Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(niet dat ik het niet met je eens ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet wel dat hij weinig in te brengen heeft in de beslissing, maar dat wil toch niet zeggen dat hij niet boos mag worden? Sterker nog, ik zou het raar vinden als het hem koud laat. En dat zwangerschap de verantwoordelijkheid is van twee mensen is een mooi streven en het zou fijn zijn als dat ook zou gebeuren, maar veel alleenstaande moeders hebben bewezen dat je die verantwoordelijkheid ook alleen aankan. Dus: Wat bedoelde je nou hiermee? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- dat ze überhaupt zwanger is - dat ze het hem verteld - dat ze het niet wil houden - enige andere mogelijkheid Maar ik was even bang dat je vond dat hij niet boos mocht worden vanwege dat ze het niet wilde houden. Maar goed, ik snap je weer! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan de andere kant is de gedachte van Gothic ook wel even door mijn hoofd gegaan. Je verteld het hem, maar hij kan er helemaal niets mee. Misschien doe je hem er alleen maar pijn mee en voelt hij zich erg machteloos. ('wat niet weet, wat niet deert'-principe)
Lastig... eerlijkheid vs iemand geen pijn doen Op een ander forum misschien, maar ik kwam ergens anders deze tegen: Ongewenst zwanger en relatie uit... toch vertellen?!?! Misschien staat daar nog iets in waar je wat aan hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: Ik zou het wel willen weten, ook al laat je het weghalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo zie je maar, dat het goed was om het te vertellen. veel succes met de abortus! (geloof me dat heb je echt nodig) ps. ik ben er trots op dat je het verteld heb. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het was vast wel een keer uitgekomen dat klopt. En Orpheo wat je ziet het probleem niet?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
TS: Goed dat je het verteld hebt en sterkte met de abortus en de tijd er naar toe en erna. |
![]() |
||
Citaat:
Heb het hier eens over gehad met mijn eigen ex dat is ook niet zo lang uit maar hij zei dat hij het juist wel wilde weten helemaal om het feit dat wij ook besloten hebben te proberen gewoon als goede vrienden met elkaar om te gaan... Het is niet niets en hij heeft er net zo goed mee te maken... Maar ja dat is mijn mening dan En meid sterkte!
||
Citaat:
Wees blij dat jullie nog vrienden zijn en je het hem wel kunt vertellen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
PDD-NOS, wel of niet vertellen? anoniempie199 | 13 | 10-06-2014 23:42 | |
Verkeer & Vervoer |