Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2006, 08:15
Verwijderd
vertel het eens hier.
Heb jij deze winter een ijzeren discipline gehad en is je lichaam nog mooier/slanker/gespierder dan eind zomer vorig jaar of heb je een buikje gekweekt en hangen je spieren slap langs je lichaam? Schiet je in de stress als je denkt aan de zomer en dat iedereen dan je lijf ziet of maakt het je niets uit?

TS begint: mijn lichaam is mooier dan vorig jaar zomer. ik weeg nu totaal 5 kilo minder en ben een stuk gespierder. We kunnen zeggen dat ik veel vet heb verbrand en flink wat spieren heb gebouwd.

ik heb geen foto's

Nu is het jullie beurt
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 08:23
Estar
Estar is offline
Ik weeg nu 10 kilo meer, omdat ik 2 maanden niet heb kunnen werken en sporten door een operatie,maar nu kan het weer, en vorig jaar was ik in 3 maanden heel mijn buik kwijt.

En zo niet, dan niet, de rest is nog de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 08:43
Verwijderd
Neuh, dr moet nog een kilo of 10 af. Maar er ligt nog sneeuw op t moment, dus ik heb nog even de tijd
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 08:56
Verwijderd
Mijn lichaam is nooit 'strandklaar', whatever that may be.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 09:08
remy476
remy476 is offline
ik ben na de zomer gaan trainen. ben er dus wel op vooruit gegaan. Ben ook afgevallen . Maar de laaste 2 weken ben ik ziek geweest of heb ik het erg druk gehad en is van trainen niet veel terecht gekomen.
Oud 06-03-2006, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 06-03-2006 @ 09:56 :
Mijn lichaam is nooit tot nu toe altijd 'strandklaar' geweest
Heb gewoon geluk met mijn bouw
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 09:41
blurred
blurred is offline
Mijn lichaam is ook nooit strandklaar, en dat vind ik helemaal niet erg. Ik houd niet van het strand, kan niet tegen de hitte en felle zon. Tel daarbij op dat ik nooit bruin word, ook niet iets dat een heel klein beetje in de richting van bruin zou kunnen komen, en je weet waarom mijn lichaam nooit "strandklaar" is.
Oud 06-03-2006, 09:47
Optima
Optima is offline
op zich zou ik zo wel op het strand kunnen liggen, kheb geaccepterrd dat mijn zwembandje van 4cm dik nooit meer weggaat

Maar ik wil wel nog wat kilotjes kwijt, gewoon, voor het gevoel, maar mn lijf hoeft niet strakker.
Oud 06-03-2006, 09:54
Yaris
Yaris is offline
Als Greenpeace je richting de zee probeert te rollen/duwen/slepen en je nat houdt................... dan weet je dat je er nog niet klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 06-03-2006 @ 10:54 :
Als Greenpeace je richting de zee probeert te rollen/duwen/slepen en je nat houdt................... dan weet je dat je er nog niet klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 10:47
Verwijderd
Nee, ik denk het niet, ik kan niet tegen de zon en daar zon en strand goed samengaan, zal ik er nooit klaar voor zijn.
Of ik moet een burka aantrekken, maar ja, dan is het weer zo warm.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 11:01
Verwijderd
Ik heb ook wel geluk met mijn bouw, kom niet snel aan en ik ben er nu wel tevreden over.

Maar ja, ik ga toch nooit naar het strand, dusja.. Word niet bruin en ik vind er meestal weinig aan
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 11:45
MTpower
MTpower is offline
Ik heb nooit tijd voor strand dus dat zou mij een worst wezen
En ja, ik heb in de winter een buikje gekweekt
Maar van de zomer is het weer veel en hard werken, dus dan ben ik die ook in no-time weer kwijt
Oud 06-03-2006, 12:04
Balance
Balance is offline
Ik weeg nu 5 kilo minder dan vorig jaar, dus het is wel mooier dan destijds, maar absoluut nog niet strandklaar. Gelukkig hebben we nog een aantal maanden
Oud 06-03-2006, 12:46
Verwijderd
Als ik naar het strand ga doe ik dat om van de zon en het water te genieten, niet om mijn lichaam te showen.

edit: en inderdaad, ik ben er nu wel klaar voor om van zon en water te genieten, maar dan moet het wel warmer zijn hoor

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 12:48.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 12:47
Verwijderd
Ja. Altijd
Ik ben altijd klaar om lekker in de zon te liggen. Maar die moet er dan wel zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 12:48
blurred
blurred is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-03-2006 @ 13:46 :
Als ik naar het strand ga doe ik dat om van de zon en het water te genieten, niet om mijn lichaam te showen.
Omdat het grootste deel van de strandbezoekers juist wel naar het strand gaat om hun lichaam te showen, houd ik niet van het strand.
Oud 06-03-2006, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 06-03-2006 @ 13:04 :
Ik weeg nu 5 kilo minder dan vorig jaar, dus het is wel mooier dan destijds, maar absoluut nog niet strandklaar. Gelukkig hebben we nog een aantal maanden
je bent ook wel paar maandjes bezig om het in vorm te krijgen dus je kunt maar beter nu beginnen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 13:59
Verwijderd
Mn lichaam is 24/7 strandklaar Alleen het kleurtje moet donkerder, maar daar heb ik strand voor nodig
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:01
Verwijderd
jep alleen het kleurtje ontbreekt nog bij mij
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:03
Verwijderd
Nee, maar er wordt aan gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
sjek schreef op 06-03-2006 @ 14:58 :
je bent ook wel paar maandjes bezig om het in vorm te krijgen dus je kunt maar beter nu beginnen
Daar ben ik al mee bezig. Anders was ik die 5 kilo niet kwijtgeraakt hè?
Oud 06-03-2006, 14:30
Bloem
Bloem is offline
Redelijk, er mag nog wel een kilootje af en het mag wat strakker allemaal, maar het gaat zo ook wel Ik heb het in ieder geval niet laten verslonzen deze winter.

Overigens heb ik me nooit ongemakkelijk gevoeld in bikini op het strand, hoe bruiner alles wordt hoe minder 'oneffenheden' opvallen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 06-03-2006 @ 15:30 :
Redelijk, er mag nog wel een kilootje af en het mag wat strakker allemaal, maar het gaat zo ook wel Ik heb het in ieder geval niet laten verslonzen deze winter.

Overigens heb ik me nooit ongemakkelijk gevoeld in bikini op het strand, hoe bruiner alles wordt hoe minder 'oneffenheden' opvallen
Volgensmij maakt één kg helemaal geen verschil.

Maar inderdaad, als je bruiner bent oog je automatisch slanker en ziet je huid er mooier uit.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:40
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 06-03-2006 @ 15:38 :
Volgensmij maakt één kg helemaal geen verschil.

Maar inderdaad, als je bruiner bent oog je automatisch slanker en ziet je huid er mooier uit.
Jawel, op mijn buik, ik zag het toen ik ziek was en 1 kilo minder woog (Maar dat kan ook zijn omdat er toen iets minder eten in mijn buik zat )
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 06-03-2006 @ 15:40 :
Jawel, op mijn buik, ik zag het toen ik ziek was en 1 kilo minder woog (Maar dat kan ook zijn omdat er toen iets minder eten in mijn buik zat )
Ik denk dat het dat laatste is. Mijn buik is 's morgens ook aanzienlijk platter dan 's avonds.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:51
Lelle_*
Lelle_* is offline
Vorig jaar heel hard geprobeerd mijn lichaam strandklaar te krijgen, maar lukte niet. In de winter 4 kilo kwijt geraakt, dus als er nog 2 of 3 af kunnen, dan mag ik best tevreden zijn.
Misschien moet ik ook alvast even beginnen met de zonnebank
Oud 06-03-2006, 14:54
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Als ik een stap op het strand zet ben ik al verbrand, en hoe ik eruit zie in mijn bikini op het strand met zand in mijn haar boeit me niet zo heel veel.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 15:00
gurl19
gurl19 is offline
Nee nog niet..
Maar ik maak me er nu niet zo druk om. Meestal in de zomer beweeg ik meer omdat ik dan ga skeeleren en meer ga zwemmen. Ook eet ik dan minder, en drink meer water! Dus dan heb ik vaak het gevoel dat ik dan slanker ben.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 15:20
Smoozy
Smoozy is offline
Citaat:
Yaris schreef op 06-03-2006 @ 10:54 :
In dat geval durf ik me misschien in bikini te hijsen en me richting strand te laten afzakken...
Oud 06-03-2006, 15:30
BleuEyes
BleuEyes is offline
Nog niet, daar ben ik dan ook mee bezig de afgelopen week. Dit is mijn 2e week, en het verloopt aardig goed. Beter dan verwacht.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:26
Verwijderd
een paar kilo eraf zou wel mooi zijn denk ik, maar geen noodzaak.
Verder kan ik zo in bikini aangezien mn huid nog wel een kleurtje heeft!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:27
esprit-chick
esprit-chick is offline
mijn lichaam altijd, nu t weer nog... zucht
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 17:03
Mara
Mara is offline
Verre van.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 17:16
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Ik need 5 cm groeien
Oud 06-03-2006, 17:59
Verwijderd
mijn lichaam is qua figuur altijd klaar voor het strand
alleen ik ben zo wit
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 18:13
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-03-2006 @ 18:03 :
Verre van.
nouja, t valt op zich wel mee maar 5 kilo minder zou fijn zijn. Maar ik eet te graag
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 19:31
Meadow
Meadow is offline
Mijn lichaam is strandklaar, niet dat ik er iets aan gedan heb ofzo, maar ik vind mezelf nog altijd mooi. Het enige wat ik nodig heb is heeeel heeeeel veel zonnebrand want ik ben weer eens zo wit dat ik doorzichtig ben .
(Beter ook, bruin staat me niet).
Oud 06-03-2006, 19:31
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
.Pure schreef op 06-03-2006 @ 19:13 :
nouja, t valt op zich wel mee maar 5 kilo minder zou fijn zijn. Maar ik eet te graag
Oud 06-03-2006, 19:35
adon1s
adon1s is offline
Weeg denk 3 a 4 kg meer maar ben wel een stuk droger geworden. Kracht is ook goed vooruit gegaan dus spieren ook. Dit jaar kom ik wel droog te staan op strand, daar ben ik niet bang voor. Ben nu al niet vet en heb geen buikje, maar het wasbord moet wel even tevoorschijn getoverd worden deze zomer
Oud 06-03-2006, 19:38
Cookie
Cookie is offline
Nee, wordt het ook niet,
Oud 06-03-2006, 19:38
adon1s
adon1s is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-03-2006 @ 13:46 :
Dat is wel te zien ook ja als je kijkt wat er allemaal op het strand rondloopt. Voel mezelf gewoon een god als tussen die niet getrainde uitgelebberde mensen loop. Heeft niets met showen te maken, maar t oog wil ook wat.
Oud 06-03-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
adon1s schreef op 06-03-2006 @ 20:38 :
Dat is wel te zien ook ja als je kijkt wat er allemaal op het strand rondloopt. Voel mezelf gewoon een god als tussen die niet getrainde uitgelebberde mensen loop. Heeft niets met showen te maken, maar t oog wil ook wat.
Als je zo graag mooie lichamen wil zien koop je maar een naaktblad. Het strand is om plezier te hebben. Voor iedereen.
en ik ben ook duidelijk de uitgelebberdste van allemaal
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:04
Roos
Roos is offline
Ja hoor, ik kan zo het strand op zonder gene.
Oud 06-03-2006, 20:13
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:16
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-03-2006 @ 20:52 :
Als je zo graag mooie lichamen wil zien koop je maar een naaktblad. Het strand is om plezier te hebben. Voor iedereen.
en ik ben ook duidelijk de uitgelebberdste van allemaal
Ja Sarah, de rollen hangen een halve meter over je broek!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:29
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
adon1s schreef op 06-03-2006 @ 20:38 :
Ik vind jongens met een wasbordje en/of afgetrained lichaam meestal echt heel erg lelijk, het ligt dus net aan de hersenschors waaraan het oog hangt.
Ik heb liever zachte, ietwat mollige mensen, ipv een spierbol zonder ronde plekjes.
Oud 06-03-2006, 20:39
adon1s
adon1s is offline
Haha, je bedoelt de standaard mac-junk? Tja, soort zoekt soort heh..

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:45
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
adon1s schreef op 06-03-2006 @ 21:39 :
Haha, je bedoelt de standaard mac-junk? Tja, soort zoekt soort heh..
Ohoh, omdat iemand zegt dat 'ie niet van teveel spieren houdt ga je je verlagen tot dat soort opmerkingen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten