met het vertrouwen dat de club en trainer Koeman in mij stellen’, aldus Van Hooijdonk, die met een duidelijk doelstelling terugkeert in De Kuip: ‘Vorige keer dat ik bij Feyenoord kwam, zei ik al dat ik naar de Coolsingel wilde met een prijs. Die wens staat nog steeds.’

Pierre van Hooijdonk verbindt zich dus voor de tweede keer in zijn carrière aan Feyenoord. Het eerdere verblijf van Pi-Air in Rotterdam was uitermate succesvol. In 85 officiële wedstrijden maakte de Brabander liefst 63 goals. Daarnaast won hij met Feyenoord de UEFA Cup, werd hij topscorer van Nederland én voetballer van het jaar. In de zomer van 2003 vertrok de spits naar het Turkse Fenerbahçe, waarmee hij tot twee keer toe de Turkse landstitel veroverde. Het Nederlandse landskampioenschap ontbreekt nog op zijn conduitestaat en dat speelde mee in zijn overweging om voor Feyenoord te kiezen. ‘De reden waarom we de UEFA Cup destijds niet op de Coolsingel hebben kunnen vieren is bekend. Maar mijn droom om daar een feest te vieren, is er nog steeds.’

Al langer is bekend dat trainer Erwin Koeman graag een pinch-hitter aan zijn selectie zou toevoegen. Met de komst van Van Hooijdonk gaat dat verlangen in vervulling. ‘We zijn heel erg blij dat we Pierre weer bij Feyenoord mogen begroeten’, liet commercieel directeur Chris Woerts weten. ‘We denken dat we hiermee ook aan de wens van de technische staf hebben voldaan.’ ‘Ik weet voor welke specifieke positie ik gehaald ben’, bevestigde Van Hooijdonk. ‘Die rol heb ik bij Oranje ook gehad en die ligt mij wel. Ik heb er dan ook heel veel zin in.’

Ook trainer Erwin Koeman is erg blij met de komst van Van Hooijdonk: ‘Het is bekend dat wij al langer op zoek waren naar zo’n type speler. Hij is een extra aanvaller met specifieke kwaliteiten die we heel goed kunnen gebruiken. Hij kan twee verdedigers vasthouden en heeft dan nog eens zijn vrije trap als wapen. En over de rol die wij voor hem in gedachten hebben we hele goede en duidelijke gesprekken gehad, dus daar kan geen misverstand over bestaan. Aan de andere kant is Pierre een winnaar die graag zijn minuten pakt, dus we zullen zien. Duidelijk is in ieder geval dat ik Van Hooijdonk er heel graag bij heb.'

Pierre van Hooijdonk kwam gedurende de eerste helft van het seizoen uit voor NAC en scoorde daar in 17 duels 5 goals. Bij de Bredanaars kwam de spits sinds kort niet meer in aanmerking voor een basisplaats en mocht hij transfervrij vertrekken. ‘Als je je basisplaatst verliest op basis van een gebrek aan kwaliteiten, kan je daar mee leven. Nu lagen er andere redenen aan ten grondslag en dat vond ik moeilijk om te accepteren. Ik kwam niet meer in de plannen van de trainer voor, zo kan je het wel zeggen. Het zag er naar uit dat er daardoor komende zomer een einde aan mijn carrière zou komen en dat zag ik niet zitten. Met mijn terugkeer bij Feyenoord komt er nu toch een mooi nieuw hoofdstuk bij.’

