Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Wij kopen ze ook op DVD, maar we zijn daar nog maar bij seizoen 5 dat Monica en Chandler net wat hebben. Cute ![]()
|
Verwijderd
|
Phoebe valt voor Sean Penn!
Ma 02 September 2002 21:00 Yorin Friends Onder meer Julia Roberts, Winona Ryder, Bruce Willis en Denise Richards gingen Sean Penn voor met een leuke gastrol in Friends. In de twee eerstvolgende afleveringen is hij te zien in de rol van Eric, de verloofde van de tweelingzus van Phoebe. Zij heeft geen hoge pet op van Eric, die ze tot dan toe alleen nog maar uit verhalen kent van haar zus. Maar als zij kennismaakt met deze charmante, intelligente man verandert haar mening onmiddellijk. ![]() Foto: Yorin En over een paar weken, op 23 september, is de langverwachte aflevering te zien waarin Jennifer Aniston’s man en Hollywoods grootste hunk, Brad Pitt dus, te zien zal zijn in een legendarische rol waarin hij als lelijk dikkerdje te zien is. Kun je het je voorstellen? Zet de datum dus maar vast in je agenda of kom terug op TV Web, waar we je geheugen tegen die tijd natuurlijk even op zullen frissen. bron. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik mis steeds meer episodes. Het kan me eigenlijk niet zoveel meer boeien. Kunnen ze gewoon niet kappen met de hele boel? De rek is er al lang uit, IMO. Waarom lopen ze hier BTW zoveel achter? Ik heb die episode met Brad Pitt van de zomer al in Kroatië (!) gezien....
|
|