Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, je gedicht zit best aardig in elkaar. Het gevaar zit 'm een beetje in dingen als 'eeuwige vrijheid' en 'de breuk die jij in mijn hart slaat' die weinig vernieuwend zijn. Als je hiervoor een wat originelere beschrijving zou kunnen vinden zou je gedicht al veel indrukwekkender zijn. Wees vooral niet bang eens gek te doen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
"Ik drink de dorst....." maar dat leek mij te veel op de eerste, en het ontkracht dan de eerste zin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is sowieso een beeldspraak die ik mooi vond klinken. En je kan toch iemands hersens inslaan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat ik eigenlijk in het algemeen nog wil zeggen. Je doet in je drie nu lopende topics alsof je het 'gemaakt' hebt als dichter. Vooral in het topic over wat er met je gedichten gebeurt. Dit vind ik eigenlijk niet zo terecht, en daarom zou ik je willen advisereren om ook op je eigen schrijfsels kritisch te blijven om je zo te kunnen blijven verbeteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik doe dus niet of ik het gemaakt heb. In de eerste vraag ik slechts of ze mn haiku geslaagd vinden, aangezien ik nooit eerder één gemaakt heb, en welke ze preferen. In het tweede topic, deze dus, is het enige positieve wat ik over mezelf zeg, dat ik de eerste zin niet ga laten lopen. Over de rest reageer ik kritisch en zeg ik ook dat ik mn gedicht ga verbeteren. En in het derde topic. Ik heb het wel geopend maar voor de rest is het dus niet mijn topic. En omdat ik zeg dat ik een bundel ga uitgeven, doe ik niet of ik het gamaakt heb. Ik zeg zelfs dat ik daar nog lang niet aan toe. En dat van handtekening geven leek me gewoon leuk, iem heeft ook eerder hele mooie visuele gedichten ondergetekend verkocht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de vraag wordt wel gesteld, vandaar de dubbele punt(die ik liever had weggelaten want ik hou niet van leestekens aan het eind van een vers) De vraagteken heb ik om die zelfde reden weggelaten aan het eind. De zin begint ook met "zal jij", lijkt me duidelijk een vraag. [edit] en waarom reageer je niet op mijn reactie? Als je iets beweert (beschuldigt) kan je op zn minst je visie verklaren. Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 19:49. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En bovendien de beschuldiging ging niet over jou reactie op dit (herziene) gedicht, maar over topic waarin je zegt dat ik het gemaakt heb en dat allemaal. ik quote: Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Ja hé ik kan alles nog wel een keer gaan herhalen maar het heeft weinig zin geloof ik. Mocht je lang en breed willen discussieren over wat jij dichten vindt en wat ik dichten vind dan PM je maar.
Citaat:
Tot zover mijn bijdrage aan je gedicht.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga kijken of ik het kan oplossen met Vidaaa, want een ruzie oid slaat nergens op. ![]() Citaat:
Maar ik heb dus gekozen voor een dubbele punt, omdat ik dat een minder sterke leesteken vind, en omdat het geen zin afluitende leesteken is. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Okay, jij vind m niet mooi, en hoe vind je de laatste twee zinnen eigenlijk? Zijn ze tekort? En de rest van het gedicht? Mss dat ik die vraagteken nog plaats. Tussen mij en Vidaaa is alles weer goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |