Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2006, 17:53
Yurgentje
Yurgentje is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-02-2006 @ 17:48 :
lose the

Je vergeet dat vrouwen eerder volwassen zijn.
hoezow lose the .... ???
en jah int algemeen wel, maar dat kan ook verschillen he
Oud 02-02-2006, 17:54
Verwijderd
Omdat het een totaal misplaatste roloog was.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 18:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Van deur tot deur is het 5uur reizen, behalve als hij me van het intercity-station komt halen, dan is het iets meer als 4 uur.
Tis wel een heel end, maar het gaat al bijna een jaar goed.
Je moet er wel dingen voor opofferen in het weekend, maar als je dat ervoor over hebt, kan het best.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 20:00
THE OBSESSIVE
THE OBSESSIVE is offline
lange afstanden kunnen alleen bij volwassen mensen en ware liefde..

voor de overige ppl.. HET ZAL NOOIT WERKEN!! -.- ull make a very very big misstake [ja ik had er slechte ervaringen mee]
Oud 02-02-2006, 20:12
Yurgentje
Yurgentje is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-02-2006 @ 18:54 :
Omdat het een totaal misplaatste roloog was.
mierenneuken het dat
Oud 02-02-2006, 21:12
OwL
OwL is offline
Ik heb ook een vriend die verweg woont... in frankrijk... dan heb ik wel geluk dat ik in me eentje op de trein mag naar parijs. (bijna alle meisjes uit mijn klas zouden dat niet mogen) .. je moet elkaar wel lang missen, maar een van ons naar de ander toegaat blijven we toch minstens een week... daardoor heb ik in totaal meer tijd met hem doorgebracht dan met mijn exvriendje die dus op 20 min afstad woonde
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:24
Mara
Mara is offline
1,5 uur treinen, ruim vier maanden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:24
Mara
Mara is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 02-02-2006 @ 21:12 :
mierenneuken het dat
Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:39
Bronxy
Bronxy is offline
mijn vriendin woont 20 minuten met de bus van me vandaan.. ik ga heus wel naar haar toe hoor blijven logeren is altijd wel het leukste gedeelte overigens
Oud 02-02-2006, 21:40
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
jah maar volges mij kan jij instant transmission als ik zo naar je avatar kijk
Oud 02-02-2006, 21:44
Nuck
Nuck is offline
Hij woont 3 uur treinen verderop, maar het gaat tot nu toe prima . Alleen hebben we allebei best een druk leven, dus we moeten wel tijd vrijmaken voor elkaar.
Oud 02-02-2006, 21:45
Bronxy
Bronxy is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 02-02-2006 @ 22:40 :
jah maar volges mij kan jij instant transmission als ik zo naar je avatar kijk
A man can only dream..
Oud 02-02-2006, 21:53
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
ik vond/vind het tog altijd leuk om naar te kijken^^
Oud 02-02-2006, 22:22
♪
♪ is offline
We wonen ruim een uur reizen uit elkaar maar het gaat al bijna 8 maanden goed.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 23:00
SilverBlue
SilverBlue is offline
Mijn vriend woont nu 3 uur bij mij vandaan.
En dat gaat al bijna een jaar goed, 29 maart hebben wij een jaar dus dat is nog 1 maandje
Oud 03-02-2006, 07:13
WolterB
WolterB is offline
Er zitten nadelen aan, bijvoorbeeld dat je niet even bij elkaar langs kunt gaan en het echt moet plannen.

Maar als je dat op de koop toe neemt, overwint liefde elke afstand (t is vroeg en dan al met cliché's gooien, achja )
Oud 03-02-2006, 07:51
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 03-02-2006 @ 08:13 :
Er zitten nadelen aan, bijvoorbeeld dat je niet even bij elkaar langs kunt gaan en het echt moet plannen.

Maar als je dat op de koop toe neemt, overwint liefde elke afstand (t is vroeg en dan al met cliché's gooien, achja )
je hebt wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 20:40
Bronxy
Bronxy is offline
mn vriendin zou vandaag komen maar ze had ruzie met haar moeder en mocht dus nie..

ik kan ook nie langswippen want we wonen niet zo dicht bij elkaar..

dat zuigt aan LAT relaties -.-
Oud 04-02-2006, 20:44
Verwijderd
Dat is geen LAT-relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 20:57
Bronxy
Bronxy is offline
Citaat:
Katje schreef op 04-02-2006 @ 21:44 :
Dat is geen LAT-relatie.
whatever.. we kunnen in ieder geval niet zomaar ff uurtje bij elkaar langswippen
Oud 04-02-2006, 21:22
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Bronxy schreef op 04-02-2006 @ 21:57 :
whatever.. we kunnen in ieder geval niet zomaar ff uurtje bij elkaar langswippen

Hier ook, mijn lief is hier ongeveer 800 km van vandaan. Maar alé, dat is niet voor altijd .
Oud 05-02-2006, 00:59
Frondish
Frondish is offline
Gewoon voor gaan, ik weet bijna zeker dat ik hier degene op het forum ben die z'n vriendin het verst heeft zitten, misschien op een baar enkelingen na?

Ze woont in Polen, 1300 km bij me vandaan, en het kan zeker werken, zolang je het allebei maar kan, en een beetje geld tot je beschikking is ook niet mis. Ik ben er in december geweest, en we hebben nu iets meer als een half jaar, ontmoet in spanje.

Als je er allebei werkelijk voor gaat, kan het.. het is wel zwaar, maar het verlangen naar elkaar wordt steeds groter.

Sommige mensen verklaren me voor gek, maarja, daar heb ik schijt aan .
Oud 05-02-2006, 01:01
Kayleigh
Kayleigh is offline
ik heb 9maanden een relatie gehad met een jongen die 760km verderop woonde aan de andere kant van de Noordzee. Praktisch is anders.. Tis ook stuk gelopen op de afstand.. ik kan het je echt afraden, je doet jezelf er onwijs veel verdriet mee, het is echt niet leuk om iemand 1x per 2maanden even 3daagjes te zien. Het is ontzettend slopend en onwijs klote als het uitzichtloos is...

Maarja, je moet het zelf weten.. succes iig!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 02:47
Verwijderd
Ik dacht vroeger altijd dat het wel kon, en het kan ook vast wel als je niet zulke hoge eisen stelt of heel geduldig bent, maar ik zou er gek van worden.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 11:06
Verwijderd
Kan best werken, maar ik vind het een groot nadeel dat je dan wannéér je samen bent, ook echt het idee hebt dat je continue samen moet zijn. Je probeert het gezellig te houden, je maakt elkaar minder 'echt' mee heb ik ondervonden. Bij mij werd dat vooral een probleem toen we opeens in dezelfde woonplaats (en in hetzelfde huis) gingen wonen en we daardoor opeens een andere kant van elkaar zagen. Maar dat verschilt natuurlijk per relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 11:47
Iduna
Iduna is offline
Meestal ga je elkaar alleen zien in de weekenden en dan draait heel je weekend om elkaar. Dat lijkt me niet echt prettig..
Heb je doordeweeks al geen tijd voor je vrienden? Dan heb je in de weekenden ook weinig tijd voor je vrienden als je naar hem/haar toe gaat.
Maar goed, je kunt het altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis. Maar stop er wel mee als de afstand niet meer te overbruggen is.

Citaat:
Bronxy schreef op 04-02-2006 @ 21:40 :
dat zuigt aan LAT relaties -.-
Gebruik die term dan niet, als je niet weet wat het betekent.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:30
Bronxy
Bronxy is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 06-02-2006 @ 12:47 :
Meestal ga je elkaar alleen zien in de weekenden en dan draait heel je weekend om elkaar. Dat lijkt me niet echt prettig..
Heb je doordeweeks al geen tijd voor je vrienden? Dan heb je in de weekenden ook weinig tijd voor je vrienden als je naar hem/haar toe gaat.
Maar goed, je kunt het altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis. Maar stop er wel mee als de afstand niet meer te overbruggen is.

Gebruik die term dan niet, als je niet weet wat het betekent.
d8 altijd dat LAT stond voor : Lange Afstands T.. ?
Oud 06-02-2006, 19:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-02-2006 @ 03:47 :
Ik dacht vroeger altijd dat het wel kon, en het kan ook vast wel als je niet zulke hoge eisen stelt of heel geduldig bent, maar ik zou er gek van worden.
Je moet idd geen hoge eisen stellen en altijd genoegen nemen met minder... het kan als je dat wilt...

Ik weet iig dat ik dat niet meer wil ...
Oud 06-02-2006, 19:51
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Bronxy schreef op 06-02-2006 @ 20:30 :
d8 altijd dat LAT stond voor : Lange Afstands T.. ?
Living Apart Together
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 22:00
Multilot
Multilot is offline
Op dit moment is de afstand zo'n 2000 km tussen mij en mn vriend... Gelukkig is het nog maar voor 3 maand, langer kan ook bijna niet voor mij...
Oud 06-02-2006, 22:29
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-02-2006 @ 21:08 :
ik vroeg me af,,

heeft een lange afstandsrelatie veel nut,
of overwint liefde alles en gaat het goed samen?

ik ben nl. verliefd op iemand die best wel ver weg woont..

T lijkt mij iig nix, ik wil graag samen zijn met mijn vriendin als ik daar zin in heb. En als diegene verder woont als say 25 kilometer is dat niet zo gemakkelijk..
Oud 07-02-2006, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-02-2006 @ 20:50 :
Je moet idd geen hoge eisen stellen en altijd genoegen nemen met minder... het kan als je dat wilt...
Het is in sommige gevallen ook gewoon feitelijk onmogelijk. Als de één een moeilijke en intensieve studie doet met veel aanwezigheidsverplichte colleges en practica, en de ander werkt bijvoorbeeld fulltime, dan heb je de tijd gewoon niet voor een lange-afstandsrelatie, ook al wil je wel.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 16:45
OwL
OwL is offline
Citaat:
*Juliah*
20V - Lid

gepost op 06-02-2006 @ 12:47

--------------------------------------------------------------------------------

hhahaha.. heb ik geen last van hij woont zo verweg dat een weekendje te kort is dus het kan alleen in de vakanties
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 20:24
Verwijderd
voor mij werkt het niet.

ik ben vorig jaar naar utrecht verhuisd en mijn exvriend bleef achter in groningen. een we zien elkaar bijna elke dag relatie werd een we zien elkaar alleen in het weekend en in de vakanties relatie.

in het begin ging het goed, maar na een aantal maanden vond ik al het reizen en gedoe eromheen niet meer zo leuk. een week kun je niet in een weekend proppen en daarbij wou ik ook graag nog naar vriendinnen en mijn ouders. elk weekend zat propvol. uiteindelijk is het o.a. hierdoor uitgegaan. ik trok het heen en weer reizen en een weekend die propvol zit niet meer. (als ik niet naar huis ging dan zagen we elkaar ook gelijk twee weken niet dus dat wou ik ook niet). daarnaast leek het me ook wel eens leuk om in utrecht te blijven zodat ik me er ook wat meer thuis zou voelen.

na deze ervaring heb ik besloten geen weekenrelatie/lange afstand relatie te nemen. ik heb nu een vriend die lekker dichtbij woont (+/- 20 minuutjes fietsen) en dat vind ik heel prettig. als er wat is kan ik altijd naar hem toe en als ik naar huis ga heb ik een weekend wat niet meer propvol zit

maar ja dit is mijn ervaring en gaat natuurlijk niet voor iedereen op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten