![]() |
|
Verwijderd
|
Crashday is een racespel wat wel wat weg heeft van Stunts en Destruction Derby en het goede nieuws is: De demo is uit!
Officiele site: http://www.atari.com/crashday/ Demo: http://www.gamershell.com/download_12336.shtml Het ziet er erg vet uit, maar is helemaal niet zo zwaar, ik kan het met mijn iets verouderde systeem op het hoogst spelen. ![]() Hoewel er maar 2 mode's zijn bevalt het me wel, al vind ik die stunt mode wat minder dan de wrecking mode. Dus, wat vinden jullie ervan? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar idd dat was ook mijn punt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het overigens niet voor elkaar kunnen krijgen om echt hard te gaan zonder de nitro te gebruiken. Ok toegegeven dan stuurt het wel iets beter maar het had van mij wel wat gevoeliger gemogen. Mischien dat dat in de full version nog gaat komen. Niet dat ik dat mee ga krijgen want dit is niet echt mijn ding. Geef mij maar Need For Speed dat is gewoon in zo'n beetje alle opzichten die ik kan bedenken beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarja, in die stunt modus moet ook allemaal niet te snel gaan, daar draait het om stunts niet om snelheid en daar komt nog bij dat de auto's waarmee we kunnen rijden maar de helft oid zijn van de snelste in het spel. Als het in de race mode maar beter zit met die snelheid en besturing, want daar zou zo'n logge besturing dus niet handig zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Trackmania Verwijderd | 12 | 23-02-2006 11:01 | |
Games |
Racegames Verwijderd | 51 | 11-01-2006 19:30 | |
Games |
Van welk spel wil jij nou een vervolg/remake zien? Not for Sale | 180 | 13-07-2005 16:24 | |
Games |
Stunt fans opgelet.... crashday wilco984 | 1 | 21-09-2004 10:08 | |
Games |
Crashday Below_Zero | 3 | 01-04-2004 17:27 | |
Games |
stunts....hoe kan ik mn gordel vastmaken? Verwijderd | 13 | 19-01-2003 22:18 |