Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, jij hebt er duidelijk verstand van. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tineke is simpel, Hans is (was) grof L en J zijn politiek kritisch Wat vind je dan leuk? Wat is jouw stijl? Verhaaltjes zoals Finkers? Of chaos zoals Visscher en Jochem? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Claudia en nog een flinke bak vrouwelijke cabaretiers. En uberhaupt, weinig cabaret nog dat ik sterk vind. Tijd voor echt goed nieuw talent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hou wel van platte humor. zoals Arie en Sylvester, die vind ik echt grappig. Alhoewel ze soms wel grappen maken om het grappen maken. finkers vind ik ook erg grappig alhoewel ik niet heel veel van m heb gezien. Laatst de show van Eric Sauers gezien(op tv), dat vond ik echt grappig, wat een energie. vooral het onderwerp "winkelen met je vriendin" ![]() ![]() Najib amhalie vind ik ook erg goed, lekker to the point. En bert visscher, mwah ik weet het niet, ik kan echt om hem lachen maar af en toe gaat ie zo snel dat ik m niet meer volg... laatst ook dvd van ernst van der pasch gezien, ik vond hem vooral sterk omdat ie op mij overkwam als een gevoelig iemand, erg mooi. De rode draad vond ik ook erg sterk. gewoon mooi, van sommige liedjes kreeg ik een brok in mijn keel. leuk dat je ernaar vraagt btw ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De rotkop van de eeuw (en daarmee de leukste) is Bertje Vis, en ook Jochem Meyer kan ik waarderen ![]() En hoe geniaal is Herman Finkers? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Schrijf dan tenminste nog zijn naam goed. |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig is er nog één vrouw die de vrouwelijke eer een beetje hoog houdt: Cindy Pietersen! ![]() Nog een naam om aan het slechte rijtje toe te voegen: Kristel Zweers... Pijnlijk slecht...
||
Citaat:
Cindy Pieterse! schrijf dan nog tenminste de naam goed... Ze is wel leuk, maar geen echte caberetiere als je het mij vraagt. Ze schrijft collums en het enige wat ze in het theater doet is die collums als monoloog voordragen. En dat doen veel vrouwelijke caberetieres helaas. En nog erger, ook steeds meer mannelijke caberetiers. Het is leuk, maar om het nou cabaret te noemen, gaat bij sommigen eigenlijk te ver. En dan hebben we er ook nog een paar dames die te geforceerd zijn, zoals La Bloemen met haar gezang en de vuilbekkerij van Sara Kroos. Brigitte Kaandorp vind ik wel goed, die wisselt af en kent goede grenzen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
|