| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Waarom extern?
|
|
||
|
Citaat:
en dat ding wil mee kunnen nemen en dat ding was redelijk betaalbaar
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar dan kan je niet makkelijk leechen met meets enzo
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Kitty is aardig <3 (Dat bedoel ik puur platonisch
|
|
||
|
Citaat:
shopse!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Overigens is Reloaded momenteel wel een van de bekendste volgens mij. Mijn Quake 4 en Call Of Dutty 2 komen er in ieder geval ook vandaan (ja ik ben zo hypocriet als de tering en nee ik geef er geen fuck om. ).
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en @ wammus: ik down games eerst om te checken of ik ze k3wl vind, omdat ik in het verleden al vaak genoeg 45 eypo genaaid ben om een of ander kut spel met dikke marketing. als ze echt kewl zijn koop ik ze, alleen gebeurt dat de laatste tijd vrij weinig. en zolang de games-industrie games als Fable helemaal de hemel in prijst terwijl ik die k*tt*yf*sk*nk*rgame in 1 dag uitspeel, mag de gamesindustrie (nja het grote commerciele deel dan ) van mij in de stront zakken
Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 00:09. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.google.com/translate?u=ht...&hl=en&ie=UTF8
bovendien staat er nergens dat er 20 servers van rld zijn gepakt en die "Goodbye.Scene-Reloaded" is ook genuked omdat ie fake is. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat ik bedoel is dat downloaden als volwaardig legaal alternatief wordt gezien ten opzichte van kopen. Dit is hoe je het ook went of keert natuurlijk complete bull-shit. Waar ik me dood aan erger is dat mensen dat maar niet willen zien. Ok een feit is dat er hedendaags een hoop commerciële troep uit komt die het naar mijn mening nog niet verdient om als budgetgame op de markt gebracht te worden. Maar de games die wel goed zijn (ik noem een F.E.A.R, Call of Duty 2, Age Of Empires III en in mindere mate Black and White 2 en Quake 4 en een wat ouder voorbeeld Doom 3) worden ook direct over de commerciële kam geschoren en dus ook masaal gedownload. Waar is toch de tijd gebleven waarin het nog normaal was om te sparen voor een spel en het gewoon te kopen...? Ja ik ben wat dit betreft een ouderwetse, conservatieve, hypocriete moraalridder en ja hier geef ik geen fuck om.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor alle Ninty handhelds die ik heb, heb ik best veel games gekocht. Dit omdat ik Ninty dikke shit vind maken. Op de pc koop ik de echt goeie games ook. Nu ben ik niet zo'n shooter fan, games als F.E.A.R. speel ik dan vaak ook maar heel kort. Maar games als Diablo, Baldur's Gate, Guild Wars, Starcraft enzo, die zijn gewoon dik hun geld waard en die koop ik. En Fable vond ik echt een bout spel. Waarom? Omdat ik hem dus in 1 dag uitspeelde. Ik "good" wou worden, maar je soms in situaties kwam waar je sowieso evil sheit deed (of vice verse). Dat vind ik raar voor een game waar het allemaal zo om dat evil en good zijn draait. Maar goed, misschien had ik hem toch wat meer tijd moeten gunnen. Oh ja, nog 1 rechtvaardiging voor downen. Dit betreft niet games, maar anime series. Anime series zijn alleen in Japan in het Japans te verkrijgen en ik kan geen Japans. Dat wordt lastig dus. Nu zijn sommige series ook in Amerika uitgebracht, maar de ondertiteling daar is zwaar kut, het wordt écht alleen voor het geld gedaan. Ze proberen nog geen eens kwaliteit te leveren. Maar goed, je kan Nare Man hier genoeg over horen in het anime topic op Films. Oh ja, en wat hierboven gezegd wordt. De games zijn te duur voor woorden. Ook uit de games-industrie zelf hoor je stemmen van mensen die zeggen dat games niet zo duur zijn om te developen en dat de verkoopprijs dus ongeoorloofd is. Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 21:38. |
|
|
|
||
|
Citaat:
@ vlep`un: Ik vind een spel als Age of Empires III zekers wel 65 (ik heb de Special Edtition ) euro waard. Ok toegegeven het is een flinke smak geld maar dan heb je ook wat. Namelijk een spel wat qua gameplay zeker wel goed in elkaar zit en qua graphics (die in mijn ogen onderdeel van de gameplay zijn ondanks dat een goed spel met kwalitatief gezien wat mindere graphics beter is dan een slecht spel met meesterlijk mooie graphics) subliem is op dit moment. Ik erger me alleen dood aan mensen die de prijzen voor de games te hoog vinden (waar ze in sommige gevallen meer dan gelijk in hebben maar dat doet er even niet toe) en dat als excuus geven om ze te downloaden en ze als ze tot de conclussie zijn gekomen dat het toch wel een goed spel is het vervolgens niet kopen. Waar ik me ook dood aan erger zijn de mensen die al hun spellen downloaden en vervolgens roepen dat ze als hobby gamen hebben. Wat voor fucked up hobyist ben je wel niet als je niet eens geld aan je hobby uit wilt geven? Daar heb je het toch voor? Dan zuip je maar wat minder in de kroeg en rook je maar wat minder joints dat is nog beter voor je gezondheid en het welzijn van de nederlandse maatschapij ook (ok ik generaliseer nu mischien wat te veel maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel).
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Het Grote IZSADC-Topic #92 De stonedheid nabij Wammus | 109 | 19-02-2022 21:57 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic deel #75; RETRO TIME Verwijderd | 504 | 27-04-2010 15:17 | |
| Drugs & Alcohol |
IZSADC NUMMER éénentaggetug! Verwijderd | 502 | 25-01-2010 17:46 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic #76 - Can't touch this! wann | 499 | 31-01-2008 21:54 | |
| Drugs & Alcohol |
Het IZSADC topic deel 73 Mephisto | 501 | 29-05-2007 12:10 | |
| Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 14:55 | |