Van Hooijdonk, die net als voorheen het shirt met nummer negen zal gaan dragen, traint donderdag om half elf voor het eerst mee met de selectie van Feyenoord.
Bron: www.feyenoord.nl
Oud 23-01-2006, 21:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Volgens Derksen wil Ajax de belangstelling voor Jenner nu concreet maken. Beetje te vroeg imo, heeft nog tijd nodig hoewel het een goede voetballer is. Maar daar kunnen een paar anderen hier vast meer over vertellen
Oud 23-01-2006, 23:55
nochtans
nochtans is offline
afgelopen weekend 2 belangrijke transfers voor mijn cluppie
paul verhaegh naar vitesse
berry powel naar millwall
potverdorie heeft de club nou ambitie of niet. zelfs de play-offs lopen op deze manier gevaar. zonder verhaegh kan den bosch niet voetballen, en zonder powel niet scoren
Oud 24-01-2006, 09:21
Wawl
Wawl is offline
Frank de Boer wordt hoogstwaarschijnlijk jeugdtrainer bij Ajax.
Oud 24-01-2006, 09:23
Kejting
Kejting is offline
Citaat:
nochtans schreef op 24-01-2006 @ 00:55 :
afgelopen weekend 2 belangrijke transfers voor mijn cluppie
paul verhaegh naar vitesse
berry powel naar millwall
potverdorie heeft de club nou ambitie of niet. zelfs de play-offs lopen op deze manier gevaar. zonder verhaegh kan den bosch niet voetballen, en zonder powel niet scoren
kun jij me iets meer vertellen over Verhaegh? Wat voor soort voetballer het is etc
Oud 24-01-2006, 11:58
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gaat alweer een potentieel Majstorovic opvolger naar een verkeerde club
Oud 24-01-2006, 12:00
Kejting
Kejting is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-01-2006 @ 12:58 :
Gaat alweer een potentieel Majstorovic opvolger naar een verkeerde club
bedoel je verhaegh?
Oud 24-01-2006, 12:11
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jup, talentje
Oud 24-01-2006, 12:19
Kejting
Kejting is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-01-2006 @ 13:11 :
Jup, talentje
Dan mogen we FC Den Bosch en Theo Bos wel bedanken
wel jammer dat de eigen jongens geen kans zullen krijgen
Oud 24-01-2006, 12:36
Gimme more beer
Haha, na gisteravond wil Lok niet alleen Wielaert naar NAC halen, maar nu ook Demouge.
Oud 24-01-2006, 12:41
baas
baas is offline
Ja Majstorovic zal wel een goeie voor Ajax zijn, veel betere investering dan die Jenner in mijn ogen, maar vi.nl meldt dat het om belangstelling uit Griekenland en Engeland gaat.

Pierre naar Feyenoord, zal wel niks worden. Als ie écht nog zo goed was had ie bij NAC, ondanks dat de rest van het elftal niet goed draaide, wel wat laten zien. Volgens mij is hij gewoon een beetje over de top, hij kan beter stoppen.
Oud 24-01-2006, 15:46
Verwijderd
Datum: 24-01-2006 Tijd: 01:20
Ook Feyenoord wil van der Leegte

De kans dat ADO-speler Tommie van der Leegte volgend seizoen in het Geel en Zwart voetbalt, wordt er niet groter op.
Naast NAC, RKC Waalwijk, Roda JC en NEC volgt ook Feyenoord de middenvelder met meer dan gemiddelde belangstelling. Rotterdamse scouts én technisch adviseur Wim Jansen hebben van der Leegte al enkele keren bekeken.
Enkele dagen geleden zei van der Leegte in het AD het volgende: "De kans dat ik bij ADO blijf, is klein. Met alle respect, maar ik zou het graag eens willen laten zien met betere spelers om me heen. Op een hoger niveau dus," en gaf hij aan het liefst naar Feyenoord te verkassen. Zijn contract in Den Haag loopt aan het eind van dit seizoen af.

Bron: B-Side Rats, VI.nl, NACBreda.tk
Oud 24-01-2006, 15:46
Verwijderd
Datum: 24-01-2006 Tijd: 11:27
Wielaert kan ook naar Heerenveen

Naast NAC hebben ook Willem II en Heerenveen belangstelling voor Rob Wielaert. Het is zelfs zo dat Heerenveen de beste papieren zou hebben om hem van NEC over te nemen.
Heerenveen zit krap in de verdedigers en is in de zoektocht naar defensieve versterking bij Wielaert uitgekomen.
Rob Wielaert liet tegenover Omroep Gelderland weten dat het nog alle kanten op kan:"Er is nog niets duidelijk. Ze (NEC - BSR) willen op zich wel met me verder, maar dan zal ik salaris moeten inleveren. Ik vind NEC een fantastische club, daar heeft het niks mee te maken. Maar ik sta wel open voor andere clubs. Ik kijk wel of ik ergens mijn favoriete positie (centraal in de verdediging - BSR) kan spelen, dat is voor mij belangrijk."

Bron: B-Side Rats, abelenstra.com
Oud 24-01-2006, 15:47
Verwijderd
Datum: 24-01-2006 Tijd: 14:22
Van Hooijdonk officieel gepresenteerd

Pierre van Hooijdonk is vandaag officieel gepresenteerd bij Feyenoord. Van Hooijdonk is blij met zijn overgang en geeft aan dat de keuze voor Feyenoord niet moeilijk was:"Feyenoord was altijd mijn eerste keus."
Van Hooijdonk is terug op een van de oude nesten, maar dit keer wel in een andere rol dan bij zijn vorige periode in Rotterdam:"Ik ben hier de komende anderhalf jaar pinchhitter en het streelt me enorm dat Feyenoord me graag wilde hebben. Het is duidelijk dat de situatie voor mij heel anders zal zijn, maar zo veel is binnen de club niet veranderd. De wasvrouw en de clubarts zijn nog steeds hetzelfde."
Aangezien het bij je presentatie in Rotterdam niet handig is te zeggen dat NAC je grote liefde is, weigert van Hooijdonk een keuze te maken als hem gevraagd wordt bij welke club zijn voorkeur ligt:"Die liefde is even groot"
Van Hooijdonk heeft vooralsnog niet erg veel zin in de wedstrijd tussen NAC en Feyenoord, die op 12 februari in Breda wordt gespeeld:"Tsja, ik zou daar natuurlijk liever niet terugkomen met een andere club. Maar goed, we zitten nu eenmaal bij elkaar in de competitie. Maar dat dit gevoelig ligt, lijkt me normaal."

Bron: B-Side Rats, FCUpdate.nl

Eerst vertelde hij nog doodleuk dat hij op 12 februari op zeker niet tegen NAC zou spelen, nou is het alweer een twijfel..
Oud 24-01-2006, 15:48
Verwijderd
: 23-01-2006 Tijd: 20:41
'Demouge naar NAC' Update 12:10

De man met snor maakte zojuist bekend dat NAC Frank Demouge naar Breda gaat halen. De huidige speler van Eindhoven is geen onbekende voor trainer Lok. Voordat hij begin dit seizoen naar Eindhoven verkastte vertoefde de spits een aantal jaren bij zijn oude club NEC. Mede door enkele hele zware blessures kreeg hij daar geen nieuw contract aangeboden. Later meer...
Update 12:10

Ook de officiële site van FC Eindhoven meldt inmiddels dat Demouge in de belangstelling van NAC staat.

Bron: B-Side Rats!, Voetbal Insite

Voor mij hoeft hij niet zo nodig te komen..
Oud 24-01-2006, 15:52
Gimme more beer
Demouge is een hele goede speler, vergis je niet.

Wel balen dat vd Leegte niet meer naar NEC zal komen
Oud 24-01-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-01-2006 @ 16:52 :
Demouge is een hele goede speler, vergis je niet.

Wel balen dat vd Leegte niet meer naar NEC zal komen
Mja, maar blessuregevoelig en daar hebben we er al genoeg van bij NAC

RKC WAALWIJK contracteert Dustley Mulder

RKC WAALWIJK en Feyenoord zijn het eens geworden over de directe transfer van Dustley Mulder. Op woensdag 25 januari wordt de 20-jarige verdediger medisch gekeurd. Na goedkeuring tekent hij een contract dat hem tot medio 2009 aan RKC WAALWIJK verbindt met een optie voor nog een seizoen.

De in Baarn geboren jeugdinternational die bij Feyenoord nog een verbintenis had voor anderhalf jaar, speelt sinds halverwege vorig seizoen bij Excelsior. Mulder heeft meerdere seizoenen in de jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen, waar hij op zijn 18e ook zijn eerste contract tekende. Via Feyenoord 2 belandde hij bij Excelsior waar hij dit seizoen 22 officiële wedstrijden speelde en 3 keer wist te scoren.

“Mulder is een beloftevolle speler, die op verschillende posities inzetbaar is”, aldus Adrie Koster. “Hij kan zowel als centrale verdediger, rechtervleugel verdediger en middenvelder uit de voeten. Ik ben blij dat hij naar RKC WAALWIJK komt, zeker nu Patrick van Diemen langdurig geblesseerd is. Hij moet op zich die positie goed kunnen invullen.”
Oud 24-01-2006, 16:26
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Kejting schreef op 24-01-2006 @ 10:23 :
kun jij me iets meer vertellen over Verhaegh? Wat voor soort voetballer het is etc
hij heeft heel lang rechtsback gestaan, dat is een goede positie voor hem. hij heeft veel loopvermogen en kan de rechterflank bestrijken als dat mogelijk is, ook al is-ie niet de allersnelste. de laatste wedstrijden speelde hij bij den bosch op het middenveld, wat een geweldige vondst bleek. hij veroverde erg veel ballen en kan het spel erg snel verleggen. daarnaast is zijn inzet altijd erg goed. den bosch zal em gaan missen
Oud 24-01-2006, 18:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-01-2006 @ 16:48 :
[B]: 23-01-2006 Tijd: 20:41
'Demouge naar NAC' Update 12:10
Nog al een club die interesse in hem heeft. Gaat opeens hard...

MVV: Brncic verlengt en nieuwe keeper
Drazen Brncic en MVV hebben mondeling een akkoord bereikt over de verlenging van zijn contract met een jaar. De Maastrichtenaren hebben tevens de optie om de verbintenis met nog een jaar uit te breiden. De 24-jarige Kroaat kwam in januari 2004 naar Limburg. Daarvoor speelde hij onder andere voor AC Milan. Bij de 'Rossoneri' speelde hij één duel in de Serie A.

MVV heeft ook een nieuwe keeper gevonden. De Belgische doelman Dimitri Habran blijft tot aan het einde van het seizoen verbonden aan de club. Habran is afkomstig van het Griekse Doxa Drama. Zodra de overschrijving is afgerond wordt hij aan de selectie toegevoegd.

bron: www.voetbal24.nl

Supergoed nieuws. Na Luijpers en Mans weer een belangrijke speler behouden. Nu Martha en Van den Ban nog. Plus een tweede keeper weer erbij.

Er zouden trouwens geruchten zijn dat Muhamadu naar Cercle Brugge zou gaan, maar er is totaal geen bron die dat bevestigt, dus ik ga niet ervan uit dat het waar is.
Oud 25-01-2006, 08:51
Verwijderd
MVV goes Eredivisie
Oud 25-01-2006, 08:52
Verwijderd
En weg is Jenner zeer waarschijnlijk

Datum: 24-01-2006 Tijd: 20:19
'Zaakwaarnemer Jenner in gesprek met Ajax'

V-Style.nl meldt dat de zaakwaarnemer van Juul Jenner druk in gesprek is met Ajax. Jenner zelf had eerder al een oriënterend gesprek met de Amsterdammers. Eerder meldde Johan D. al dat Ajax erg gecharmeerd is van de rechtsbuiten.
Ook Jenners oude club Feyenoord zou geïnteresseerd zijn, maar zijn voorkeur gaat uit naar een tussentijds vertrek naar Ajax. Ajax wil de overgang voor het einde van deze transferperiode (dus voor 31 januari) afronden.
Om het verhaal nog spannender te maken, meldt V-Style dat er ook interesse is van een buitenlandse club.

Het is maar de vraag in hoeverre bovenstaande op waarheid berust, maar zeker is wel dat Jenner naar alle waarschijnlijkheid niet voor NAC te behouden is. Zijn contract loopt (zoals bekend) tot 2007, wat normaal gesproken betekent dat NAC hem in ieder geval aan het eind van dit seizoen zal moeten verkopen om er geld aan te verdienen. De kans dat Jenner nu nog bijtekent, lijkt ons niet zo heel groot.

Bron: B-Side Rats, V-Style, Magnesiumslikker, Soccernews.nl
Oud 25-01-2006, 12:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 25-01-2006 @ 09:51 :
MVV goes Eredivisie
Nee hoor, Muhamadu is al naar Cercle vertrokken
Oud 25-01-2006, 13:28
Verwijderd
Datum: 25-01-2006 Tijd: 13:47
"NAC zit achter Babos aan"

Het ziet er naar uit dat NAC een poging zal gaan ondernemen om Gabor Babos van Feyenoord over te nemen. Momenteel verdedigt de Hongaar het goal van NEC, maar aan het einde van het seizoen moet hij terug naar Feyenoord. Daar heeft Lodewijks zijn contract echter verlengd, waardoor er eigenlijk geen plaats is voor Babos.
Ook NEC is geinteresseerd in overname, maar in Nijmegen zijn ze bang dat de prijs te hoog zal zijn. Zeker nu NAC zich ook in de strijd mengt. Hierom gaat eniesee ook verder kijken op de keepersmarkt. En dat geeft NAC dus weer mogelijkheden.

Bron: B-side Rats, DUN CO, AD, Voetbalprimeur

Babos a la playa!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten