| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat terzijde, de TS zou idd er beter aan doe iets anders te doen dan hierover te gaan lopen klagen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat wil die klasgenote toch? Sander, je bent gewoon neidig omdat jij niet bij haar in de picture staat! Maar dit...nee kerel! Beetje doortrapt vind ik het eigenlijk! Hoe ging dat ook alweer? "Klikspaan! Boterspaan! Je mag niet..." Ik vind dat jij je daar helemaal niet mee mag bemoeien! OK, behalve wanneer zijn objectieviteit in het gedrang komt... Dat was geloof ik niet het geval, toch? Nou dan, weg jaloezie en op naar een andere meid!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
in welk opzicht kun je dan niet klikken, als niet iederéén het weet?
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 07:41 | |
| Liefde & Relatie |
vriendin smst met vreemden belgmetnaam | 13 | 21-08-2012 08:05 | |
| Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 21:53 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe kan dit? crawloftime | 14 | 20-03-2011 04:20 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #106 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 15:30 | |
| Verhalen & Gedichten |
[[NE] [Mijn eerste verhaal]] First Date Psychopath | 18 | 20-08-2003 10:48 | |