Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 12:36
crook
crook is offline
Normaal vermijd ik plaatsen waar veel burgerlullen komen, maar vandaag werd ik helaas met ze geconfronteerd. Ik was bij mijn ouders blijven slapen die in een achterlijk forensendorp wonen, gelukkig woon ik zelf in Amsterdam. Maar goed, ik moest dus vroeg op om naar college te gaan en ik ging met de trein. Voordat ik het ouderlijk huis verlaatte dacht ik nog, kut ik zit straks in de trein met het klootjesvolk die naar burgerlijke luchtjes stinken zoals aqua di gio En jahoor, toen ik het perron op liep, rook ik de stank al Toen de trein op het volgende station was gearriveerd kwam er een vent tegenover me zitten. Na dat hij was gaan zitten haalde hij een pen uit zijn hutkoffer en ging de cijfertjes-puzzel uit de spits zitten maken En toen kostte het voor mij heel veel moeite om mijn agressie te onderdrukken. En nu vroeg ik me af, van welk soort burgerlijkheden worden jullie agressief?
Advertentie
Oud 24-01-2006, 13:04
Verwijderd
langzaam lopend 65+ tuig of random winkelend publiek godverdomme
Oud 24-01-2006, 13:44
Verwijderd
Gehandicapten en lesbiennes omg
Oud 24-01-2006, 13:46
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Stelletjes van rond de 20 die zich al gedragen alsof ze 50 zijn .
Oud 24-01-2006, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Eurotrashgirl schreef op 24-01-2006 @ 14:46 :
Stelletjes van rond de 20 die zich al gedragen alsof ze 50 zijn .
idd. dat ja. en dan met van die verschrikkelijke kleding. en dan arm in arm lopen. nee niet hand in hand. maar arm in arm. en dan humor hebben van een bejaarde. en dan laat maar.
Oud 24-01-2006, 13:52
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik erger me aan mensen die zich snel ergeren. (ik maak de cijferpuzzel ook altijd als ik met de bus ga).
Oud 24-01-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 24-01-2006 @ 14:44 :
valt nauwelijks onder 'burgerlullen'
Oud 24-01-2006, 13:55
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Fake schreef op 24-01-2006 @ 14:04 :
Oud 24-01-2006, 13:55
Allochthony
Allochthony is offline
En Wener pappies.
Oud 24-01-2006, 13:56
crook
crook is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 24-01-2006 @ 14:52 :
ik erger me aan mensen die zich snel ergeren. (ik maak de cijferpuzzel ook altijd als ik met de bus ga).
wat is daar burgerlijk aan?
Oud 24-01-2006, 13:58
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Het is altijd leuk om recht door een drukke winkelstraat te lopen zodat mensen altijd voor je aan de kant moeten, of tegen je opbotsen.

Ik pik het niet meer dat ik altijd degene ben die met een boog om anderen moet lopen.
Oud 24-01-2006, 13:58
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oud 24-01-2006, 13:59
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 24-01-2006 @ 14:58 :
Het is altijd leuk om recht door een drukke winkelstraat te lopen zodat mensen altijd voor je aan de kant moeten, of tegen je opbotsen.

Ik pik het niet meer dat ik altijd degene ben die met een boog om anderen moet lopen.
Dat doe ik ook altijd, maar alleen bij 35- mensen, ik kan het niet in me opbrengen om echt volwassen, serieus publiek te vervelen .
Oud 24-01-2006, 13:59
Verwijderd
Ik vind dat er een spitsstrook op de stoep moet komen en dat alle oma's en ander schorum dan rechts moet lopen/schuifelen.
Oud 24-01-2006, 14:00
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
crook schreef op 24-01-2006 @ 14:56 :
wat is daar burgerlijk aan?
ik denk dat dit een algemeen ergertopic gaat worden
Oud 24-01-2006, 14:08
June bug
June bug is offline
Citaat:
Fake schreef op 24-01-2006 @ 14:59 :
Ik vind dat er een spitsstrook op de stoep moet komen en dat alle oma's en ander schorum dan rechts moet lopen/schuifelen.
in London in de metrostations enzo op die roltrappen is dat relax, daar gaat iedereen standaard rechts staan, ideaal

ot: ik erger me altijd aan de burgerlijkheid van opaatjes en omaatjes in de bus, vooral als het 4 oma's zijn die 'gezellig een dagje uit' zijn geweest en dan onder luid gekakel gaan bespreken hoe 'gezellig' het wel niet was.
Oud 24-01-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 24-01-2006 @ 15:08 :
in London in de metrostations enzo op die roltrappen is dat relax, daar gaat iedereen standaard rechts staan, ideaal

ot: ik erger me altijd aan de burgerlijkheid van opaatjes en omaatjes in de bus, vooral als het 4 oma's zijn die 'gezellig een dagje uit' zijn geweest en dan onder luid gekakel gaan bespreken hoe 'gezellig' het wel niet was.
ik heb een nog grotere hekel aan mensen in de fucking midlifecrisis. (lees: jaar of 40/45) Die dan denken dat ze het recht hebben om op jou plaats te zitten. Terwijl jij de hele fucking dag gezwoegd hebt. En fucking blij bent dat je zit.
Oud 24-01-2006, 14:12
Broeder
Broeder is offline
Ik ben ook zo Al heb ik tegenwoordig vaak m'n lenzen niet in en dan kan ik de cijfertjes van m'n puzzel niet goed lezen Verder heb ik geen geduld en erger me dus bijna aan iedereen op straat, vooral als mensen (vooral ouderen en kinderen) plotseling stil blijven staan Daar is mijn reactievermogen niet vlug genoeg voor. En ik val altijd om in het openbaar vervoer als mensen op het laatste moment toch nog uit willen stappen .
Oud 24-01-2006, 14:19
Verwijderd
alles wat denkt dat zijn dag zo spannend was dat de hele trein mee kan genieten, godver sterf uit
Oud 24-01-2006, 14:37
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
als er 6 vrouwen met kinderwagens midden in t centrum ff gaan bijkletsen, of ja, t liefst doen ze dat natuurlijk voor de ingang van een winkel
Oud 24-01-2006, 14:39
grandmommy
grandmommy is offline
ik ehh, ik heb hier eigenlijk helemaal geen mening over
Oud 24-01-2006, 14:43
JJ13
JJ13 is offline
ik erger me aan mensen die zich snel aan andere mensen ergeren. laat iedereen toch, als iemand een puzzel in de spits wil maken, laat die persoon, je hebt er toch geen last van?
Oud 24-01-2006, 14:45
lawallan
lawallan is offline
Jullie ergeren je aan oude vrouwtjes? moeten ze dan de hele dag maar binnen zitten zodat jij je niet hoeft te ergeren? En als jullie zelf oud zijn zeuren over jongeren zeker. Daar erger ik me nou aan
Oud 24-01-2006, 14:47
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb hier vooralsnog geen mening over.
Oud 24-01-2006, 14:54
Jolene
Jolene is offline
Of ik me snel erger hangt helemaal van mn bui af.De ene keer lach ik om irritante mensen en de andere keer probeer ik ze dood te loenzen.Oma's en opa's vind ik alleen maar poepig eigenlijk.Behalve van die oudjes die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze oud zijn "ohh ja ik mag vast wel even voor met mijn 10.000 boodchappen" zoiets dus .
Advertentie
Oud 24-01-2006, 15:14
Verwijderd
Citaat:
lawallan schreef op 24-01-2006 @ 15:45 :
Jullie ergeren je aan oude vrouwtjes? moeten ze dan de hele dag maar binnen zitten zodat jij je niet hoeft te ergeren? En als jullie zelf oud zijn zeuren over jongeren zeker. Daar erger ik me nou aan
ergeren is een groot woord, bejaarden zouden gewoon stelselmatig preventief geruimd moeten worden.
Oud 24-01-2006, 15:28
Verwijderd
ik irriteer me mateloos aan zoenende verliefde stelletjes

ook vind ik asociale, vieze, dikke mensen irritant en
langzaamlopende mensen zijn ook ontieglijk vervelend
Oud 24-01-2006, 15:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 24-01-2006 @ 16:28 :
ik irriteer me mateloos aan zoenende verliefde stelletjes
da's gewoon afgunst.
Oud 24-01-2006, 15:38
Verwijderd
Citaat:
lawallan schreef op 24-01-2006 @ 15:45 :
ik vind dat ik het recht heb om van die kreupele fosielen af te mogen zeiken want ik zorg er wel voor dat ik toch nooit bejaard word, dus nou je bek houden.

ik HAAT dus traag volk dat loopt door de Gierstraat want ze lopen midden op de weg terwijl heel die straat bedoeld is vor fietsers. verder haat ik traag fietsende mensen en al helemaal als ze iets van drie van die kankerkoters bij zich hebben.
Oud 24-01-2006, 15:38
tuttebel
tuttebel is offline
aan mensen die hard tegen hun vrienden praten in een winkel, en zelf nog het hardste om hun domme grapjes lachen. en dat ik dat dan aan moet horen, met dat vreselijke roermondse accent.
Oud 24-01-2006, 15:41
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 24-01-2006 @ 14:44 :
Hehe.

Ik erger me aan boeren die 'heeeheee, hooohoooo ' zingen in de trein. Ik erger me aan carnavalsgangers met een samenhorigheidsgevoel. Ik erger me aan iedereen die zo dom is om zich te verheugen op één of ander traditioneel kkfeest waar zuipen het hoofddoel is. Verder heb ik moeite met 40-jarige Stepstrollen die er toppiejoppie uit willen zien voor hun uitgezakte man. Als ze dan ook nog gaan dansen in één of ander café word ik agressief. Ik hou niet van nieuwsgierige buren die constant voor het raam staan te koekeloeren, of van die mensen die zich in hun HEMA-bermuda hijsen zodra de zon gaat schijnen in april. Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Oud 24-01-2006, 15:44
shibby almighty
shibby almighty is offline
Citaat:
cha0s schreef op 24-01-2006 @ 16:32 :
da's gewoon afgunst.
kun je je nog ergeren
Oud 24-01-2006, 16:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-01-2006 @ 16:38 :
ik vind dat ik het recht heb om van die kreupele fosielen af te mogen zeiken want ik zorg er wel voor dat ik toch nooit bejaard word, dus nou je bek houden.
"oude menschen in flats moeten doohood."
Oud 24-01-2006, 16:45
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Van die bittere mensen achter de kassa bij de blokker ofzo, die zodra ze meiden van 13 met z'n 3en zien binnenkomen ons aankijken alsof we hun hele winkel hebben leeggejat ofzo.
Oud 24-01-2006, 16:46
Broeder
Broeder is offline
Van kinderen die per se op HET KNOPJE willen drukken in de trein raak ik ook meestal wel enigszins ontstemd .
Oud 24-01-2006, 16:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Broeder schreef op 24-01-2006 @ 17:46 :
Van kinderen die per se op HET KNOPJE willen drukken in de trein raak ik ook meestal wel enigszins ontstemd .
gheh, gewoon harteloos die deur open drukken en geen gezeik van dat kutjong of diens moeder dulden. (a) hoewel ik meestal niet zo flauw doe.
Oud 24-01-2006, 16:51
Luna
Luna is offline
om 6uur staan de aardappelen op tafel
toen ik 15 was had ik een extreme antiburgerlijkheidsfase en wilde ik koste wat het kost niet om 6 uur eten. dat vond ik gruwelijk.
Oud 24-01-2006, 16:58
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 24-01-2006 @ 16:28 :
ook vind ik asociale, vieze, dikke mensen irritant
Ik doe dat alleen als ze in de weg staan en maar niet aan de kant willen omdat 'je er toch wel lang kunt' wat dus niet zo is... Dikke mensen kunnen hartstikke gezellig zijn. Misschien dat dat komt doordat als je met 3 dikke mensen in een kamer zit het lijkt of je met z'n 6en ofzo bent.
Oud 24-01-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 24-01-2006 @ 17:47 :
gheh, gewoon harteloos die deur open drukken en geen gezeik van dat kutjong of diens moeder dulden. (a) hoewel ik meestal niet zo flauw doe.
ik hou ervan om oude kerels omver te kegelen die denken niet te hoeven wachten met instappen als de deuren open gaan terwijl de rest van de mensen dat wel doet <3
Oud 24-01-2006, 17:00
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 24-01-2006 @ 14:52 :
ik erger me aan mensen die zich snel ergeren. (ik maak de cijferpuzzel ook altijd als ik met de bus ga)
Oud 24-01-2006, 17:01
Verwijderd
Als ik:
- Vrouwen van boven de 40 met kort rood haar
- Vrouwen van boven de 25 met een mat
- Vrouwen van rond de 20 zonder uitstraling die studeren en zich altijd in groepjes van 3 met identieke figuren verplaatsen
- Bejaarden
- Kinderen
- Limburgers (behalve Rutger)
tegenkom groeit den agressiviteit in mij.

En ik erger me aan iedere post van Fake. Door zijn avatar denk ik dat de post van grandmommy is en springen er automatisch geile dingen in mijn hoofd om er op te zeggen.

Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 17:03.
Oud 24-01-2006, 17:05
Verwijderd
Metal is ook een limburger, oh nee wacht dat is een slecht argument
Oud 24-01-2006, 17:06
Verwijderd
Ik erger me aan alles dat in deze topic staat <3 hoewel kinderen en ouwetjes soms nog wel lief zijn.
grandmommy
grandmommy is offline
@ ufke: zeg maar gerust dat je mijn onderbroeken wil lenen hoor, dat is niet erg.
qghp
qghp is offline
Ik erger me aan saaie mensen die standaard opmerkingen maken, mensen die als je een muts draagt als het niet vriest vragen Ow, heb je he koud!?

Ik erger me aan bejaarden in het OV, en op fietspaden terwijl ze met zn 3en naast elkaar fietsen en dan verwachten dat jij in de berm gaat fietsen.
Oud 24-01-2006, 17:09
qghp
qghp is offline
O nog een voorbeeld, we hadden net een krant in de bus met ongeveer 300 fotos van baby's, voor de verkiezing van de liefste baby van het land, en waar de lelijkste mormels in een anne geddes pose zijn gevouwen door hun trotse ouders, omdat iedereen ze verteld dat hun kindje zoooooooooooo lief en schattig is
Oud 24-01-2006, 17:34
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fake schreef op 24-01-2006 @ 17:59 :
ik hou ervan om oude kerels omver te kegelen die denken niet te hoeven wachten met instappen als de deuren open gaan terwijl de rest van de mensen dat wel doet <3
hehe, da's leuk idd. maar dat doe ik sowieso met mensen die denken niet te hoeven wachten, jong en/of oud. <3
Oud 24-01-2006, 17:38
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-01-2006 @ 16:38 :

ik HAAT dus traag volk dat loopt door de Gierstraat want ze lopen midden op de weg terwijl heel die straat bedoeld is vor fietsers. verder haat ik traag fietsende mensen en al helemaal als ze iets van drie van die kankerkoters bij zich hebben.
Zo te zien, moet ik hier niet met kritiek komen of een arrogante lifestyler (nee, ik vind jullie niet allemaal arrogant) zegt dat ik mijn bek moet houden. Ik zal je advies misscihen opvolgen, succes nog in je kinderloze leven dat stopt voordat je bejaard ben, weet je eigenlijk al hoe je dood gaat?
Oud 24-01-2006, 17:42
gewoonLiz
gewoonLiz is offline
Alles wat zich in groepjes voortbeweegt en denkt dat ze de hele wereld zijn/hebben (dus ook basisschooljochies die stoer denken te zijn in het centrum na 6 uur 's avonds)
Oud 24-01-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
lawallan schreef op 24-01-2006 @ 18:38 :
Zo te zien, moet ik hier niet met kritiek komen of een arrogante lifestyler (nee, ik vind jullie niet allemaal arrogant) zegt dat ik mijn bek moet houden. Ik zal je advies misscihen opvolgen, succes nog in je kinderloze leven dat stopt voordat je bejaard ben, weet je eigenlijk al hoe je dood gaat?
Ivo gaat dood aan drank, drugs of moordzuchtige clowns.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten