Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2006, 21:45
Verwijderd
Het lijkt af en toe wel alsof er met elke maand verkering weer een lading nieuwe irritaties en ergernissen bij komt.
Niets ernstigs natuurlijk, maar het feit dat hij of zij altijd zo laat komt of te lui voor woorden is of zo, gaat je toch steeds meer tegenstaan, ook al blijft hij/zij natuurlijk de liefste en de beste enz enz - correct me if I'm wrong -

Wat doen jullie hieraan, probeer je hem of haar te verbeteren, trek je je er niets van aan of loopt het op een gegeven moment zo ver op dat je geen andere oplossing meer ziet dan het uitmaken?

Als je overigens nergens last van hebt of het op een heel andere manier ervaart, meldt het dan ook even...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2006, 21:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Euhm...ik heb hier eigenlijk helemaal geen ervaring mee Lijkt me ook niet zo best eigenlijk als je je elke maand meer aan je partner gaat irriteren.

Maar goed, ja, wat kun je eraan doen. Als je het echt vervelend vindt kun je hem erop aanspreken natuurlijk en ook uitleggen waaróm je het vervelend vindt. Aan hem is vervolgens dan wat hij daarmee doet, dat is toch zijn eigen keus. Als hij het prima vindt zo, zal hij er niet veel mee doen denk ik. Vergeet ook niet dat je een persoon nooit helemaal kunt veranderen en dat dat je doel ook niet moet zijn. Iemans is zoals ie is, en tuurlijk kun je kleine dingen bijspijkeren of hem anders over dingen laten denken, maar je moet niet zijn hele persoonlijkheid willen veranderen.
Oud 31-01-2006, 22:11
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 31-01-2006 @ 22:45 :
Het lijkt af en toe wel alsof er met elke maand verkering weer een lading nieuwe irritaties en ergernissen bij komt.
Niets ernstigs natuurlijk, maar het feit dat hij of zij altijd zo laat komt of te lui voor woorden is of zo, gaat je toch steeds meer tegenstaan, ook al blijft hij/zij natuurlijk de liefste en de beste enz enz - correct me if I'm wrong -

Wat doen jullie hieraan, probeer je hem of haar te verbeteren, trek je je er niets van aan of loopt het op een gegeven moment zo ver op dat je geen andere oplossing meer ziet dan het uitmaken?

Als je overigens nergens last van hebt of het op een heel andere manier ervaart, meldt het dan ook even...
you're wrong
Oud 31-01-2006, 22:20
Verwijderd
Nja ik bedoel heus geen serieuze ernstige dingen of zo hoor
maar gewoon dat je af en toe denkt van.. zucht.
Misschien ligt dat wel aan mij dan, of aan hem, maar het leek mij niet echt iets ernstigs of raars.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 22:22
Verwijderd
Wel irritaties in de zin van 'gooi die vuile sokken eens in de wasmand', maar niet iets waar ik me zo druk om maak dat ik er een topic over moet openen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 09:57
Experiment
Experiment is offline
Tsja kleine irritaties moet je eigenlijk zien als keerzijde van een goede eigenschap. Slordigheid bijvoorbeeld: vond je het niet juist leuk aan je partner dat 'ie een beetje nonchalant is? Tsja, dan krijg je die slordigheid er bij
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 10:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Irritaties zijn er wel, maar geen irritaties die zo de pan uitreizen dat ik er een topic voor zou openen.
Oud 01-02-2006, 10:16
Mara
Mara is offline
Natuurlijk gaan dingen je op een gegeven moment meer opvallen, je bent immers langer met hem/haar. Je ziet het vaker, meer. Maar als 't zo erg is dat je er een topic voor moet openen is er iets niet goed, inderdaad. Ik denk dat bijna iedereen wel wat heeft wat hij/zij irritant vindt bij zijn/haar partner, maar dat dat gewoon iets is waar je je over heen kan zetten (dus geen gigantische problemen).
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 11:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
HvJ schreef op 01-02-2006 @ 10:15 :
Irritaties zijn er wel, maar geen irritaties die zo de pan uitreizen dat ik er een topic voor zou openen.
Oud 01-02-2006, 12:00
Iduna
Iduna is offline
In het begin vind je de 'gebreken' schattig of weet ik veel wat. Maar naarmate je verder bent en wat realistischer bent, irriteren die schattige dingen je juist.
Ik denk dat er altijd wel gepraat moet worden, zo van 'goh wil je niet steeds die sokken buiten de wasmand gooien' bij wijze van dan. Mocht je je echt kapot ergeren aan dingen die hij/zij doet en praten helpt niet meer, dan kun je best eens denken aan een eventuele beëindiging van de relatie.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 12:16
Bloem
Bloem is offline
Ze opent toch ook geen topic specifiek over de irritaties die zij heeft met haar vriend, maar met de vraag of meer mensen dat wel eens hebben? Gewoon een algemeen topic dus? Ik neem niet aan dat jullie wel allemaal het plan hadden om topics te openen over wat je zo leuk vindt aan je partner of dat je op blonde meisjes valt ofzo, dus ik vind die reacties van 'ja, maar niet zo erg dat ik er een topic voor zou openen' een beetje, euh, vreemd (Dat is niet het goede woord ervoor, maar ik kan even niks beters verzinnen met mijn duffe hoofd )

Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 12:20.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 22:02
Amma
Amma is offline
Irritaties komen er altijd wel, das onvermijdelijkGewoon erover blijven praten om tot een oplossing te komen. Vaak zijn t maar kleine onbenullige dingetjes, dus sommige dingen moet je ook gewoon maar voor lief nemen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 09:16
Silvie
Silvie is offline
Hm daar had ik ook last van gehad en ik heb er wel eens ooit iets van gezegd, dat ik dat niet zo leuk vond. Maarja, dan krijg je toch te horen van 'zo ben ik nou eenmaal.' Nou oke, dus toen heb ik me daar maar gewoon bij neergelegd. Maar in elke relatie komen er op een moment irritaties. Dus dat is gewoon normaal, lijkt mij. Het beste is gewoon om er over te praten en samen tot een besluit te komen. En anders maar gewoon accepteren he
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 07:02
WolterB
WolterB is offline
Ik heb er in bijna 3 maanden tijd nog geen last van gehad. Natuurlijk kom je wel een keer wat later, maar als je dit even doorgeeft, is dat mogelijke probleem ook uit de wereld geholpen.

Goed met elkaar communiceren en dingen waar je ook maar een beetje mee zit tijdig uitpraten, voorkomt veel grote ergernissen en irritaties.
Oud 03-02-2006, 11:17
Poeperd
Poeperd is offline
Nou, ik heb nu al bijna twee jaar met mn vriend (29 feb. ging het aan, dus we vieren het 1 maart. Scheelde in de cadeautjes zei ie, romantisch hè? Sorry, dat was offtopic) en ik irriteer me nooit aan em. We hebben het ontzettend naar onze zin met elkaar. Misschien komt dat ook doordat ik hem niet zo vaak zie, een keer in de week.

Maar zijn zusje had daar wel last van, voor zover ik dat heb meegekregen dan. Haar vriend was altijd te laat en ontzettend lui, uiteindelijk is het daardoor ook uitgegaan. Ze heeft het er wel vaak met em over gehad (dan hoorden we haar ruzie maken), maar hij deed er niks aan.
Reageren

Regels voor berichten