Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is gewoon een sprookjesbeschrijving zegmaar, iets wat we samen bedacht hebben. En in mij danst de liefde wel, dus misschien vandaar de inspiratie ![]() Verder is je reactie lief, je bent een schat ^-^. Maar we hebben niet eerder iets geschreven; dat waren Martien en ik denk ik. Dank iedereen voor de reacties!
||
Citaat:
Hahahahahaha die misstap der interpretatie moet mij nou weer overkomen. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zou zeggen, schrijft vaker tezamen! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond ook oneinde en sprookgegriefde fantastische vondsten (van Xin natuurlijk). Verder, de liefde is mij vreemd, dus voor mij was het nogal een lastig onderwerp. (en we hadden het in een avond moeten afschrijven, maar dat ging niet). Volgende keer pakken we wel een filosofisch onderwerp ofzo ^^. Er zit meer in denk ik. Dit is in ieder geval niet het beste van ons kunnen. Als Xineof nog wil natuurlijk.
|
![]() |
|
|