Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In hetonderwijs bv. is er veel te weinig geld, daar krijgen alleen de LIO-stagiaires een vergoeding (als ze mazzel hebben dan), ik zie het daarin nog niet gebeuren dat alle stagiaires standaard een vergoeding krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft het collegegeld ontkom je er niet aan dat de ene student meer college- of contacturen krijgt voor hetzelfde geld dan een andere, dat is onvermijdelijk. Mij gaat het echt om de situatie dat je helemaal niet meer staat ingeschreven voor colleges, daar zouden ze best een aparte inschrijvingscategorie voor kunnen maken. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben bijlange niet zoveel op de univ als jij zegt, dat geldt alleen voor bepaalde studies.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat er gewoon om hoe serieus je als stageplaats je stagiaires neemt. Stagiaires, studenten zijn de toekomst voor alle branches en instellingen, zonder uitzondering. Daar draag je zorg voor, die laat je op hun gemakt voelen. Sommige stageplaatsen gedragen zich gewoon schandalig en laten een minachting zien waar de honden geen brood van lusten. Zo ga je niet om met werknemer die in de toekomst jouw bedrijf boven water zullen moeten houden. Dat is wat er mij zo aan tegenstaat. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed. Daarnaast vind ik het soms ook wel wat zuur dat ik volledig collegeld betalen moet dit jaar, aangezien ik nu vanaf september (de derde schoolweek) stage aan het lopen ben en ik hierna begin met mijn afstudeerproject, waarbij ik dus ook geen lessen of iets volg (het enige wat dan is is dat er begeleiding vanuit school komt, en dat ik gebruik kan maken van de bieb (voor boeken als om in te werken). Maar ja ik vind de opleiding te leuk om me hier echt druk over te maken. Daarnaast ben ik het wel eens met het feit dat de stagevergoeding vaak zo minimaal is en dat dit ook erg verschillend per instelling is. Zo kreeg ik vorig jaar 250 (dat was wel oke) en dit jaar 130 euro per maand. Maar ja we praten dan wel over een 36-40 urige werkweek, waarnaast ook nog schoolwerk ("stageopdracht") gemaakt moeten worden. Maar ja ik heb wel een leuke stage plek, vind het werk erg leuk en leer er erg veel... dus waar zeur ik dan nog over ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO of toch WO Kees1993 | 1 | 23-08-2012 18:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Collegegeld willem123 | 13 | 12-02-2009 13:53 | |
Werk, Geld & Recht |
[Centraal] Belasting topic 2007 dwight88 | 500 | 11-08-2008 18:39 | |
Algemene schoolzaken |
Wie betaalt jouw collegegeld en boeken? Verwijderd | 100 | 14-08-2007 11:36 | |
Werk, Geld & Recht |
studenten: wat is de bijdrage van je ouders? Chloe Siere | 61 | 06-12-2003 12:49 |