Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'kijk die lekkere kerel!' 'wat een lekker wijf!' 'check dat mokkel!' Sorry, maar ik vind wijf en mokkel minder sociaal in de oren klinken dan gast en kerel... of ligt dit nu aan mij? Bovendien klinkt mokkel al alsof het zonder toevoeging gebruikt zou kunnen worden. Wijf wordt meestal gebruikt in combinatie met 'lekker'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt van een mug een olifant maken, als ik dat zeg bedoel ik er verder niets mee. En de van Dale zit er ook wel eens naast ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk bij de benaming wijf meestal aan een oude slonzig geklede en onverzorgde vrouw, à la Ma Flodder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gebruik voor 'vrouwelijke wezens' uit mijn leeftijdscategorie gewoon de woorden 'meid' of 'vrouw' hoor, MT. Hoezo maakt 'vrouw' heb oud? Kom op, we hebben het hier over mensen van een jaar of 19-20. Die mag je toch wel vrouw noemen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zit een marokkaan in de friettent. Komt een meisje binnen, hij zegt tegen zn vriend: hee moet je dat meisje zien! HEE MEISJE! HEE! *meisje reageert niet, duh* HEE! MEISJE! HEEEEEEEEEEEEEE!! *meisje reageert nog steeds niet* HEE! HOER! Nou. Vind je het echt normaal om mensen aan te spreken met 'Hee!'? Geen wonder dat opa's en oma's klagen over 'de jeugd van tegenwoordig' en Balkie over 'normen- en waardenverval' Als je mij met HEE WIJF aan zou spreken zou ik je 1. een klap in je gezicht geven 2. in je gezicht spugen 3. in je ballen rammen. FATSOEN is het belangrijkste om een 'wijf te scoren' zoals jij het waarschijnlijk zal noemen? Laatst gewijzigd op 22-02-2006 om 08:16. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou gewoon niet reageren, degene die het zegt gewoon negeren. Ík voel me niet aangesproken hoor. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||