Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2006, 19:06
Verwijderd
Het commentaar was weer om te huilen bij talpa
Advertentie
Oud 05-02-2006, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-02-2006 @ 18:38 :
Alleen Cornelisse en Douglas? Als je daardoor al zoveel minder word..
+ Dave v/d Bergh.
Oud 05-02-2006, 21:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Feyenoord-Ajax, mooie wedstrijd. Met Feyenoord duidelijk als beste van de twee en als terechte winnaar. Wat een gaten daar tussen de linies van Ajax.
Ik vond Twente - Utrecht ook een verrassende einduitslag hebben, aangezien Twente in een dipje zit en Utrecht in de lift. Tja, voetbal kan raar lopen. Kijk ook maar naar RKC en NEC, RKC ook ff in een dip nadat ze Molhoek en Hoogendorp verloren hebben en NEC heeft het helemaal gevonden na het vertrek van Lok.
Pfff, van Jan Mulder word ik ook gek. De hele uitzending maar Dirk Kuyt opgeilen. Gezien de samenvatting was Kuyt inderdaad de beste en goed op dreef (en persoonlijk ben ik ook een liefhebber van Kuyt, een goed werkende spits met een hoog rendement en een fantastische mentaliteit), maar 1 keer hem aanprijzen is voor mij wel genoeg, maar steeds kwam hij er op terug! *KOTS*
Oud 05-02-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-02-2006 @ 22:08 :
Pfff, van Jan Mulder word ik ook gek. De hele uitzending maar Dirk Kuyt opgeilen. Gezien de samenvatting was Kuyt inderdaad de beste en goed op dreef (en persoonlijk ben ik ook een liefhebber van Kuyt, een goed werkende spits met een hoog rendement en een fantastische mentaliteit), maar 1 keer hem aanprijzen is voor mij wel genoeg, maar steeds kwam hij er op terug! *KOTS*
Haha ja dat vond ik ook, op een gegeven moment werd het echt irritant. Trouwens, die actie van Jeffrey Sarpong, OMG.
Oud 05-02-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 05-02-2006 @ 22:32 :
Haha ja dat vond ik ook, op een gegeven moment werd het echt irritant. Trouwens, die actie van Jeffrey Sarpong, OMG.
Ik weet niet maar Bahia maakt dezelfde aktie ernet voor en dat werd niet ingezoomd
Oud 05-02-2006, 23:14
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-02-2006 @ 22:08 :
Wat mij betreft kun je Kuyt niet genoeg ophemelen

Maar Mulder moet inderdaad wat minder op TV. Ik ben een groot voorstander van zijn aanwezigheid bij Barend en van Dorp, maar niet omdat hij zo veel verstand van de besproken dingen heeft en ook niet omdat hij zo'n "leuke man" is. Gewoon omdat hij af en toe zó verschrikkelijk scherp uit de hoek kan komen en daarmee de discussie soms écht een leuk draaitje geeft. Maar eigenlijk is dat meer kritiek op Henk en Frits, want eigenlijk missen zij juist allebei dat beetje pit.
Oud 05-02-2006, 23:26
Gimme more beer
Citaat:
Pibbo schreef op 05-02-2006 @ 20:06 :
Het commentaar was weer om te huilen bij talpa
Dat zeiden wij ook ja
Oud 06-02-2006, 10:31
Verwijderd
wat een pauper..die Bossen..
Oud 06-02-2006, 11:06
Gilbert
Gilbert is offline
Heeft iemand een overzicht over de playoffs?

Volgens mij is het zo, maar dat weeti k niet zeker.

nrs. 2 t/m 5 voor CL
nrs. 6 t/m 9 voor UEFA

m.a.w.: hoeveelste moet Ajax worden om playoffs voor de CL te spelen?

Laatst gewijzigd op 06-02-2006 om 11:50.
Oud 06-02-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Gilbert schreef op 06-02-2006 @ 12:06 :
Heeft iemand een overzicht over de playoffs?

Volgens mij is het zo, maar dat weeti k niet zeker.

nrs. 2 t/m 5 voor CL
nrs. 6 t/m 9 voor UEFA

m.a.w.: hoeveelste moet Ajax worden om playoffs voor de CL te spelen?
2 t/m 5 in de poule voor CL en 6-9 spelen voor de plekken in de uefa indd..
Oud 06-02-2006, 15:32
Gimme more beer
http://files.datawire.nl/uploads/lmc...ERE_en_GGD.pdf

Daar kun je wel zien hoe het gaat werken
Oud 08-02-2006, 18:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gisteren RBC-AZ 0-5, redelijk makkelijk avondje voor AZ. Schitterend doelpunt van Van Galen, en het eerste doelpunt van Arveladze mocht er ook zijn (aanval waar iedereen de bal slechts een keer raakt) en ook bij de tweede treffer speelde hij zichzelf fantastisch vrij.
Sparta-Grunn 1-0. Vrij verrassend vind ik zelf... de vraag is natuurlijk of Grunn nou na een goede reeks, maar daarna de uitschakeling in de Gatorade Cup, het gelijke spel tegen Heracles Almelo en deze nederlaag weer in een dip komt. We'll see.

Vanavond 7 wedstrijden. Jaja, niet vergeten mensen, 22.00 uur op Talpa kun je ze zien. NEC-Feyenoord is een belangrijke wedstrijd. Kan nog misschien wel eens lastig worden voor de Rotterdammers.
Oud 09-02-2006, 10:24
Stom Konijn
Stom Konijn is offline

Op zijn Duits/Ajax 3 punten pakken in Arnhem, snel weg en vergeten. Van Staa, wat een topcoach

Wellenberg op linksback, hulde, (Loumpoutis was geblesseerd en Heubach geschorst maar toch ) daar pleit ik al een jaar lang voor. Hopen dat hij de coach genoeg heeft laten zien en het nog een paar keer mag proberen. Vol vertrouwen zaterdag tegen Roda en zonder die Bouaouzan van ze (Wat een overtreding en beide coaches snapten niet waarom het rood was) gaan we weer voor de drie punten.
Oud 09-02-2006, 12:02
Gimme more beer
Godverdegodverdegodver. NEC speelde zo verschrikkelijk goed en dan toch nog de volle drie punten zien verdwijnen. Daar baal ik echt van. Prachtig voetbal heb ik wel gezien. Boutahar en Jones waren bij tijden geniaal.

Ook nog iets vervelends meegemaakt. Op vak H (vak van de HKN) waren zo te zien kaarten teveel verkocht. Daar braken forse rellen uit in de twintigste minuut, dat ging er écht hard aan toe. Ik denk dat er Feyenoorders tussen zaten. Die kwamen we later ook nog tegen rond Goffertzicht, dat ging er ook niet echt vriendelijk aan toe.
Oud 09-02-2006, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-02-2006 @ 13:02 :
Godverdegodverdegodver. NEC speelde zo verschrikkelijk goed en dan toch nog de volle drie punten zien verdwijnen. Daar baal ik echt van. Prachtig voetbal heb ik wel gezien. Boutahar en Jones waren bij tijden geniaal.

Ook nog iets vervelends meegemaakt. Op vak H (vak van de HKN) waren zo te zien kaarten teveel verkocht. Daar braken forse rellen uit in de twintigste minuut, dat ging er écht hard aan toe. Ik denk dat er Feyenoorders tussen zaten. Die kwamen we later ook nog tegen rond Goffertzicht, dat ging er ook niet echt vriendelijk aan toe.
die kakkerlakken toch wel van de tribune geslagen dan he?
Oud 09-02-2006, 14:28
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 09-02-2006 @ 15:20 :
die kakkerlakken toch wel van de tribune geslagen dan he?
Nogal. Er mag in Nijmegen geen politie meer het stadion in, dus het was wel even leuk voordat er ingegrepen werd

Lullig alleen dat daar altijd mensen tussen zitten die er niets mee te maken (willen) hebben.
Oud 09-02-2006, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-02-2006 @ 15:28 :
Nogal. Er mag in Nijmegen geen politie meer het stadion in, dus het was wel even leuk voordat er ingegrepen werd

Lullig alleen dat daar altijd mensen tussen zitten die er niets mee te maken (willen) hebben.
Dat is altijd kut jah.. welk stadion je ook komt..er zitten altijd van die insecten op familietribunes mot te zoeken...
Oud 09-02-2006, 14:47
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-02-2006 @ 11:24 :

Op zijn Duits/Ajax 3 punten pakken in Arnhem, snel weg en vergeten. Van Staa, wat een topcoach

Wellenberg op linksback, hulde, (Loumpoutis was geblesseerd en Heubach geschorst maar toch ) daar pleit ik al een jaar lang voor. Hopen dat hij de coach genoeg heeft laten zien en het nog een paar keer mag proberen. Vol vertrouwen zaterdag tegen Roda en zonder die Bouaouzan van ze (Wat een overtreding en beide coaches snapten niet waarom het rood was) gaan we weer voor de drie punten.
Tukkers zijn vieze moffen
al was Vitesse vanouds weer dom tijd aan het rekken, kreeg janssen onterecht geel en speelde Knol als een krant
Oud 09-02-2006, 15:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-02-2006 @ 15:47 :
Tukkers zijn vieze moffen
al was Vitesse vanouds weer dom tijd aan het rekken, kreeg janssen onterecht geel en speelde Knol als een krant
Lol, Theo Janssen is al net zo dom als Barry van Galen. Sommige voetballers zijn zo makkelijk op te fokken, was precies de bedoeling. En dan Verhaegh, die moest kiezen tussen Twente en Vitesse, die zo'n fout maakt.

Hoe was Touma? Las dat ie uitstekend inviel, kan ik me weinig bij voorstellen want die heeft het hele seizoen nog geen 1x iets laten zien.
Oud 09-02-2006, 15:36
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 09-02-2006 @ 15:37 :
Dat is altijd kut jah.. welk stadion je ook komt..er zitten altijd van die insecten op familietribunes mot te zoeken...
Het viel op de familietribunes trouwens wel mee. Daar zat gewoon een groep van 200 feyenoorders bij elkaar. Naast het uitvak dus. Maar er zaten een stuk of 20, 30 (volgens de harde kern van feyenoord zelfs 50) feyenoorders in vak H (het vak van de HKN). Daar werd halverwege de eerste helft flink geprovoceerd en die zijn toen allemaal van de tribune afgeslagen en het stadion uitgesodemieterd.

Het is ook dom, om op vak H te gaan zitten en vervolgens je mond niet te kunnen houden. Volgend jaar wordt dit waarschijnlijk voor het eerst in de geschiedenis een combi, ben ik bang. Wij hadden toch altijd het unieke voorrecht om met vrij vervoer naar Rotterdam te gaan, maar helaas zullen ze dat hiermee verkloot hebben
Oud 09-02-2006, 19:58
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Gelukkig pakte Ajax gisteren wel 3 punten tegen Willem 2, en op wat voor manier

Wil het er gewoon nit meer over hebben
Oud 09-02-2006, 22:20
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-02-2006 @ 16:27 :
Lol, Theo Janssen is al net zo dom als Barry van Galen. Sommige voetballers zijn zo makkelijk op te fokken, was precies de bedoeling. En dan Verhaegh, die moest kiezen tussen Twente en Vitesse, die zo'n fout maakt.

Hoe was Touma? Las dat ie uitstekend inviel, kan ik me weinig bij voorstellen want die heeft het hele seizoen nog geen 1x iets laten zien.
Theo kreeg imo onterecht geel en ging toen pas door het lint, had het publiek niet veel mee te maken
Verhaegh, cruciale fout verder okmaar tohc

Ik let niet op hoe tegenstanders spelen, alleen als ze me negatief opvallen zoals de vallende neger Nkufo
Oud 10-02-2006, 13:13
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hij werd ook niet door het publiek opgokt maar door Sibum geloof ik
Oud 10-02-2006, 15:04
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-02-2006 @ 14:13 :
Hij werd ook niet door het publiek opgokt maar door Sibum geloof ik
nou, liedjes als: Theo is te dik ole ole hebben toch een doel? ;P
de scheids fokte hem meer op en mij ook
Oud 10-02-2006, 16:07
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-02-2006 @ 16:04 :
nou, liedjes als: Theo is te dik ole ole hebben toch een doel? ;P
de scheids fokte hem meer op en mij ook
^^ was er niet bij maar kon er ook wel vanuit gaan eigenlijk

Niks over tandartsen?
Oud 10-02-2006, 17:45
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-02-2006 @ 16:36 :
Het viel op de familietribunes trouwens wel mee. Daar zat gewoon een groep van 200 feyenoorders bij elkaar. Naast het uitvak dus. Maar er zaten een stuk of 20, 30 (volgens de harde kern van feyenoord zelfs 50) feyenoorders in vak H (het vak van de HKN). Daar werd halverwege de eerste helft flink geprovoceerd en die zijn toen allemaal van de tribune afgeslagen en het stadion uitgesodemieterd.

Het is ook dom, om op vak H te gaan zitten en vervolgens je mond niet te kunnen houden. Volgend jaar wordt dit waarschijnlijk voor het eerst in de geschiedenis een combi, ben ik bang. Wij hadden toch altijd het unieke voorrecht om met vrij vervoer naar Rotterdam te gaan, maar helaas zullen ze dat hiermee verkloot hebben
Volgens mij zaten er een stuk minder op H, meerdeel van de jongens zat allemaal naast het uitvak. Zonder dat er noemenswaardige dingen zijn gebeurd. Dat die jongens op H gepakt zijn, kan gebeuren. Maar dat na afloop een groep van NEC opzoek gaat en niet meer kan vinden dat een groepje bij de bushalte en wat auto's is dan jammer.

Het zal volgend jaar niet meer zo simpel worden om kaarten te regelen. Tsjah, anders maar gewoon heel de avond Irish Pub, dan maar geen voetbal..
Oud 10-02-2006, 17:47
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
vijf schreef op 09-02-2006 @ 15:37 :
Beter dan elke wedstrijd met 20 man opkomen draven, omdat een pasfotoregistratie je thuis houdt..

Was toch jarenlang het kenmerk van de Ratten, dat ze zogenaamd op alle tribunes zaten?
Oud 10-02-2006, 21:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline

(Edit: oke, dat was geen eredivisie-nieus, moet ff mijn frustratie kwijt over mijn cluppie vanavond )

Ontopic:
AZ, mazzel in de laatste minuut! Of toch nog een terechte overwinning?

Laatst gewijzigd op 10-02-2006 om 22:16.
Oud 10-02-2006, 23:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nu zijn we pas ECHT een topclub...

(Wat dat betreft past Kenneth ook wel weer bij Ajax. Scoren in de blessuretijd...)
Oud 11-02-2006, 14:42
Supreme Dutch
Mjah, over die rellen tussen Ajax en Ado.. echt diep triest.. Ik heb me enkele jaren geleden heel even tussen de zogenaamde "harde kern" gewaand maar ik ben nu echt fan af.. Ik word gewoon lekker een pannenkoek en ga alleen nog naar de ArenA als Ajax Europees moet spelen. Echt in en in triest deze rellen.. Ik weet dat het laf is om bij je club weg te lopen op de momenten dat het slecht gaat op het veld, maar als het zo moet zeg.. en dan kunne ze wel wraak nemen maar val dan ergens in de zomervakantie zo'n honk binnen en niet als je er 2 dagen later tegen moet spelen..
Oud 11-02-2006, 15:34
squat
squat is offline
Wat hebben die mongolen nou te maken met het bezoeken van wedstrijden? Dat is een groep kansloze mensen die ervoor gekozen hebben om te gaan rellen en een voetbalclub het centrum van hun leven te maken. Ik als supporter trek me van hen niets aan. Het is alleen jammer dat die mongolen voetbal gebruiken als een reden voor hun rellen.
Oud 11-02-2006, 18:26
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 11-02-2006 @ 15:42 :
maar val dan ergens in de zomervakantie zo'n honk binnen en niet als je er 2 dagen later tegen moet spelen..
..val zo'n honk gewoon niet binnen, je hebt er toch niks te zoeken. er zijn 8 ado fans gemolesteerd waaronder 2 minderjarige door een groep van 70 van die laffe kankerhooligans. ik geef geen fuck om voetbal maar dit gaat toch nergens meer over. speel dat klote spelletje gewoon
huphuphup die arena in de fik

grtz uit den haag
Oud 11-02-2006, 19:25
Guissie
Guissie is offline
Stelletje klote ajax-'supporters'! Met 70 man 8 man mishandelen. Kom op zeg, je bereikt hier niks mee en verziekt het alleen maar voor anderen.
Oud 11-02-2006, 19:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax-supporters zijn echt triest bezig geweest ja. Wat mij betreft: laat ze maar ff afkoelen in de bak en een SV van een aantal jaren. Al wordt het natuurlijk moeilijk iemand te arresteren aangezien het vrij onverwacht kwam en de ME te laat was.

Tussenstanden op dit moment:
Spoiler
Oud 12-02-2006, 13:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De beste wedstrijd van het seizoen tot nu toe! Ik moet echt zeggen dat het een heerlijke wedstrijd was, verzorgd voetbal, er werd hard gewerkt en weinig gezeurd, met als absolute uitblinker Kennedy Bakircioglu. Had in begin van het seizoen een trainingsachterstand maar gaat zijn belofte helemaal inlossen. Hakjes, lopjes, panna's, strooide met fantastische passes en bespeelt het publiek dan ook nog eens. Als hij een lange tijd blijft dan word het een grote publiekslieveling, hij deed me denken aan Van der Paar in zijn hoogtijdagen. (En daar was ik vroeger een grote fan van )

Majstorovic en Rini weg heeft er inderdaad wel voor gezorgd dat de negatieve sfeer rond de groep weg is en veel jongens een stuk frisser voetballen.

(En weer was er een beroerde scheidsrechter.. na 10 minuten een gele kaart geven voor tijdrekken zonder enige aanleiding daarvoor is echt een beetje zielig)
Oud 12-02-2006, 13:45
Gimme more beer
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 10-02-2006 @ 18:45 :
Volgens mij zaten er een stuk minder op H, meerdeel van de jongens zat allemaal naast het uitvak. Zonder dat er noemenswaardige dingen zijn gebeurd. Dat die jongens op H gepakt zijn, kan gebeuren. Maar dat na afloop een groep van NEC opzoek gaat en niet meer kan vinden dat een groepje bij de bushalte en wat auto's is dan jammer.
Als die Rotterdammers ook nog ruzie komen zoeken bij Goffertzicht, kun je verwachten dat ze op jacht gaan.
Oud 12-02-2006, 14:01
Gimme more beer
Achterstand, dat is deze tweede competitiehelft alleen maar positief geweest
Oud 12-02-2006, 15:27
WolterB
WolterB is offline
Kutblessuretijd
Oud 12-02-2006, 16:48
Gimme more beer
Bah, rot-NAC

NEC een redelijk resultaat, maar met een beetje geluk loop je wél met drie punten weg. Dat was na woensdag niet verkeerd geweest.
Oud 12-02-2006, 17:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wow, NAC dat nog 2 keer scoort in de laatste minuten waardoor het nog 3-3 wordt. Moet ik dadelijk zien op Talpa.
Oud 12-02-2006, 18:52
kalinho
kalinho is offline
echt een pinchhitter, die pi-air

van 1-3 naar 3-3

-o_

Laatst gewijzigd op 12-02-2006 om 18:55.
Oud 12-02-2006, 19:41
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Eindelijk lijkt een wedstrijd de kant van NAC eens op te vallen

Volgende week Willem 2 uit, ik heb er vertrouwen in
Oud 12-02-2006, 20:13
Supreme Dutch
Citaat:
Zyh schreef op 11-02-2006 @ 19:26 :
..val zo'n honk gewoon niet binnen, je hebt er toch niks te zoeken. er zijn 8 ado fans gemolesteerd waaronder 2 minderjarige door een groep van 70 van die laffe kankerhooligans. ik geef geen fuck om voetbal maar dit gaat toch nergens meer over. speel dat klote spelletje gewoon

grtz uit den haag
klopt
Oud 12-02-2006, 20:27
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Zyh schreef op 11-02-2006 @ 19:26 :
..door een groep van 70 van die laffe kankerhooligans. ik geef geen fuck om voetbal maar dit gaat toch nergens meer over.
dus:

Citaat:
Oud 12-02-2006, 21:23
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-02-2006 @ 21:27 :
dus:

Oud 12-02-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 12-02-2006 @ 19:52 :
echt een pinchhitter, die pi-air

van 1-3 naar 3-3

[afbeelding]

-o_
dat is castelen.
Oud 12-02-2006, 23:17
Gimme more beer
Wat een pro-Ajax commentaar trouwens, jezus christus.
Oud 12-02-2006, 23:42
Gimme more beer
Zou Talpa weer vergeten zijn een doelpunt uit te zenden?

Oud 13-02-2006, 09:19
Verwijderd
Dibaaaaaaaaaa jalalalalallaa
Dibaaaaaaaaaa jalalalalallaa

Oh Evander his fight is powerful
But his fire is so delightful
And since we've no place to go
Let It Sno! Let It Sno! Let It Sno!

Eindelijk weer eens met een heerlijk gevoel van NAC thuis gekomen.. dit was echt een overwinning, ondanks de enkele punt!! Pi-Air clubverrader!!! Kalou landverrader!!!

a.s. zondag met 0-5 over die kruiken hene!
Oud 13-02-2006, 10:54
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-02-2006 @ 00:42 :
Zou Talpa weer vergeten zijn een doelpunt uit te zenden?

[afbeelding]

Die werd gewoon uitgezonden hoor, het doelpunt van Worm.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten