Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 18:40
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Ik heb al 2 jaar een relatie. De laatste 2 maanden gaat het erg bergafwaarts tussen mij en mijn vriend. Dan heb ik het niet over beetje bij beetje, maar rechtstreeks. We kunnen elkaar niet meer luchten en zien, en we zijn heel gemeen tegen elkaar.

Laatste paar maanden noem ik het ook een haat-liefde relatie. Nou heb ik hem voor het laatst 18 november gezien. Ja je leest het goed 2 maanden geleden. Wel af en toe via de tel en op msn gesproken maar dat is allemaal op 2 handen te tellen. Soms beld hij na 1 week , en dan moet je je voortstellen dat ik dus letterlijk 7 dagen niks van hem hoor. En de gesprekken duren niet langer dan 2 en een halve minuut.

Dus ik ga er al vanuit dat het tussen ons over en uit is. In de tijd dat ik hem niet zag dus die 2 maanden ben ik vaak uitgeweest. Maar niet bijvoorbeeld tijdens het uitgaan met een jongen gezoent. Mijn +- vriend heeft me in het begin van onze relatie en in het midden van onze relatie supervaak bedrogen.Ik hoorde het van zijn ex vriendin maar bij navraag ontkende hij het weer. Maar daarvoor had ik geen bewijs.

Dus nu sinds 1 week ben ik een andere jongen tegen gekomen. Die superlief etc is. Maar ik heb dus 1 x met hem afgesproken. En het was allemaal supergezellig en op het einde heb ik met hem gezoend.

Dus de volgende dag heb ik mijn vriend gesmst van'hoe zit het nou tussen ons je kan me geen hoogte geven' Ik kreeg geen sms terug . Hij kwam later die dag online en heb hem weer het zelfde gezegt. Later vertelde ik hem . Dat hij me duidelijk moet vertellen hoe het zit. Ik verteld ehem ook dat er nu een jongen was, die mij ook leuk vind. Maar dat ik nog niks met hem gedaan had. Want ik wou eerst hoogte van hem voordat ik echt voor hem ga en hem een kans wil geven. Ben ik fout bezig door met die andere jongen een beetje hoop te geven?
Oud 21-01-2006, 19:03
KiMZz
KiMZz is offline
Nee ik vind dat je niet fout bent. Alleen zou ik het wel 'officieel' uitmaken met je vriend. Ik vind jouw verhaal een beetje vreemd. Als je een relatie met elkaar hebt wil je elkaar toch vaak zien Het komt niet over alsof je vriend ergens ver weg zit in het buitenland ofzo dat je m niet kan zien. Zoals het op mij overkomt heeft die jongen gewoon geen zin meer in de relatie. Als ie al van begin af aan vreemd is gegaan had ik het allang uit gemaakt als ik jou was.
Dus mijn tip: dump die eikel en geef die lieve jongen gewoon hoop!
Oud 21-01-2006, 19:14
elledc
elledc is offline
Je moet voor jezelf denken wat je wil. Je laat je vriend momenteel beslissen, maar denk aan jezelf, neem zelf de touwtjes in handen en vertel hem dat je er een einde aan wil maken.
Ga voor die andere jongen, en vooral... volg je gevoel
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 19:43
Verwijderd
Als je +- vriend jou geen duidelijkheid kan geven geef hem dan duidelijkheid en maak het uit.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 20:02
Verwijderd
je zegt dat je je vriend zowat haat

en je zegt dat je die andere, hele lieve jongen heel leuk vindt.

en het probleem was ... ?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 20:05
Verwijderd
my god, hoe meer ik erover nadenk hoe onnozeler ik het vind

dump die gozer toch, feitelijk gezien is jullie relatie gewoon gedaan, het moet alleen nog uitgesproken worden. moet hij dat nou per sé doen?? sms hem gewoon dat je iemand anders hebt, punt. relatie stelt toch al niks meer voor, zou het zelfs geen relatie meer noemen. als het dan toch zo miserabel gesteld is met jullie 'relatie' van 2 jaar (!!) kan "uitmaken via sms" er ook nog wel bij
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 20:11
Iduna
Iduna is offline
Waarom moet hij jou vertellen hoe het zit? Je weet zelf toch ook dat er iets niet goed zit? Hak zelf die knoop door.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 21:04
Verwijderd
Als ik mijn vriend zo lang niet zou zien, zonder dat hij in het buitenland zat ofzo, was het voor mij mooi over geweest.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 21:53
M'ne
M'ne is offline
Ik zou toch verwachten dat jullie wat meer, openlijker en eerlijker met elkaar zouden praten, aangezien jullie al twee jaar bij elkaar zijn. En aangezien dat niet gebeurt, lijkt t me ook wel vrij duidelijk wat je moet doen...
Oud 21-01-2006, 22:09
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Waarom moet hij jou vertellen hoe het zit? Je weet zelf toch ook dat er iets niet goed zit?
Dat... en als jullie elkaar al twee maanden niet meer gezien hebben, kan je rustig stellen dat het over en uit is. Het hoeft niet altijd in stenen gegraveerd zijn voordat het 'echt' uit is.

Wat je in mijn ogen fout doet is
a) jezelf aanpraten dat je vreemdgaat door met die jongen te zoenen
b) halvelings aan je ex laten doorschijnen dat het nog niet eens echt gedaan is met jullie relatie.
Oud 22-01-2006, 00:53
Verwijderd
Dit noem ik geen relatie hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 10:11
WolterB
WolterB is offline
Neem zelf het initiatief, laat het niet van zijn mening afhangen en maak het uit. Wat je nu hebt is in d verste verte geen relatie meer te noemen, zelfs het woord vriendschap komt er niet meer bij in de buurt
Oud 22-01-2006, 10:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nee jij zit niet fout. Alleen snap ik niet waarom je niet weg bij je vriend gaat. Je haat hem immers! Ik zou echt geen relatie met iemand kunnen hebben die ik haat!
Oud 22-01-2006, 10:32
Verwijderd
Nee, maar je bent wel fout bezig door die gozer niet te dumpen. Volgens mij zijn jullie allebei te laf, of zit hij allang een ander te krikken, iets dat gezien zijn verleden niet onwaarschijnlijk is.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 10:58
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 22-01-2006 @ 11:21 :
Nee jij zit niet fout. Alleen snap ik niet waarom je niet weg bij je vriend gaat. Je haat hem immers! Ik zou echt geen relatie met iemand kunnen hebben die ik haat!
Waarom zou zij ook niet fout zitten? Hij zit wel fout als hij vreemdgaat en zij niet als zij dat ook doet? Wat voor hem geldt, geldt dan toch ook voor haar? Verder ben ik het met je eens

@TS:
Heb het lef om het eerst uit te maken voordat je met anderen gaat zoenen of wat dan ook. Vooral in deze situatie lijkt me dat niet al te lastig, want je vraagt jezelf al af of je nog wel een relatie hebt! Waarom moet hij de knoop doorhakken? Waarom kun jij dat niet doen?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 12:13
remy476
remy476 is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 21-01-2006 @ 20:03 :
Nee ik vind dat je niet fout bent. Alleen zou ik het wel 'officieel' uitmaken met je vriend.

Als ie al van begin af aan vreemd is gegaan had ik het allang uit gemaakt als ik jou was.
Dus mijn tip: dump die eikel en geef die lieve jongen gewoon hoop!
Oud 22-01-2006, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 21-01-2006 @ 20:43 :
Als je +- vriend jou geen duidelijkheid kan geven geef hem dan duidelijkheid en maak het uit.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 16:19
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef:
Jou vriend is echt een ongeloofelijke lul, ik had het wel geweten hoor als ik jou was. DUMPEN DIE HANDEL
Oud 22-01-2006, 16:26
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 21-01-2006 @ 19:40 :
Soms beld hij na 1 week , en dan moet je je voortstellen dat ik dus letterlijk 7 dagen niks van hem hoor. En de gesprekken duren niet langer dan 2 en een halve minuut.
jij kan hem natuurlijk ook bellen.
maargoed, lijkt me voor de rest wel duidelijk dat jullie er even officieel een punt achter moeten zetten.
Oud 22-01-2006, 21:14
Verwijderd
Ik vind wel dat je het eerst netjes uit moet maken met je vriend. Ook al loopt het nu kut, je heb wel 2 jaar gedeeld en ik vind dat je dat niet kunt uitmaken via een smsje. Praat nog een keer met je vriend via msn ofzo dat je wil praten. Hij moet ook inzien dat dit niet gaat.

En ja, als je die andere jongen leuk vindt. Mooi toch? Ga je met hem verder. Lang leve de lol.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 08:23
Nienna*
Nienna* is offline
Fout, fout, wat is fout...
Ik denk niet dat je deze jongen nog "je vriend" kunt noemen, maar maak het wel eerst netjes uit. Vooral om gelul achteraf te voorkomen en ook om hem niet te "kwetsen". Verder vind ik dit nogal een vreemde zaak... zo ga je toch niet om met mensen?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 18:20
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Wat de neuq, hoezo "je vriend"
net als wanneer je de paus gaat sms-en dat et uit is
lijkt me niet meer veel hoop

hij is vreemdgegaan, vaak genoeg zeg je al, et gaat al 2 maanden slecht, jullie doen gemeen tegen elkaar, jij bent "vreemdgegaan", denk je nou echt niet dat je gelukkiger bij iemand anders zou kunnen zijn?
Ik vind alleen dat je fout bezig bent als je er diep vanuit je hart echt nog mee verder wilt met die "relatie" van je, maar dat lijkt me niet...
Oud 23-01-2006, 20:28
Luna
Luna is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 23-01-2006 @ 19:20 :
Wat de neuq, hoezo "je vriend"
net als wanneer je de paus gaat sms-en dat et uit is
lijkt me niet meer veel hoop
Oud 23-01-2006, 20:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 22-01-2006 @ 11:21 :
Ik zou echt geen relatie met iemand kunnen hebben die ik haat!
Oud 23-01-2006, 20:37
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Je zit hoe dan ook fout.
Oud 24-01-2006, 09:38
PardonMe
PardonMe is offline
Wil je zelf eigenlijk nog wel verder met je huidige vriend?? Is dat nog wel de moeite waard (als je elkaar toch nauwelijks ziet en spreekt)?
Anders zou ik gewoon zo snel mogelijk breken met hem en daarna zie je wel weer verder wat er op je pad komt..
Oud 24-01-2006, 10:11
JJ13
JJ13 is offline
hoe kan het dat je je vriend bijna niet ziet en spreekt voor 2 maanden? Uit jouw verhaal lijkt t alsof jullie het allebei hebben opgegeven. Als je er niet meer voor wilt vechten, kun je het beter uitmaken, want zo heeft t ook geen zin. En ja, ik vind dat je toch wel fout zit, want je hebt met iemand anders gezoend terwijl je een vriend hebt. Nu doe je hetzelfde bij je vriend als hij bij jou heeft gedaan.
Oud 24-01-2006, 10:56
Poeperd
Poeperd is offline
Ik snap zelfs niet eens waarom je erover twijfelt. Kijk, als jij nou ook zoiets hebt van 'ik wil ervoor vechten en ik wil hem niet kwijt', dan kan ik begrijpen dat je het moeilijk vindt om het definitief uit te maken. Maar ook jij doet er redelijk luchtig over dat je hem twee maanden lang niet hebt gezien, dus het lijkt mij vrij makkelijk om het dan ook gewoon uit te maken.
Oud 25-01-2006, 19:47
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Luna schreef op 23-01-2006 @ 21:28 :
Daarmee bedoel ik dus dat het niet meer echt op "je vriend" lijkt, maar meer een random persoon (zoals de paus dus )
Oud 26-01-2006, 13:15
mrsjones
mrsjones is offline
Voor die andere jongen gaan. Daar beleef je tenminste plezier mee. Die andere relatie is gewoon op. Next darling!
Oud 28-01-2006, 02:33
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 21-01-2006 @ 21:02 :
je zegt dat je je vriend zowat haat

en je zegt dat je die andere, hele lieve jongen heel leuk vindt.

en het probleem was ... ?
Inderdaad.

"Dude, what's the fucking problem?"
Reageren

Regels voor berichten