Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2006, 17:19
Kali
Kali is offline
Slecht...
Ik ging met een leuke jongen naar een galabal gaan maar ben afgebeld geweest, en de dag voordien ook al om iets te dirnken... Nu stel ik me de vraag of hij me binnen 2 weken ook laat zitten Hij beweert van niet omdat hij geen slechte herinneringen aan Tienen heeft en zijn problemen daar niets mee te maken hebben, maar toch ...
Ahja en hij ging vandaag misschien naar de film met mij gaan, maar heeft niets meer laten horen zucht
En met men vriend gaat het ook niet zo goed, is altijd nukkig en boos op alles en iedereen, mijn vrienden kunnen hem niet uitstaan omdat hij ze altijd quasi afsnauwt of geen antwoord geeft als ze iets vragen.
Oud 05-03-2006, 18:29
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Goed. Heel goed eigenlijk .
Hem met sneeuw bedelven is leuk .
Oud 05-03-2006, 18:49
__
__ is offline
toppie.
Oud 05-03-2006, 19:05
rots
rots is offline
Opgelucht en ontzettend fucked-up. Het gevoel niet met en zeler niet zonder elkaar te kunnen overheerst. Ik heb het gevoel dat het verstandig is hoe het nu gaat maar toch, zucht...
Oud 05-03-2006, 19:07
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik voel me echt zo'n verliefde doos. Zin om te huppelen en alles. (buiten het feit om dat ik enorme spierpijn in m'n benen heb.. 't gaat om 't idee ).

Er zat me iets dwars en hij had 't meer door dan ik (had niks met ons te maken) en hij heeft me zo fijn getroost vannacht.

Ik wist niet dat ik zo gek op iemand kon zijn.

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 19:09.
Oud 05-03-2006, 19:53
Wammus
Wammus is offline
Jah ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. Er is wel iemand die me leuk vind en ik haar ook. Maarja dan moet je wel de kans krijgen om wat tegen d'r te zeggen anders schiet het niet echt op natuurlijk. En tsja als zij dan het initiatief ook niet neemt...
Oud 05-03-2006, 19:56
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
wammus schreef op 05-03-2006 @ 20:53 :
Jah ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. Er is wel iemand die me leuk vind en ik hem ook wel denk ik. Maarja dan moet je m wel wat vaker zien dan je nu doet anders schiet het niet echt op natuurlijk.
Oud 05-03-2006, 20:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
TERING!
Oud 05-03-2006, 20:14
Verwijderd
Luxe probleem
Oud 05-03-2006, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-03-2006 @ 21:02 :
TERING!
Watskeburt?
Oud 05-03-2006, 20:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 05-03-2006 @ 21:14 :
Luxe probleem
Gaat lekker of niet
Oud 05-03-2006, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 05-03-2006 @ 21:16 :
Gaat lekker of niet
Ja.. twee vrij schattige jongens smsen me en geven me aandacht. Willen allebei graag afspreken en zijn gezellig.

Tja
Oud 05-03-2006, 20:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-03-2006 @ 21:15 :
Watskeburt?
Hij kwam weer met het kutverhaal aanzetten dat we allebei nog jong zijn en ons leven voor ons hebben en dat we dus maar moeten leven voor het nu. Want als hij gaat studeren kan ik hem toch 4 jaar niet meer zien.
En dan komt ie ook met 'We worden vast vaker verliefd op nieuwe mensen dan dat jij nieuwe schoenen koopt.' Maar dat is godverdomme niet waar, want ik ontmoet nooit nieuwe mensen, en zeker geen mensen die mij leuk vinden.
Dat hij wil rondshaggen vind ik best, maar dan moet 'ie dat wel gewoon zo tegen me zeggen. En niet een of ander lulverhaal ophangen en op internet van die lieve dingetjes tegen me zeggen, terwijl íe in het echt constant van me wegdraait.
Vuile tyfus hufter.
Oud 05-03-2006, 20:27
I C U
I C U is offline
Pfff... Het is hopeloos, echt.
Oud 05-03-2006, 20:27
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-03-2006 @ 21:22 :
Hij kwam weer met het kutverhaal aanzetten dat we allebei nog jong zijn en ons leven voor ons hebben en dat we dus maar moeten leven voor het nu. Want als hij gaat studeren kan ik hem toch 4 jaar niet meer zien.
En dan komt ie ook met 'We worden vast vaker verliefd op nieuwe mensen dan dat jij nieuwe schoenen koopt.' Maar dat is godverdomme niet waar, want ik ontmoet nooit nieuwe mensen, en zeker geen mensen die mij leuk vinden.
Dat hij wil rondshaggen vind ik best, maar dan moet 'ie dat wel gewoon zo tegen me zeggen. En niet een of ander lulverhaal ophangen en op internet van die lieve dingetjes tegen me zeggen, terwijl íe in het echt constant van me wegdraait.
Vuile tyfus hufter.
Lekker beeld van verliefd worden heeft hij
Sterkte
Oud 05-03-2006, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Vuile tyfus hufter.
Ik geloof dat ik 'm gespuis vind. Dumpen plz, je moet iemand die leuker is.
Oud 05-03-2006, 20:39
fractuur
fractuur is offline
Dus dát is verlangen..
Oud 05-03-2006, 20:40
Verwijderd
mensen ik word lesbisch heb ik besloten, ben het vertrouwen in de mannen verloren
Oud 05-03-2006, 20:44
Drez
Drez is offline
Yea hij komt straks . En noemt me ´hey lief´ in zijn smsjes en ik moet niet eens kotsen, ha.
Oud 05-03-2006, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Vuile tyfus hufter.
das fucked up
Oud 05-03-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Vuile tyfus hufter.
Mannen! Wat een kutactie.
Oud 05-03-2006, 21:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ groovy: Fijn dat jullie het prettig hebben gehad!

@ Loontjuh: jeetje zeg, dat had ik niet verwacht Merkte wel dat het de laatste tijd wat moeilijk ging allemaal, maar jullie leken zo gelukkig en sterk samen! En dat zullen jullie ook vast wel zijn geweest, maar alleen dat is helaas niet genoeg binnen een relatie...

En nog even OT dan, ik was gisteravond nogal chagarijning en hij ging extra lief tegen me doen omdat hij me schattig vond Heeft hij wel vaker. Gelukkig kon ik dat gister wel goed hebben, maar soms raak ik dan alleen maar nog geïrriteerder... Want jeetje, wat kan ik soms zeuren en van kleine dingen echt een drama maken, maar hij was gisteravond écht heel lief voor mij
Oud 05-03-2006, 21:42
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-03-2006 @ 21:39 :
Dus dát is verlangen..
hihi

hij reageert nergens op, maar dan ook nergens op.
zelfs als ik hem ermee confronteer, wat een tering tyfus eikel
Oud 05-03-2006, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-03-2006 @ 22:14 :
@ Loontjuh: jeetje zeg, dat had ik niet verwacht Merkte wel dat het de laatste tijd wat moeilijk ging allemaal, maar jullie leken zo gelukkig en sterk samen! En dat zullen jullie ook vast wel zijn geweest, maar alleen dat is helaas niet genoeg binnen een relatie...
Het is helaas niet anders en ik denk dat we heel dicht bij elkaar staan en echt close zijn en dat dat het voor hem ook lastig maakt dat dat gevoel overheerst van niet met elkaar, maar zeker ook niet zonder elkaar kunnen.
Gelukkig heb ik aan hem echt een heel goede vriend. Nog steeds kunnen we lekker ouwehoeren samen en lol maken en dat doet me echt heel erg goed. Vandaag was een beetje vreemde dag, voor ons beiden denk ik, en ik had eerst een vriendinnetje opgebeld om even van me af te kletsen en daarna hem toch even gebeld. En dan voelt het gewoon goed om nog op deze manier met elkaar te kunnen praten en er voor elkaar te zijn. Nu hopen natuurlijk dat dat andersom ook nog zo is, dat hij ook zal bellen wanneer hij ergens mee zit. Al denk ik dat ik dat vaak wel doorheb

Ik ben hem gewoon dankbaar voor de tijd, de ervaringen en vooral het gevoel wat we gedeeld hebben en daar kunnen we op bouwen en grotendeels het voortzetten. Andersom is dat ook zo.

Het lastige zijn de kleine dingetjes. Zoals elkaar begroeten (al vind ik dat dat nu wel al goed gaat. Bedoel: andere jongens uit die groep vrienden geef ik ook gewoon een knuffel en een kus op de wang of drie kussen, dus dat kan ik ook gewoon wel bij hem doen ) en afscheid nemen (ik denk dat we vandaag een goede start hebben gemaakt door gewoon een knuffel te geven en weg te gaan. Gaat dus ook wel goed). Maar nog meer het geven van zomaar een kusje, even tussendoor. Of het nou op de mond is, in z'n nek, op z'n voorhoofd, in z'n haar, noem het maar op. En dat heeft hij ook wel. En even een aanraking ofzo. En natuurlijk het 'schat', 'lieverd', etc. Dat zit er een beetje ingebakken. Gisteren kreeg ik wat te drinken van m en ik zei "Dank je sch...... Ehm. Niets ". En dan zegt hij met een knipoog wel "Alsjeblieft schat." met de nadruk er dan op, maar ergens voel ik me dan wel stom dat dat er soms nog gewoon uitfloept. Echt metéén nadat ik zoiets dan heb gezegd dan wil ik het liefst dat moment maar uitroeien en overdoen, zodat ik t wel goed doe. Al doet hij er niet zo moeilijk over

Het werkt nu in ieder geval niet op de manier van 'geliefden'. Maar hij is me te dierbaar (en andersom ook) om te laten gaan en daarom dan ook maar geen vrienden te zijn. Dus we gaan het dan zeker ook proberen om helemaal goed te doen. Maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Oud 05-03-2006, 21:45
Li
Li is offline
Goed, hij is van vrijdag tot vanmiddag bij me geweest en we hebben allemaal leuke dingen gedaan, maar vooral veel in bed gelegen
Oud 05-03-2006, 22:01
druiveke
druiveke is offline
jooh ik weet het niet meer

het is drie weken gedaan met men ex, na 2jaar.

nu stinds twee weken vraagt er iemand uit men dorp, die ik ende via msn om samen wat te doen,
zijn samen uitgegaan en zonet naar de film gegaan..

ik weet niet wat ik er van moet denken.
gistere vertelde hij me dat hij naar vandaag uitkeek..
zijn gewoon een film gaan zien, wat gekletst, spijtig gnoeg niets meer gaan drinken
snel uit de auto gestapt
'kus, tot volgende keer'

dit is niet normaal,
voelde me super rustig bij hem
meestal ben ik een afwachtend type
maar bij hem... *verlang verlang*
Oud 05-03-2006, 23:56
56k
56k is offline

I don't care who you are
Where you're from
What you did
As long as you love me
Who you are
Where you're from
Don't care what you did
As long as you love me

Ik accepteerde haar alsof ze een deel van me was, een arm , een been. Ze had niet dichter bij me kunnen staan.

Het mocht niet zo zijn.

Oud 06-03-2006, 06:08
groovy
groovy is offline
Ik was vrijdag bij hem blijven slapen, toen is hij zaterdag ook bij mij blijven slapen en dat was echt heel gezellig..
Lekker tegen elkaar aan gaan liggen en zo in slaap gevallen. Hij was namelijk een beetje ziekjes, dus ik heb hem lekker vertroeteld en het was zo lief om te zien hoe lief hij het weer vond dat ik voor hem zorgde

@ Loontjuh: ik vind het heel knap van je, dat je ondanks de breuk toch zo sterk in je schoenen blijft staan
Oud 06-03-2006, 06:59
woezel
woezel is offline
ik mag niet verliefd worden, hij wil toch niks serieus zei hij, maarik deed hem twijfelen (blabla) en "we gaan gewoon vaak aan elkaar denken"en hij ging me bellen ( yeah right?)
Oud 06-03-2006, 09:10
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 06-03-2006 @ 07:08 :
@ Loontjuh: ik vind het heel knap van je, dat je ondanks de breuk toch zo sterk in je schoenen blijft staan
Het wisselt. Ten eerste is het natuurlijk nog niet zo lang uit. Ten tweede heb ik echt een supergoed weekend gehad en voornamelijk gewoon de knop om kunnen zetten. Helaas maakt mijn maag weer koprollen sinds gisteravond, dus daar baal ik stevig van. Zo wil ik me niet voelen, al weet ik heel goed dat dat wel mag. Maarja, wat doe je er aan? Geen idee, wie het weet mag het zeggen Hahaha....
Oud 06-03-2006, 09:22
Verwijderd
Héérlijk! Een heel leuk en fijn weekend samen gehad. Fijn om te zien dat hij er helemaal bij de familie hoort en hij is zo vreselijk lief voor me. Ben nog steeds onzettend gek op hem, vind het heerlijk om bij hem te zijn en ik hou nog steeds zo veel van hem!
* zucht *

Verliefd!
Oud 06-03-2006, 09:31
Silvie
Silvie is offline
Kennismaking met zijn ouders viel 100% mee! Gister was het leuk. En over een uurtje is hij weer bij mij
Oud 06-03-2006, 10:54
Verwijderd
Omg ik heb een date.

(en die andere gozer heeft een te groot minderwaardigheidscomplex, te hoog gegrepen? ik? heeft ie zeker niet goed gekeken)
Oud 06-03-2006, 10:59
catootje
catootje is offline
Prettig, zeer prettig
Oud 06-03-2006, 11:16
Verwijderd
Ik heb hem gisteren weer gezien, en hem verteld dat ik vind dat hij te snel gaat. Hij was meteen heel lief: nee, das goed dat je dat zegt, dan weet ik dat, en kan ik daar rekening mee houden en ik voel me echt wel stom nu, want nu ben ik over jouw grenzen gegaan en dat wil ik echt niet en en en en hij is zo lief <3
We hebben gisteren goed gepraat, ook over dat ik bang ben zomaar even een tussendoortje te zijn. Het was goed dat ik dat kon zeggen, en hij deed er ook niet stom over ofzo. Hij zei dat hij het ook niet kon weten, misschien was ik hem over een week wel weer moe. En toen we thuis op de bank zaten: 'Dit voelt echt goed. Zo heb ik het bij andere meiden nog niet gehad. Jij bent lief ' *Kriebel kriebel*
We waren het er over eens dat het goed was (voor ons allebei!) om rustig aan te doen. Hij vermoed ook dat hij zijn andere vriendinnen zo snel moe was omda tze toch meteen met elkaar naar bed zijn gegaan.
En sinds gisteravond zijn we officieel een stel <3
We proberen het gewoon, word het niks, dan hebben we het in ieder geval geprobeerd!
En nu moet ik hem een week missen. Bleh.

@fractuur: gaat het bij jou inmiddels ook wel beter? (als reactie op jouw reactie op mijn post in #27 )

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 11:22.
Oud 06-03-2006, 11:21
farai
farai is offline
@secret agent: klinkt iig alsof die het goed met je meent.

OT: haha was me dat gister nog is een stom misverstandje van mijn kant. Ben zo blij da wij goed met elkaar kunnen praten eh, das onbetaalbaar volgens mij. Heb echt het gevoel alsof ik alles aan 'm kan vragen en 'm alles kan vertellen, het gevoel dak op 'm kan bouwen, zooooooo bijzonder.
Oud 06-03-2006, 11:23
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 06-03-2006 @ 12:21 :
@secret agent: klinkt iig alsof die het goed met je meent.
Doettie ook, en ben blij dat dat nu wel duidelijk is. Heb zo wel mijn twijfels gehad. Maar hij is lief
Oud 06-03-2006, 12:36
Misti
Misti is offline
Ik ben blij met de situatie zoals die nu is Geen vriendje = geen zorgen om niets.

Ik merk wel dat ik weer meer rond begin te kijken
Oud 06-03-2006, 13:00
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Jezus christus, waar is mijn girlpower naartoe? 12 nachtjes (nog 11!) zonder hem en ik kom tot niks.

Nou ja. Schema's maken voor tentamens, niet het leren zelf, en winkelen, dat lukt nog net.
Oud 06-03-2006, 13:21
groovy
groovy is offline
Citaat:
I C U schreef op 04-03-2006 @ 19:32 :
@ Groovy: Dat is goed nieuws Blij dat het weer goed zit!

Dankjewel Ben er ook echt heel blij om!
Oud 06-03-2006, 13:24
groovy
groovy is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 05-03-2006 @ 21:20 :
Ja.. twee vrij schattige jongens smsen me en geven me aandacht. Willen allebei graag afspreken en zijn gezellig.

Tja
gewoon met allebei afspreken!! En genieten
Oud 06-03-2006, 13:25
groovy
groovy is offline
Citaat:
Vuile tyfus hufter.
ik heb....op dit moment alleen al iets van 15 paar schoenen en ben iets van 2 keer echt verliefd geweest in mijn leven..
Oud 06-03-2006, 13:30
groovy
groovy is offline
Citaat:
@ groovy: Fijn dat jullie het prettig hebben gehad!

Jaaa, met dank aan jouw adviezen natuurlijk! Wel eens gedacht aan een bemiddelings-bureau ? Of om relatie-therapeute te worden? Hihi
Oud 06-03-2006, 13:48
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 06-03-2006 @ 14:25 :
ik heb....op dit moment alleen al iets van 15 paar 31 paar schoenen en ben iets van 2 keer echt verliefd geweest in mijn leven..
Mannen snappen het niet.
Oud 06-03-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 05-03-2006 @ 21:40 :
mensen ik word lesbisch heb ik besloten, ben het vertrouwen in de mannen verloren
Daar wil ik nog wel eens fundamenteel over discussieren met je

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 13:52.
Oud 06-03-2006, 13:59
Tink*
Tink* is offline
Pfff, waarom vind ik altijd mensen leuk die al verliefd zijn op een ander.
Oud 06-03-2006, 14:25
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:

En nog even OT dan, ik was gisteravond nogal chagarijning en hij ging extra lief tegen me doen omdat hij me schattig vond Heeft hij wel vaker. Gelukkig kon ik dat gister wel goed hebben, maar soms raak ik dan alleen maar nog geïrriteerder... Want jeetje, wat kan ik soms zeuren en van kleine dingen echt een drama maken, maar hij was gisteravond écht heel lief voor mij
daar heb ik ook wel eens last van dan ben ik gewoon lekker chagarijnig en lekker aan het zeuren, gaat dat vriendje van me zeggen dat ik schattig ben als ik chagarijnig ben en als ik zeur (zelfs op hem zelf) kan hij daar om lachen.
stiekem wel leuk maar soms moe tik gewoon chagarijnig zijn
Oud 06-03-2006, 15:10
druiveke
druiveke is offline
na een rlatie van twee jaar weet ik precies niet meer hoe iets wederzijds is of niet.

ik heb een leuke jongen leren kennen
en voel er duidelijk wat voor..

langst een kant wil ik nie direct iets met hem, ik kom pas uit een relatie
maar aan de andere kant verlang ik zo naar hem!

maar wanneer is het wederzijds?
Oud 06-03-2006, 16:08
Verwijderd
Oh help, hij is leuk
Oud 06-03-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 06-03-2006 @ 17:08 :
Oh help, ZIJ is leuk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten