Advertentie | |
|
![]() |
|
Wil je rondreizen met de trein zie dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1154540 Anders kan je bijvoorbeeld zoeken op de site van de ns of hier |
![]() |
||
Citaat:
Je kan op www.treinreiswinkel.nl kijken voor veels te dure 'aanbiedingen'. Ik zou gewoon m'n reis plannen via www.bahn.de en een interrail ticket/domino/ScannPass kopen of iets soort gelijks.
|
![]() |
Het hangt er een beetje vanaf wat je wilt gaan doen, maar als je van plaats naar plaats wilt reizen is een interrailticket aan te raden! Ik ben samen met 2 vriendinnen afgelopen zomer met onze backpackjes door Frankrijk/Italie/Slovenie getrokken.
Met dit interrailticket kun je onbeperkt de trein pakken in heel europa of delen ervan. Alleen voor internationale treinen (dus bijvoorbeeld in één nacht van Parijs naar Rome) moet je reserveren en vaak een toeslag betalen. Europa is verdeeld in zones, bijvoorbeeld de zone Benelux+Frankrijk of de zone Spanje+Portugal+Marokko. Je koopt een ticket voor een bepaald aantal dagen en voor een bepaald aantal zones. Ik heb vorige zomer dus het ticket van 22 dagen voor 2 zones genomen (Benelux+Frankrijk en Italie+Slovenie+griekenland+turkije) en dat koste me 275 euro. Meer daarover op www.interrail.nl Het is voor mij een geweldig leuke vakantie geweest. Vooral in de (nacht)trein ontmoet je de leukste/vreemdste mensen en nationaliteiten. Veel plezier op vakantie!
||
Citaat:
Zelf wil ik ook gaan interrailen met tent, omdat hwet goedkoper is, ik vind het gezellig om op campings te staan en je denk ik wel wat meer vrijheid hebt. Maar dit zijn slechts mijn plannen en ik heb hier dus geen ervaring mee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom meer vrijheid, omdat je eigen plekje hebt? Want je bent toch gebonden aan camping toch.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al een tent en kampeerspullen dus voor mij zijn die kosten er dus niet en je kan hebt dus meer vrijheid omdat je ook in kleinere plaatsen kan verblijven. Verder is het natuurlijk wel persoonlijk waar je de voorkeur naar hebt |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Philip Glass komt met zijn ensemble bloodyb | 47 | 22-08-2016 23:47 | |
Vrije tijd |
Eurotrip martinesardine | 12 | 27-03-2012 09:17 | |
Verkeer & Vervoer |
Goedkope auto kopen Myuki | 54 | 20-09-2009 12:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
173 doden ( ? ) door zware explosies in station Madrid Gatara | 373 | 17-03-2004 21:04 | |
De Kantine |
Breda. Verwijderd | 52 | 07-08-2003 21:01 |