![]() |
||
![]() |
Citaat:
en jah int algemeen wel, maar dat kan ook verschillen he
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hier ook, mijn lief is hier ongeveer 800 km van vandaan. Maar alé, dat is niet voor altijd ![]()
||
Meestal ga je elkaar alleen zien in de weekenden en dan draait heel je weekend om elkaar. Dat lijkt me niet echt prettig..
Heb je doordeweeks al geen tijd voor je vrienden? Dan heb je in de weekenden ook weinig tijd voor je vrienden als je naar hem/haar toe gaat. Maar goed, je kunt het altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet iig dat ik dat niet meer wil ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
T lijkt mij iig nix, ik wil graag samen zijn met mijn vriendin als ik daar zin in heb. En als diegene verder woont als say 25 kilometer is dat niet zo gemakkelijk..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
voor mij werkt het niet.
ik ben vorig jaar naar utrecht verhuisd en mijn exvriend bleef achter in groningen. een we zien elkaar bijna elke dag relatie werd een we zien elkaar alleen in het weekend en in de vakanties relatie. in het begin ging het goed, maar na een aantal maanden vond ik al het reizen en gedoe eromheen niet meer zo leuk. een week kun je niet in een weekend proppen en daarbij wou ik ook graag nog naar vriendinnen en mijn ouders. elk weekend zat propvol. uiteindelijk is het o.a. hierdoor uitgegaan. ik trok het heen en weer reizen en een weekend die propvol zit niet meer. (als ik niet naar huis ging dan zagen we elkaar ook gelijk twee weken niet dus dat wou ik ook niet). daarnaast leek het me ook wel eens leuk om in utrecht te blijven zodat ik me er ook wat meer thuis zou voelen. na deze ervaring heb ik besloten geen weekenrelatie/lange afstand relatie te nemen. ik heb nu een vriend die lekker dichtbij woont (+/- 20 minuutjes fietsen) en dat vind ik heel prettig. als er wat is kan ik altijd naar hem toe en als ik naar huis ga heb ik een weekend wat niet meer propvol zit maar ja dit is mijn ervaring en gaat natuurlijk niet voor iedereen op |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelatie,commentaar. xXxEvaxXx | 45 | 15-10-2007 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Ervaringen lange afstandsrelaties + poll Spray rebel | 60 | 18-07-2006 10:11 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstandsrelatie SimplyABoy19 | 86 | 24-05-2005 19:24 | |
Liefde & Relatie |
[stelling] op twee mensen verliefd zijn & lange afstandsrelatie Kawoutertje | 8 | 31-03-2004 00:07 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstandsrelatie ? L!nk | 20 | 06-03-2003 12:53 | |
Liefde & Relatie |
lange-afstandsrelatie levendig houden... Kupu | 34 | 11-05-2002 23:49 |