![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Want alleen je oude ov-kaart meenemen is niet genoeg. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"tring" "joah, ali hier, mag ik 3 gezinszakken friet, 6 frikadellen, 3 kroketten, en uh wacht kkes" ...... "ja!! doe nog ff 4 broodjes shoarma dr bij man" ![]() of is meer van: "heeft u nog meisjes over voor vanavond?"
||
Citaat:
'mag ik drie gram coke en vijf XTC pillen?'
||
Citaat:
![]() die van mij waren eigenlijk niet zo goed... ![]() maar idd, die soort klanten houden er niet van als je neit opneemt ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: ID, pinpas, OV, sleutels en een paar pennen als het even kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verdient goed hoor, beter dan stufi. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, ik vind dat je gelijk hebt, maar ik weet wel leukere doelen voor mn geld dan bekeuringen....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is heus niet dat ik geen principes heb, ofzo. Het is gewoon dat ik vind dat als een democratisch kabinet kiest voor zo'n maatregel, dat je er dan maar aan moet voldoen. Je had het namelijk kunnen zien aankomen toen 'het volk' deze regering koos, of niet? Bovendien vind ik het een hele goede maatregel. Laatst gewijzigd op 28-01-2006 om 09:51. |
![]() |
||
Citaat:
Ook een democratisch gekozen regering kan met onzinnige regels komen (zie ook de VS bijv.) Wat is er goed aan de maatregel dan? Dat je, als je geen id bij je hebt en ze vragen je naar je naam en adres, alsnog een valse naam en adres kunt opgeven, zonder dat ze dat checken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mannen zeggen 'peuken'. Vrouwen zeggen 'sigaretten'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Telefoon, mp4, medicijnen, sigaretten, labello, id. Ik nam eerder ook nooit een id-kaart mee, maar sinds ik bij het krijgen van een bekeuring een valse naam probeerde op te geven en er een lolbroek langsfietste die schreeuwde 'hey Marit, aan de beurt?!', heb ik besloten dat ik mijn geld lieverd aan nuttige dingen uitgeef.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe verzorg jij je huid? wup | 15 | 14-04-2010 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Geloof is alles of niets / Aisha *~SaBoTaGe~* | 21 | 30-06-2004 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |