Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2005, 20:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Guissie schreef op 17-12-2005 @ 18:12 :
Boeie,

Iedereen kopiert denk ik gewoon het lijstje van iemand anders en markeert dan zijn eigen voorspelling. Als je het zo gaat doen als jij het doet zou je de thuis -en uitwedstrijden moeten doen.
Iedereen zet gewoon neer waarvan hij/zij denkt dat de club is die uiteindelijk doorgaat.
ik baseer mijn uitslagen anders wel behoorlijk op uit en thuisvoordeel

2de wedstrijd thuis is voor een aantal ploegen een heel groot voordeel. (Liverpool, Benfica, Rangers)
Oud 17-12-2005, 21:29
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Guissie schreef op 17-12-2005 @ 18:12 :
Boeie,

Iedereen kopiert denk ik gewoon het lijstje van iemand anders en markeert dan zijn eigen voorspelling. Als je het zo gaat doen als jij het doet zou je de thuis -en uitwedstrijden moeten doen.
Iedereen zet gewoon neer waarvan hij/zij denkt dat de club is die uiteindelijk doorgaat.
uhuh, maar ik las nogal veel reacties met een motivatie van het uieindelijk thuisvoordeel in de 2e wedstrijd. Dat gaat dan natuurlijk niet meer op
Oud 18-12-2005, 14:17
one.
one. is offline
Inderdaad, toen ik het had gekopieërd stond het schema nog niet op de site.
Oud 11-01-2006, 00:54
knijtert!
knijtert! is offline
even een up... Het komt steeds dichter bij...

Ook al ben ik niet super optimistische over de clubs waarvoor ik ben. Toch heb ik eindelijk weer ns waanzinnig veel zin in de CL. Zal wel mede door Barca - Chelsea komen.
Waar ik overigens een naar gevoel over heb. Veel mensen doen al alsof barca in de finale staat. Maar chelsea is zo een waanzinnige kutclub dat ik ze er zo van zie verliezen

Verder denk ik Ajax en PSV het heel erg moeilijk gaan krijgen. Ajax is nu niet bepaald in vorm, maar mss kunnen ze juist nu wel die 'italianen' verslaan. Zo een slechte loting vind ik het niet voor een Ajax dat niet in vorm is.
PSV gaat ook een zware kluif krijgen aan Lyon, ik vermoed dat lyon beter gaat zijn dan psv maar dat PSV toch doorgaat.

Toch een positiever stukje dan ik dacht... 2 Nederlandse clubs in de kwart finale
Laten we het hopen
Oud 14-01-2006, 23:41
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 11-01-2006 @ 00:54 :
even een up... Het komt steeds dichter bij...
Veel mensen doen al alsof barca in de finale staat. Maar chelsea is zo een waanzinnige kutclub dat ik ze er zo van zie verliezen
Ondanks dat je Chelsea een waanzinnige kutclub vind, zou dit eigenlijk gewoon de finale moeten zijn. Met afstand de 2 beste clubs van Europa op het moment
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 00:14
Verwijderd
FF tussendoor:

Inter - Ajax --> 1-0
Ajax - Inter --> 0-0
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 12:05
Strever
Strever is offline
Mag Huntelaar nou meedoen met de Champions league, nu hij bij Ajax zit?
Oud 19-01-2006, 12:10
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Strever schreef op 19-01-2006 @ 12:05 :
Ja...
Oud 19-01-2006, 13:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Strever schreef op 19-01-2006 @ 12:05 :
Volgens mij niet. Een speler mag niet voor 2 clubs in één seizoen uitkomen in Europese wedstrijden, dus ook niet in twee verschillende competities.
Oud 19-01-2006, 13:51
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-01-2006 @ 12:10 :
Ja...
Nee toch? Hij heeft al namens Heerenveen Europese wedstrijden gespeeld namenlijk.
Oud 19-01-2006, 13:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Guissie schreef op 19-01-2006 @ 13:51 :
Nee toch? Hij heeft al namens Heerenveen Europese wedstrijden gespeeld namenlijk.
Dacht ik ook, maar ik meen ergens gelezen/gehoord te hebben dat hij toch speelgerechtigd was... Hoe en waarom weet ik zo 123 niet meer.
Oud 19-01-2006, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-01-2006 @ 13:58 :
Dacht ik ook, maar ik meen ergens gelezen/gehoord te hebben dat hij toch speelgerechtigd was... Hoe en waarom weet ik zo 123 niet meer.
Ik dacht hetzelfde gelezen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 15:24
Wawl
Wawl is offline
Uit de regels van de UEFA blijkt dat spelers alleen niet voor een andere club mogen uitkomen als hun vorige club in hetzelfde Europees bekertoernooi uit heeft gekomen of nog uitkomt. De vorige club van Huntelaar, SC Heerenveen, speelde echter UEFA Cup en daarom is Huntelaar speelgerechtigd.
Oud 19-02-2006, 19:25
PV
PV is offline
Bijna zover Ik denk dat PSV doorgaat en dat Ajax er uit vliegt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 21:01
testement
testement is offline
Citaat:
PV schreef op 19-02-2006 @ 19:25 :
Bijna zover Ik denk dat PSV doorgaat en dat Ajax er uit vliegt.
zo is dat
Oud 19-02-2006, 21:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik verwacht dat Ajax inderdaad ook weinig kans maakt. Met het voetbal dat ze het hele seizoen al brengen, kunnen ze zo echt niet van Inter winnen.
Van PSV verwacht ik meer, maar ik denk dat ze het ook nog eens knap lastig kunnen krijgen. Lyon is dit seizoen ijzersterk, het is pas heel laat dit seizoen in de Franse competitie een nederlaag opgelopen. Maja, als het bijvoorbeeld zo gaat zoals vorig seizoen, kan PSV inderdaad voor een stuntje zorgen.
Oud 20-02-2006, 00:23
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk dat ze allebei weinig kans maken, maar als er één door gaat, wordt het PSV.
Oud 20-02-2006, 12:28
one.
one. is offline
Beide ploegen vliegen er uit, zoals ik eerder ook al zei. PSV speelt de laatste weken ook niet goed, maar wint wel, ik denk niet dat je tegen Lyon slecht kan spelen, en toch kan winnen. Ajax is gewoon niet goed genoeg om van Inter te winnen.
Oud 20-02-2006, 15:24
Ulysses
Ulysses is offline
De verdediging van Ajax is de laatste tijd een drama, je kunt alleen maar hopen dat Adriano en Martins niet in vorm zijn. De aanval begint daarentegen wel weer te presteren, toch is Inter voor mij zwaar favoriet. De kansen van PSV schat ik wat gunstiger in, maar dat wordt ook een zware kluif. Ik heb er zin in!
Oud 20-02-2006, 20:44
baas
baas is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 20-02-2006 @ 12:28 :
Beide ploegen vliegen er uit, zoals ik eerder ook al zei. PSV speelt de laatste weken ook niet goed, maar wint wel, ik denk niet dat je tegen Lyon slecht kan spelen, en toch kan winnen. Ajax is gewoon niet goed genoeg om van Inter te winnen.
Wat hij zegt.
Oud 22-02-2006, 14:52
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Beetje weinig aandacht voor de CL?

Jammer van PSV gisteren. De overwinning was op zich wel terecht. Jammer dat Kone op de paal schoot. Het lijkt me heel moeilijk om in Lyon twee keer te scoren. Maar je weet het nooit.

Vandaag Ajax. Ik geef ze eigenlijk geen kans. Maar misschien dat het geluk aan hun zijde is. Dat mag wel een keer tegen een Italiaanse ploeg.

Verder Chelsea - Barcalona vanavond. Ik hoorde gisteren dat Rijkaard heel ironisch aan de pers had laten weten buitengewoon goede vrienden te zijn met de scheidsrechter; ze spreken elkaar iedere dag. Verder zou Chelsea het veld expres laten verpieteren. Leuke aanloop dus alvast..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 16:26
one.
one. is offline
Ik was gisteren onder de indruk van PSV, en ik vind dat ze vooral in de eerste helft meer verdienden dan een verlies. In de tweede helft was Lyon duidelijk beter, ook al leek het alsof ze niet echt in vorm waren, ik denk dat maar een houvast moet zijn voor de return in Lyon.
Oud 22-02-2006, 19:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer dat PSV een doelpunt heeft tegen gekregen. Zo wordt het in de terugwedstrijd heel lastig.
Verder 0,0 gezien van PSV, hoorde wel dat Gomes de goal schuld zou zijn. Wel frappant, blunders zie je hem weinig maken.
Oud 22-02-2006, 19:20
Sandersss
Sandersss is offline
Die vrije trap van Alex mag er ook zijn zeg
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 20:43
bazz1982
bazz1982 is offline
Kutveld op Stamford Brigde! Geeft het vertrouwen van José Mourinho aan in zijn team... Barca zou op een goed veld relatief simpel winnen, nu wordt het moeilijker
Ajax wordt tegen Inter een saaie wedstrijd 0-0 of 0-1 waarschijnlijk
Juve gaat simpel met 0-1 of 0-2 winnen
Rangers gaat met passie spelen, Villareal zal onterecht winnen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 21:42
bazz1982
bazz1982 is offline
Twijfel Mourinho terecht, Chelsea heeft aanvallend niets in te brengen. Terecht rood voor Del Horno.
Ajax opvallend goed, maar toch een beetje geluk
Juve valt tegen
Rangers zoals verwacht achter

Opvallende tussenstanden dus...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 21:43
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Hmm Chelsea nu al met 10 man verder, kan nog leuk worden.
Jammer dat er niet bij staat waarom hij rood heeft gekregen.
Oud 22-02-2006, 21:46
bazz1982
bazz1982 is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 22-02-2006 @ 21:43 :
Hmm Chelsea nu al met 10 man verder, kan nog leuk worden.
Jammer dat er niet bij staat waarom hij rood heeft gekregen.
Robben verdedigt niet goed uit en verliest bal aan Messi, Del Horno doet alsof hij de bal wil trappen maar trapt eroverheen en knalt tegen Messi omhoog. Messi stelt zich wel aan, maar de intentie van Del Horno was niet de bal te raken, dus terecht rood

Geen doelpunten, maar de wedstrijd is über spannend
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 22:43
bazz1982
bazz1982 is offline
1-2! Wat een wedstrijd. Robben 2e helft fenomenaal, Ronaldinho matig. Messi man van de wedstrijd.
Eigen doelpunten voor Barca en Chelsea, en Eto'o beslist terecht in het voordeel van Barcelona.
Chelsea had voetballend niets in te brengen maar qua karakter deden ze goed mee.
Het had makkelijk 1-3 of 1-4 kunnen worden...

Ajax na de 2-0 voorsprong ongelukkig gelijk
Juve weet nu ook dat duitsers tot de laatste minuut vechten
Rangers door het oog van de naald

Laatst gewijzigd op 22-02-2006 om 23:29.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 12:38
one.
one. is offline
Onder de indruk van onze eerste helft, niet verwacht. We krijgen daarna nog twee doelpunten tegen en de tweede helft was niet goed. Ik hoop dat die eerste helft een voorbode is van wat gaat komen. Ik ben tevreden met het resultaat.

Barcelona wint van Chelsea, ik vond de rode kaart van Del Horno onterecht. Ik had het logischer gevonden als hij voor die eerdere actie rood had gekregen. Ik denk dat Barcelona er nog lang niet is, Chelsea zal zich niet zo makkelijk opzij laten zetten.
Oud 23-02-2006, 14:55
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Eerst was Danny even helemaal de man, handjes in de zij, beetje wijs coachen.. daarna was het weer de depressieve trainer
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 15:42
Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Ajax - Internazionale, prachtige wedstrijd, ik heb op het puntje van m'n stoel gezeten! Eerste helft werd er vooral van Ajax kant weer eens echt goed gespeeld, misschien kwam dat ook wel door het nonchalante spel van Inter. Maar bijna iedereen excelleerde bij Ajax, behalve Boukhari. Prima verdediging en Huntelaar was fantastich. Helaas was Inter de 2e helft beter bij de les, misschien had blind toen in moeten grijpen...maar als we in de uit-wedstrijd Sneijder,Grygera en Pienaar er weer bij hebben, kan het zeker nog! Ik ben benieuwd...

Laatst gewijzigd op 23-02-2006 om 15:45.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 15:56
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Mourinho over die rode kaart;
" 'Kunnen we Messi schorsen voor dat theater? Barcelona is een heel culturele stad, een stad waar ze alles weten van theater. Natuurlijk is het geen rode kaart. Dat joch is niet alleen een goede speler, maar hij lokt ook het contact met Del Horno uit en daarom geeft de scheidsrechter rood', gaf Mourinho zijn visie op de faliekant mislukte tackle van de Spaanse linksback."

"Hij lokt het contact met Del Horno uit" Ja he. Die rode kaart is discutabel ja (minder discutabel als je bedenkt wat ie eerder had gedaan), maar om te zeggen dat ie het uitlokte is echt bizar.
Oud 23-02-2006, 16:10
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tja, het is algemeen bekend dat Mourinho een hele slechte verliezer is...
Mooie club dat Chelsea, alleen jammer dat die Mourinho er trainer is.
Oud 23-02-2006, 16:10
NilsHolgersson
Ik denk niet dat Chelsea de schade nog kan herstellen.. Barca maakt een dikke kans om die CL eindelijk weer eens te winnen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 16:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Haha ik lach me weer suf om die Mourinho echt prachtig, dit is entertainment.

Helaas geen wedstrijden kunnen zien omdat ik dinsdag en woensdagavond moet werken
Oud 23-02-2006, 17:47
Sandersss
Sandersss is offline
Zonder die rode kaart was het een zooitje geweest. De scheids moest wel aan de rem trekken.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 19:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo, ik dacht even na de eerste helft: er zit een grote verrassing in de lucht, Ajax met 2-0 voor tegen Inter. Maar dan laten ze de Italianen gewoon terugkomen. 2-1 was al rot geweest, dan had Inter aan 1 goal in de thuiswedstrijd genoeg. Nu hoeven ze niet eens te scoren (en dan geen goal tegen krijgen), dus in 45 minuten heeft Ajax zich van een goede uitgangspositie in een zeer lastige uitgangspositie genesteld.

Barca gewonnen, mooi. Hopelijk vliegt Mourinho er deze keer uit tegen ze.
Oud 07-03-2006, 20:07
NilsHolgersson
Mourinho gaat vanavond op zn bek
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 22:13
bazz1982
bazz1982 is offline
hij gaat niet keihard op zn bek zo t zien, maar het is een gigantische kutwedstrijd...

komt trouwens mede door de überslechte scheidsrechter
Oud 08-03-2006, 00:50
NilsHolgersson
Blegh, waarom verliest ie nu niet met 3-0
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 15:10
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-02-2006 @ 19:18 :
dus in 45 minuten heeft Ajax zich van een goede uitgangspositie in een zeer lastige uitgangspositie genesteld.

.
met 2-1 voor ajax gaat inter volgende week vanaf het begin 100% er tegen aan, en maken ze binnen een korte tijd 1-0,2-0 en dan walsen ze er overheen
met 2-2 hoeven ze niet zo nodig, en heeft ajax alle ruimte en tijd om maar 1 goal te maken. dus zo 'n slechte positie heeft Ajax niet.

Verder mooi van Barca, en zielig voor Werder
Oud 08-03-2006, 16:17
Guissie
Guissie is offline
Barcelona - Chelsea: teleurstellend, vooral nadat Messi eruit ging.. Meesterlijk hoe hij en Ronaldinho samenspelen. Kutscheids

Juventus - Werder: Keeper van Werder hele wedstrijd lang houd ie elke bal en dan in de 88e minuut ofzo maakt ie een fatale blunder waardoor Juve doorgaat . Ik had echt medelijden met hem..

Villareal - Rangers: Tjuah, niet hele bijzondere wedstrijd vond ik, Forlan nog mega kans gemist. Hij stuitte op Rangers' rots in de branding: Waterreus:cool
Oud 08-03-2006, 16:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-03-2006 @ 15:10 :
met 2-1 voor ajax gaat inter volgende week vanaf het begin 100% er tegen aan, en maken ze binnen een korte tijd 1-0,2-0 en dan walsen ze er overheen
met 2-2 hoeven ze niet zo nodig, en heeft ajax alle ruimte en tijd om maar 1 goal te maken. dus zo 'n slechte positie heeft Ajax niet.

Verder mooi van Barca, en zielig voor Werder
Haha, Cruijffiaanse filosofie, maar dat is echt onzin.
Oud 08-03-2006, 18:42
professor2
professor2 is offline
ze moeten die merk nooit meer een top wedstrijd laten fluiten zeg
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 18:46
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-03-2006 @ 16:17 :
Haha, Cruijffiaanse filosofie, maar dat is echt onzin.
want?
Oud 08-03-2006, 19:36
one.
one. is offline
Citaat:
professor2 schreef op 08-03-2006 @ 18:42 :
ze moeten die merk nooit meer een top wedstrijd laten fluiten zeg
Verder heeft Barcelona wel terecht gewonnen, al denk ik nog altijd dat Del Horno een onterecht een rode kaart kreeg.
Oud 08-03-2006, 21:36
kalinho
kalinho is offline
psv ook zo goed als eruit...

ik snapte 1 ding niet.. Tiaga maakt 1-0, er komt een shotvan het publiek, en er hangt een FC utrecht vlag
Oud 08-03-2006, 21:38
mario
mario is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-03-2006 @ 21:36 :
psv ook zo goed als eruit...

ik snapte 1 ding niet.. Tiaga maakt 1-0, er komt een shotvan het publiek, en er hangt een FC utrecht vlag
viel mij ook al op. en ja het is nu wel over.
Oud 08-03-2006, 23:37
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En wederom toon Philip C. zijn klasse en ervaring, gefrusteerde zak, had direct rood moeten zijn.
Reageren

Regels voor berichten