|
|
Citaat:
patrik594 schreef op 16-02-2006 @ 16:53 :
Wat een lulkoek toch.. nou het spijt me dan dat ik het in het forum gepost heb, is jullie vast nog nooit gebeurd! Dat ik 594 in mijn naam heb, so what? Ik heb er wel mijn redenen voor en ik bemoei me toch ook niet met jullie ( meestal ) rotnamen. En als ik dan zo dom ben het topic op een verkeerd forum te posten, wees dan slimmer dan ik door mijn naam goed te quoten aangezien ik Patrik594 heet en niet Patrick594. Jezus wat zijn we lekker kinderachtig, iig bedankt voor de nuttige reacties. en dan nog eens verkondigen dat wij rotnamen hebben.. kom dan niet hier en ga lekker buiten spelen of weet ik veel wat, of irriteren die namen jou ook al.. en een spelfoutje in je naam BOEIEN.. patrik met alleen een K komt haast niet voor.. |
||||
|
|
|
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 16-02-2006 @ 18:58 :
Who gives a fuck man... Moslims = negeren gezeik op forum = ook negeren
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 16-02-2006 @ 18:32 :
Bij meisjes mag dat niet. Maar Islamitische jongens doen daar vaak niet moeilijk over.... |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
maxwell schreef op 16-02-2006 @ 18:55 :
ik vind het raar, je bent al bijna een jaar op dit forum. en nog weet je de indeling van dit forum niet.. en dan nog eens verkondigen dat wij rotnamen hebben.. kom dan niet hier en ga lekker buiten spelen of weet ik veel wat, of irriteren die namen jou ook al.. en een spelfoutje in je naam BOEIEN.. patrik met alleen een K komt haast niet voor.. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Bossen schreef op 16-02-2006 @ 19:35 :
Eigenlijk mogen de jongens het ook niet, maar dat word goed gepraat "omdat jongens immers ervaren moeten zijn, ze moeten weten wat ze doen." |
||||
|
|
|
Citaat:
Ertur schreef op 17-02-2006 @ 00:03 :
Wat doet het er toe wat deze afvalligen vinden? Slechts in het ware geloof vind je de verbondenheid met G'd.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Ertur schreef op 17-02-2006 @ 00:03 :
Wat doet het er toe wat deze afvalligen vinden? Slechts in het ware geloof vind je de verbondenheid met G'd. maare,ontopic, nee dat mag dus niet ![]() vind je mijn naam ook rot? ik de jouwe wel ,met al die 5en 9en en 4en erachter
|
||||
|
|
|
Citaat:
Firdaus schreef op 16-02-2006 @ 12:57 :
In geen enkele haddieth zul je vinden op welke leeftijd zij (Aisha (ra) en Mohammed (saws) ) seks hebben gehad. Wedlock, Marriage (Nikaah) Volume 7, Book 62, Number 64: Narrated 'Aisha: that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death). (...) Volume 7, Book 62, Number 88: Narrated 'Ursa: The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 17-02-2006 @ 12:15 :
Het ware geloof is het Diego Maradona-geloof. Diego is de nieuwe Messias!!! (en nee, ik verzin dit niet.... Er is in zuid-Amerika echt zo'n sekte die dat gelooft.) |
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|