Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bijvoorbeeld
http://www.trivia.nl/ http://www.gzvw.nl/ Als je elke week een kaartje moet kopen voor het zwembad kost je dat ook geld, de bedragen die bv. bovenstaande verenigingen vragen vallen, volgens mij, best mee. Plus dat hij dan leert zwemmen van mensen die er ervaring mee hebben het mensen te leren...lijkt me sowieso beter en waarschijnlijk gaat het dan ook sneller (wat dus weer scheelt in het geld). |
![]() |
||
Citaat:
Dat is hier iig wel zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wist niet eens dat er verenigingen bestaan die ook zwemles geven aan mensen die nog niet kunnen zwemmen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zelf leren zwemmen bij een vereniging, ik was toen zelf wel nog jong (4 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen ben ik overgestapt naar de KNBRD (is nu de KNRM) en ben daar verder gegaan voor m'n reddingsdiploma B en dan nog wat brevetten (1,2,3,4,5,6,zilver,A,B,C). Heb daar ook lesgegeven, maar die namen enkel kinderen aan die minimaal hun B diploma hadden ![]() Heb later nog wel eens stage gelopen in een zwembad en daar moest ik dan wel kinderen leren zwemmen die het nog niet konden. Wat wel leuk was opzich ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik doe dat! , zwemles met kinderen, is heel leuk hoor ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwemmen Verwijderd | 125 | 27-07-2009 09:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Leren van de oudsten skull-head | 2 | 19-01-2006 20:05 | |
Liefde & Relatie |
eerst van jezelf houden? Fly-girl | 21 | 28-05-2003 22:25 | |
Verhalen & Gedichten |
meisje meisje toch Evita | 3 | 18-12-2002 09:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[eens] Einde Projecten Allochtonen [/oneens] LostProphetX | 41 | 13-09-2002 11:16 |