Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Haha, echt geweldig programma! Vooral met die gozer van gister. Hij was eergister ook bij Jensen! samen met Natasja. Haha, heb wel medelijden met hem. Ik vond dat meisje die hij wegstuurde beter bij hem passen dan Patricia. Die Patricia is ook grappig zeg, ze wil binnen een half jaar kinderen van iemand die ze nog net leert kennen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() wel van realplayer bvenk erachter ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 15:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel grappig dat je in al die huizen de halve ikea terugzag ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wat een kwal was die kerel van gisteren trouwens ... hij vond zichzelf geweldig zo zonder t-shirt volgens mij ![]() Maar wie doet er in godsnaam aan dit programma mee, ik bedoel welke gek haalt het in zijn hoofd om zijn zoon op te geven en hem voor heel Nederland voor gek te zetten. Of zouden ze dat niet door hebben? ![]()
||
Citaat:
-de laaf -het vogelnestje vouwen -die moeder -die poolse -hij 26 en nog maagd etc. -"geen commentaar" die combinatie maakte het schitterend
||
Citaat:
-Wat was die kerel ongeloofelijk sloom zeg ![]() -Die kamer met die koeienpoosters en al die trekkers, een kamer voor een jongen van 14/15 ofzo ![]() -Hij liet zijn moeder volgens mij alle beslissingen nemen En wtf deed dat meisje van 17 daar ![]()
Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 20:40. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw 2 wup | 119 | 05-01-2007 15:58 | |
Lifestyle |
Hiep hoi -_- zz Metal | 499 | 20-04-2006 10:44 | |
Lifestyle |
Gorgonische wederwaardigheden Verwijderd | 500 | 10-04-2006 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #23 WolterB | 498 | 15-01-2006 22:33 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |