Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 21:21
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 07-02-2006 @ 13:45 :
Johan Derksen maakt er tenminste nog een logisch samenhangend verhaal van, als Jan loopt te blaten word ik altijd zo moe.
Ik vind het geblaet van Jan wel leuk, Johan Derksen is gewoon een vervelende vent, of z'n verhaal nu logisch samenhangend is of niet.
Oud 09-02-2006, 21:25
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
How2Pk schreef op 09-02-2006 @ 22:21 :
Ik vind het geblaet van Jan wel leuk, Johan Derksen is gewoon een vervelende vent, of z'n verhaal nu logisch samenhangend is of niet.
Klopt, Derksen is allemachtige betweter, en een vervelende vent, maar het zegt al genoeg als ik hem boven Jan verkies. Maar goed dan kun je blijven doorgaan, ik hou het op een verschil van mening.
Oud 09-02-2006, 21:34
Gadje
Gadje is offline
Jensen en chazia mourali of hoe ze dan ook heet, haar haar alleen al.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 21:41
Verwijderd
Chazia Mourali inderdaad, en verder met stip op nummer 1: Ron Brandsteder! Aaargh..

En.. eigenlijk kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen, maar dan ben ik nog wel even bezig en ik kom er nu niet direct op denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Nubis schreef op 09-02-2006 @ 22:41 :
Chazia Mourali inderdaad, en verder met stip op nummer 1: Ron Brandsteder! Aaargh..
heb je z'n zoon al gezien ? omgosh, die is minstens zo vervelend als zn vader
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 10-02-2006 @ 16:03 :
heb je z'n zoon al gezien ? omgosh, die is minstens zo vervelend als zn vader
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:15
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Mart Smeets, Viola Holt en Linda de Mol
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:16
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Citaat:
per piacere schreef op 05-02-2006 @ 10:59 :
hoe hij zo lacht in de camera en dan zijn wenkbrauw omhoog en dan nog meer lachen en zo overdreven zelfingenomen
en dat alles met 5 minuten superster kijken
Owja die Erik Pekel met dat trieste Superstar.. sowieso triest programma..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:17
Verwijderd
Oh en ik haat Daphne Bunskoek ook, die achterlijke ongezouten mening van haar, ze is geen haar beter dan Georgina Verbaan
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:42
Outlaw
Outlaw is offline
wie wel.
Oud 11-02-2006, 18:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
per piacere schreef op 11-02-2006 @ 19:17 :
Oh en ik haat Daphne Bunskoek ook, die achterlijke ongezouten mening van haar, ze is geen haar beter dan Georgina Verbaan
Daphne Bunskoek is toch wel een heel pak intelligenter dan Georgina én ze kan wél echt acteren.

En ze is 100 keer zo mooi natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 19:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind Daphne's manier van presenteren/interviewen niet zo heel erg interessant, maar ze is wel redelijk intelligent en komt integer over. Ze is in ieder geval in staat om haar (politieke) voorkeuren voldoende te maskeren.
Oud 13-02-2006, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-02-2006 @ 19:55 :
Daphne Bunskoek is toch wel een heel pak intelligenter dan Georgina én ze kan wél echt acteren.

^^^^
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 20:36
Bell
Bell is offline
carlo en irene
fiona van rtl boulevard
de weerman van Regio TV Utrecht
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-02-2006 @ 19:53 :
Eén van de weinigen die nog zinnige dingen doet.
zoals.. een oorbelletje laten schieten vervolgens een kwartier lopen te janken?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 21:49
Cesar
Cesar is offline
Die Ron Bozhard. Ik snap niet waarom hij op TV is. Het is alsof hij nonstop denkt "Ik moet nog irritanter gaan doen, nog harder gaan schreeuwen en nog drukker gaan doen want dan vinden mensen me fantastisch, netzoals mijn broer!!!!". En al die mensen in dat programma van hem (pluk de dag?) zie je gewoon denken: "Zucht, niet dat ADHD ventje weer.."
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 21:57
Verwijderd
Die ADHD-kok; Pierre Wind.
Aargh, ik word echt zenuwachtig van die vent. En het is ook gewoon een (hele vervelende) act. Hij was laatst bij "De wereld draait door" en hij zat de hele tijd gewoon heel rustig en bijna onbeweeglijk te zitten totdat hij zijn verhaal mocht doen.
'Ooh en weet je wat nou echt kicke is?' Ik heb het hem geloof ik wel 10 x horen zeggen. En dan nog 80 andere dingen in één minuut.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 22:12
Cesar
Cesar is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-02-2006 @ 22:57 :
Aargh, ik word echt zenuwachtig van die vent. En het is ook gewoon een (hele vervelende) act. Hij was laatst bij "De wereld draait door" en hij zat de hele tijd gewoon heel rustig en bijna onbeweeglijk te zitten totdat hij zijn verhaal mocht doen.
'Ooh en weet je wat nou echt kicke is?' Ik heb het hem geloof ik wel 10 x horen zeggen. En dan nog 80 andere dingen in één minuut.
Oooh vreselijk idd. Ik zag hem eens bij Jensen. Eerst dacht ik dat hij het speelde. NIEMAND kan ZO druk zijn, maar het bleek zijn echte karakter te zijn. Ik snap niet hoe hij ooit in slaap kan vallen. Laten we hopen dat hij nooit een show met Bozhard gaat maken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Cesar schreef op 27-02-2006 @ 23:12 :
Oooh vreselijk idd. Ik zag hem eens bij Jensen. Eerst dacht ik dat hij het speelde. NIEMAND kan ZO druk zijn, maar het bleek zijn echte karakter te zijn. Ik snap niet hoe hij ooit in slaap kan vallen. Laten we hopen dat hij nooit een show met Bozhard gaat maken.
Hij zet het echt wel aan hoor, dat ADHD-gedrag. Wat ik zeg; hij kan wel gewoon rustig zitten als 'ie niet aan het woord is, maar zodra hij de beurt krijgt...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 02:05
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-02-2006 @ 19:55 :

Inderdaad, Daphne Bunskoek als achterlijk bestempelen is pas achterlijk.
Maar als ik eerlijk moet zijn weet ik niet of ze kan acteren, presenteren vind ik niet bepaald bijzonder, zelfs lichtelijk irritant af en toe. Maar toch vind ik het erg prettig om naar haar te kijken en te luisteren.
Oud 28-02-2006, 19:16
Verwijderd
Ik kan Matthijs van Nieuwkerk niet uitstaan. Die kerel vindt zichzelf echt veel te belangrijk en hij laat nooit mensen uitpraten en hij wil veel te graag in beeld zijn.
Voor de rest mogen ze Hans Kraay jr. en Robert Jensen ook wel verwijderen (heel netjes gezegd) . Of zoals Lebbis en Jansen het zeiden: "Vil Hans Kraay jr. levend en geef zijn vel als reserve aan Balkenende als hij ooit nog een infectie aan zn voet krijgt".
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 28-02-2006 @ 03:05 :
Inderdaad, Daphne Bunskoek als achterlijk bestempelen is pas achterlijk.
Maar als ik eerlijk moet zijn weet ik niet of ze kan acteren, presenteren vind ik niet bepaald bijzonder, zelfs lichtelijk irritant af en toe. Maar toch vind ik het erg prettig om naar haar te kijken en te luisteren.
Nou ik zou haar maar eens goed bestuderen, maar ja dat zal als man wel onmogelijk zijn met al die hormonen die door je lijf gieren.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 19:57
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik ben tegen Shownieuws en consorten.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-02-2006 @ 22:57 :
daar ben ik het mee eens, ik vind hem gewoon ook super ranzig eruit zien. ik heb echt het idee dat ie z'n zweet en tuf in het eten laat lopen hoor.
zou echt niks van hem proeven gadverdamme!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten