Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 08:55
BELLEKE
BELLEKE is offline
stel- je hebt gevoelens voor n lieve jongen.. -hij voelt alleen niks voor jou.. wie wel wat voor je voelt is de knappe populaire jongen van de klas.. helemaal jouw smaak.. maar eigenlijk nooit echt kriebels voor gehad.. raar maar waar.. kun je n relatie met m aangaan terwijl je dolverliefd bent op die ander..

lijkt me van wel.. maar k heb telkens t gevoel dat dit niet gaat daar je nog teveel voelt voor die ander..
Oud 29-08-2002, 09:07
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
lijkt me van wel.. maar k heb telkens t gevoel dat dit niet gaat daar je nog teveel voelt voor die ander..
lijkt mij van niet... als je gevoelgens voor een andere hebt ga je toch geen relatie met eimand aan omdat hij toevallig de "populaitste" jonge van de klas is ?? ? ? ? ? ?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 09:22
TMLWKY
TMLWKY is offline
Nooit iets beginnen met iemand op wie je niet verliefd bent.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 09:24
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Dat kan idd niet
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 09:26
pienie
pas als je kriebels hebt, net als bij die andere jongen...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 09:35
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:

lijkt mij van niet... als je gevoelgens voor een andere hebt ga je toch geen relatie met eimand aan omdat hij toevallig de "populaitste" jonge van de klas is ?? ? ? ? ? ?
nee je gaat helemaal geen relatie aan omdat hij de populairste jongen is maar wel omdat.. die jongen eigenlijk best wel n jongen voor jou zou kunnen zijn.. hij ziet er knap uit.. heeft een schitterend karakter helemaal niets op aan te merken..

k zou t niet kunnen.. maar ja..
Oud 29-08-2002, 11:17
moenbase
moenbase is offline
Ik vind dat je best iets kan beginnen als je helemaal niet verliefd bent, maar dan ook écht op helemaal niemand.
Oud 29-08-2002, 11:50
DarkCat
DarkCat is offline
Volg je gevoel. In jouw geval zou ik geen van beiden kiezen, en extra lief proberen te zijn voor de jongen waar ik verliefd op zou zijn, zodat er misschien nog een kans voor mij en hem inzat (hij ontdekt plotseling hoe lief je bent, weet ik veel). En anders, geen van beide dus.

Neem nooit iets met iemand terwijl je hartje bij iemand anders ligt. - een wijze raad van DarkCat.
Oud 29-08-2002, 12:23
Chelsea
Chelsea is offline
nope
Oud 29-08-2002, 13:28
the 6th gate
the 6th gate is offline
nope²
Oud 29-08-2002, 13:28
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:

nee je gaat helemaal geen relatie aan omdat hij de populairste jongen is maar wel omdat.. die jongen eigenlijk best wel n jongen voor jou zou kunnen zijn.. hij ziet er knap uit.. heeft een schitterend karakter helemaal niets op aan te merken..

Nee ik zou het eigenlijk niet zo snel doen, als je niet verliefd bent is het helemaal niet echt leuk, hoe goed die jongen ook bij je zou passen en hoe knap hij er ook uitziet...
Oud 29-08-2002, 14:34
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Nooit iets beginnen met iemand op wie je niet verliefd bent.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:10
PardonMe
PardonMe is offline
Nee ik zou dat niet doen.. wat heb je nou aan een hele populaire jongen als je niet verliefd op hem bent maar verliefd bent op een ander??
Dan wil je toch helemaal niet bij die popi-jopie zijn?? maar bij die andere eigenlijk die niks voor jou voelt..
Ik zou geen relatie aangaan met iemand waar ik niet verliefd op zou zijn hoor..
Oud 29-08-2002, 18:42
Verwijderd
Het gaat er toch niet om of iemand bij je past, maar om of je iets voor iemand voelt..?!

Dus nee.. niet doen.. ik vind het ook niet kunnen tegenover die populaire jongen, die denkt dat jij dan hetzelfde voelt voor hem terwijl je eigenlijk gevoelens hebt voor een ander. Hij moet dan weten van die gevoelens.. en dan zal hij ws niet meer willen... Mja, kvind het nogal die jongen aan het lijntje houden anders
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:47
Angeles
Angeles is offline
Nee, ik zou geen relatie aangaan terwijl ik gevoelens voor een ander had. Ik kan me nog voorstellen dat je iemand leuk vindt en er nog niet verliefd op bent en dat je die dan gaat leren kennen en misschien komt er een relatie uit voort, maar als je eigenlijk nog helemaal met je hoofd bij een ander zit lijkt me dat geen goed idee.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:11
_koetje_
_koetje_ is offline
volg je hart
Oud 29-08-2002, 20:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
stel- je hebt gevoelens voor n lieve jongen.. -hij voelt alleen niks voor jou.. wie wel wat voor je voelt is de knappe populaire jongen van de klas.. helemaal jouw smaak.. maar eigenlijk nooit echt kriebels voor gehad.. raar maar waar.. kun je n relatie met m aangaan terwijl je dolverliefd bent op die ander..
Nee dus.
Het is absoluut niet verstandig om een relatie te beginnen met iemand die je 'wel leuk' vindt, terwijl je verliefd bent op een ander. Dan hou je jezelf en hem voor de gek. Je begint pas iets met een jongen als je echt smoorverliefd op hem bent, op hem alleen. Niet als je liever bij een ander zou zijn. dat werkt niet, echt niet. En ik spreek uit heel veel ervaring...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:32
xsten
xsten is offline
Nee, ik word verliefd op iemand omdat hij leuk is, niet omdat hij verliefd is op mij.
Ik ga overigens niet op zoek naar een tweede als mijn eerste liefde niet beantwoord word.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:20
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Het gaat er toch niet om of iemand bij je past, maar om of je iets voor iemand voelt..?!

Dus nee.. niet doen.. ik vind het ook niet kunnen tegenover die populaire jongen, die denkt dat jij dan hetzelfde voelt voor hem terwijl je eigenlijk gevoelens hebt voor een ander. Hij moet dan weten van die gevoelens.. en dan zal hij ws niet meer willen... Mja, kvind het nogal die jongen aan het lijntje houden anders
je neemt me de woorden uit de mond..
Oud 29-08-2002, 22:43
Verwijderd
Ik zou het geen van beiden doen. Het werkt gewoon niet als een van de twee niet verliefd is (en ik spreek uit ervaring). Klotezooi, maar helaas, je zult moeten wachten tot je verliefd bent op iemand anders of die lieve jongen op jou.

*zucht diep* *zit zelf ook te wachten*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:59
D1984
D1984 is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Dat kan idd niet
Juist, je kunt toch geen relatie aangaan met iemand waar je nooit gevoelens voor hebt gehad??
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 11:06
BELLEKE
BELLEKE is offline
eigenlijk stelt t niet echt mijn situatie voor hoor.. maar k herkende het in mn omgeving.. en ik weet van mezelf dat k nooit een relatie zou KUNNEN aangaan met iemand voor wie ik niks voel.. maar k vraag me af.. er niet veel mensen zijn die reageren uit het principe tot eens die mooie lieve jongen voor je staat en je wel behoefte hebt aan meer.. en zegt.. k kan het natuurlijk s proberen er is toch helemaal niks op aan t merken..
in mijn geval niet denk k.. maar ja..
x
Oud 30-08-2002, 11:18
Dminor
Dminor is offline
Je hebt hier twee keuzes: of je laat diegene waar je dolverliefd op bent links liggen voor iemand die je best leuk vind en die ook nog eens populair is, of je drijft je liefde voor de ander door en je probeert met hem een relatie te krijgen... De kansen liggen in mijn ogen wel gelijk, dus dan moet je altijd gaan voor de degene waar je verliefd op bent. Als dat mislukt kun je altijd nog terugvallen op de popi en uiteindelijk misschien daar wel verliefd op worden.
Oud 30-08-2002, 18:23
girl18
girl18 is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:

moeilijke vraag ik denk het niet.. als ik verliefd ben op iemand anders dan kan ik geen gelukkige relatie hebben met iemand anders.. dan wacht ik toch echt tot die verliefdheid over is.. en ineerste instantie is niks voor die jongen voelt en hij wel voor mij zou ik ook niet echt met hem nemen want dan vind ik dat je die persoon een beetje aan een lijntje houdt..en in eerste instantie neem ik nooit met jongens die populair zijn in hun omgeving.. dat zijn meestal de kapsones type ik heb trouwens nog nooit iemand ontmoet die popi was en geen kapsones had..
Oud 31-08-2002, 13:12
anoniempjee
anoniempjee is offline
ik zou t ook nie doen hoor. JE moet dat alleen doen als je echt verliefd op hem ben want das dan ook niet eerlijk voor de populaire jongen hoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 14:39
WolterB
WolterB is offline
ik zou t iig neit kunnen.
als je gevoelens hebt voor iemand anders, dan blijf je altijd aan haar/hem denken als je bij die ander bent en dat lijkt mij niet echt een goed idee
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten