Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan komt ie ook met 'We worden vast vaker verliefd op nieuwe mensen dan dat jij nieuwe schoenen koopt.' Maar dat is godverdomme niet waar, want ik ontmoet nooit nieuwe mensen, en zeker geen mensen die mij leuk vinden. Dat hij wil rondshaggen vind ik best, maar dan moet 'ie dat wel gewoon zo tegen me zeggen. En niet een of ander lulverhaal ophangen en op internet van die lieve dingetjes tegen me zeggen, terwijl íe in het echt constant van me wegdraait. Vuile tyfus hufter. ![]()
||
Citaat:
![]() Sterkte ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hij reageert nergens op, maar dan ook nergens op. zelfs als ik hem ermee confronteer, wat een tering tyfus eikel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig heb ik aan hem echt een heel goede vriend. Nog steeds kunnen we lekker ouwehoeren samen en lol maken en dat doet me echt heel erg goed. Vandaag was een beetje vreemde dag, voor ons beiden denk ik, en ik had eerst een vriendinnetje opgebeld om even van me af te kletsen en daarna hem toch even gebeld. En dan voelt het gewoon goed om nog op deze manier met elkaar te kunnen praten en er voor elkaar te zijn. Nu hopen natuurlijk dat dat andersom ook nog zo is, dat hij ook zal bellen wanneer hij ergens mee zit. Al denk ik dat ik dat vaak wel doorheb ![]() Ik ben hem gewoon dankbaar voor de tijd, de ervaringen en vooral het gevoel wat we gedeeld hebben en daar kunnen we op bouwen en grotendeels het voortzetten. Andersom is dat ook zo. Het lastige zijn de kleine dingetjes. Zoals elkaar begroeten (al vind ik dat dat nu wel al goed gaat. Bedoel: andere jongens uit die groep vrienden geef ik ook gewoon een knuffel en een kus op de wang of drie kussen, dus dat kan ik ook gewoon wel bij hem doen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het werkt nu in ieder geval niet op de manier van 'geliefden'. Maar hij is me te dierbaar (en andersom ook) om te laten gaan en daarom dan ook maar geen vrienden te zijn. Dus we gaan het dan zeker ook proberen om helemaal goed te doen. Maar daar heb ik wel vertrouwen in. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |