Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2006, 20:47
adon1s
adon1s is offline
Haha, zij vind mij toch lelijk? Ik kan geen respect opbrengen voor die papzakken, zo simpel is het
Oud 06-03-2006, 20:51
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
adon1s schreef op 06-03-2006 @ 21:39 :
Haha, je bedoelt de standaard mac-junk? Tja, soort zoekt soort heh..
Nee, niet dik, alleen ook geen overmatig aanwezig spierweefsel...
Oud 06-03-2006, 20:51
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
adon1s schreef op 06-03-2006 @ 21:47 :
Haha, zij vind mij toch lelijk? Ik kan geen respect opbrengen voor die papzakken, zo simpel is het
Ik had het dan ook niet over papzakken, beetje zwart wit? Afgetrained versus uberdik... Jeetje, nooit geweten dat dat nog in het wild voorkwam.
Oud 06-03-2006, 20:53
kenni
kenni is offline
Ik vind mezelf bijna strandklaar - ben 5kilo afgevallen zonder dat ik daar wat voor heb gedaan heb alleen nog klein beetje uitslag op mijn buik en als dat weg is wil ik naar het strand haha
Oud 06-03-2006, 20:54
adon1s
adon1s is offline
Je zegt net: ik hou van mollige mensen. Een mollig iemand is nog steeds een papzak voor mij
Oud 06-03-2006, 21:05
Somebody Special
Somebody Special is offline
^

Sommige mensen zijn ook zo vreselijk kortzichtig he. Adonis

Ik weet niet of je een vriendin hebt maar op deze manier vind je die nooit!

Ik ben strandklaar, altijd. Zou wel wat vet van buik en heupen willen maar ik ben slank genoeg om in bikini te lopen.
Oud 06-03-2006, 21:08
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
adon1s schreef op 06-03-2006 @ 21:54 :
Je zegt net: ik hou van mollige mensen. Een mollig iemand is nog steeds een papzak voor mij
Holy shite, hebben je spieren ook je hersenen overgenomen ofzo?

off-angry-surprised-mood
Oud 06-03-2006, 21:08
Ndimension
Ndimension is offline
Strandklaar ben ik in principe wel. Maar mijn doel voor zomer 2006 is nog niet verwezenlijkt. De bulkbuik van winter 2005 gaat er nu af (niet dat dat zoveel is, maar toch). Ik ben nu droger aan het worden, lekker op mijn gemakje. Rond juni/juli zal ik rond de 8% zitten.
Oud 06-03-2006, 21:22
Ndimension
Ndimension is offline
Trouwens, het is maart, het sneeuwt en hagelt nog. En er wordt al gesproken over strandklaar?
Oud 06-03-2006, 21:28
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 06-03-2006 @ 22:22 :
Trouwens, het is maart, het sneeuwt en hagelt nog. En er wordt al gesproken over strandklaar?
Daar dacht ik inderdaad ook al aan toen iemand in dit topic zei: nog voorwaarde x en ik wil naar t strand, of iets van die strekking. En het weer dan ? Leuk man, zonnen met sneeuw .
Oud 07-03-2006, 07:13
Verwijderd
nou als je je lichaam strandklaar wilt maken doe je dat niet op de eerste zomerse dag van het jaar, want dan ben je gewoon veel te laat en loop je de hele zomer met je winterbuikje
Als je echt in vorm wilt zijn zul je zo snel mogelijk moeten beginnen met trainen hoor
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 10:24
RoB!N
RoB!N is offline
Ik heb nog zeker wel een paar maand nodig om strand klaar te zijn. Zit nu op 12 % vet en ben nog lekker aan het bulken om meer spieren te kweken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 10:30
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 07-03-2006 @ 11:24 :
Ik heb nog zeker wel een paar maand nodig om strand klaar te zijn. Zit nu op 12 % vet en ben nog lekker aan het bulken om meer spieren te kweken.
Hoe meet je dat vetpercentage eigenlijk?
Oud 07-03-2006, 10:41
adon1s
adon1s is offline
Huidplooimeter lijkt mij?
Oud 07-03-2006, 10:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik sport het gehele jaar door, elke dag tenminste een uur zelfs bij - 6 (en ja ik ben altijd buiten bezig). Ik ben aangekomen ten opzichte van vorig jaar, maar ik ben nu echt wel heel erg tevreden. Mijn benen zijn strak, mijn buik is strak, borsten gegroeit... Kom maar weer op met die nieuwe bikini's

En nee, ik stress niet als ik denk aan de zomer, of aan al die mensen die mijn lijf te zien krijgen. Goh wat een egoïsme om te denken dat ze daar uberhaupt naar zouden willen kijken.
Oud 07-03-2006, 11:02
Gothic
Gothic is offline
Qua lichaam redelijk strandklaar. Dat beetje vet op m'n buik krijg ik er toch niet af, of ik moet ondergewicht gaan creeeren. Wel wil ik een andere bikini, want ik vond dat er dikker uitzag dat ik ben op foto's (of ik heb een onrealistisch (te positief) zelfbeeld)...
Oud 07-03-2006, 11:08
Verwijderd
Ja hoor, helemaal

Ik kan nu al niet wachten om met mijn dikke vrienden naast zo'n groepje van die zielige sportschoolfanaten te gaan zitten, onze studentenbuiken showend en boeren en scheten in hun richting latend
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 11:16
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2006 @ 12:08 :
Ja hoor, helemaal

Ik kan nu al niet wachten om met mijn dikke vrienden naast zo'n groepje van die zielige sportschoolfanaten te gaan zitten, onze studentenbuiken showend en boeren en scheten in hun richting latend
Oud 07-03-2006, 11:22
Verwijderd
Ik zie het bijzondere van het strand ook niet echt. Ik bedoel, als ik op straat loop zie ik echt ongelooflijk veel lelijke, slechtgekleden mensen, waarvan ik ook denk 'die kunnen beter een ander hoofd of een andere outfit kopen'. Maar ik verwacht niet dat ze het ook doen.

Ik heb een vette bierpens, omdat ik geniet van de goede dingen des levens. Als ik naar het strand ga, doe ik dat omdat ik plezier beleef aan gezelligheid, zon en zee. Waarom zou men op het strand dan wel van elkaar verwachten dat men gaat trainen om er strak uit te zien?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 11:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2006 @ 12:22 :
Ik zie het bijzondere van het strand ook niet echt. Ik bedoel, als ik op straat loop zie ik echt ongelooflijk veel lelijke, slechtgekleden mensen, waarvan ik ook denk 'die kunnen beter een ander hoofd of een andere outfit kopen'. Maar ik verwacht niet dat ze het ook doen.

Ik heb een vette bierpens, omdat ik geniet van de goede dingen des levens. Als ik naar het strand ga, doe ik dat omdat ik plezier beleef aan gezelligheid, zon en zee. Waarom zou men op het strand dan wel van elkaar verwachten dat men gaat trainen om er strak uit te zien?
Sommige mensen genieten van het leven door gezond te zijn en er gezond uit te zien

Ik hou ook niet van dat showerige overigens. Sporten omdat je wil showen is niet goed. Sporten omdat je wil sporten, ok. En als je dan lekker op het strand wil liggen, prima
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 11:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2006 @ 12:08 :
Ja hoor, helemaal

je maakt je naam (nare man) waar als je dat doet
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 07-03-2006 @ 12:39 :
je maakt je naam (nare man) waar als je dat doet
Relax, ik bedoelde het ook niet tegen jou, ik erger me gewoon dood aan dat Adonisfiguur. Die komt over als een typisch pubertje dat zijn onzekerheid (of onvermogen?) op andere terreinen moet compenseren met een afgetraind lichaam - en zoals we allemaal weten is fysiek trainen van het lichaam de makkelijkste manier om zelfvertrouwen te verkrijgen (immers, zelfs een mongool kan nog in de sportschool aan de gewichten hangen).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 06-03-2006 @ 09:56 :
Mijn lichaam is nooit 'strandklaar', whatever that may be.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 12:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2006 @ 12:57 :
Relax, ik bedoelde het ook niet tegen jou, ik erger me gewoon dood aan dat Adonisfiguur. Die komt over als een typisch pubertje dat zijn onzekerheid (of onvermogen?) op andere terreinen moet compenseren met een afgetraind lichaam - en zoals we allemaal weten is fysiek trainen van het lichaam de makkelijkste manier om zelfvertrouwen te verkrijgen (immers, zelfs een mongool kan nog in de sportschool aan de gewichten hangen).
Ik train ook mijn lichaam. Ik doe dit omdat ik het gewoon leuk vind om te doen en het resultaat wat ik ervan krijg motiveert mij alleen maar om nog meer te trainen
Tsja, dat ik dan een lichaam aan het bouwen ben wat bovengemiddeld gezond is geeft nu eenmaal een enorme boost aan mijn zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2006 @ 12:57 :
Er zijn ook mensen die trainen omdat ze dan gezonder zijn en zich ook zo voelen. Niet iedereen houdt ervan een bierbuik te hebben die in de weg zit bij het traplopen (waarna je natuurlijk ook al buiten adem bent als je eindelijk boven bent).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 12:55
Verwijderd
Ja, maar als je door eigen schuld een bierbuik hebt die letterlijk in de weg zit, en je bent al buiten adem als je een trapje moet oplopen, dan ben je ook wel zielig. Maar over die extreme gevallen heb ik het niet. Het gaat me om het soort opmerkingen als 'ook een mollig iemand vind ik al een papzak', die slaan gewoon nergens op.

Ik kijk ook graag naar mooie mensen, maar figuren die in de winter al geobsedeerd zijn door anderhalve kilo die er in de zomer misschien teveel aan zit, die vind ik gewoon enorm zielig. Get a fucking life denk ik dan; als je jezelf een 'god' vindt omdat je toevallig veel vrije tijd opoffert om met jezelf te spelen, dan heb je wel een heel raar mensbeeld.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 13:00
Ndimension
Ndimension is offline
Citaat:
n zoals we allemaal weten is fysiek trainen van het lichaam de makkelijkste manier om zelfvertrouwen te verkrijgen (immers, zelfs een mongool kan nog in de sportschool aan de gewichten hangen).
Dat is niet helemaal waar. In de meeste gevallen is een grote berg discipline een vereiste - iets wat de meeste mensen niet hebben. De discipline zit hem vooral in (vaak) het totaal omgooien van je huidige manier van leven. Chips en bier naar binnen werken zit er niet meer in. Ook zul je een paar dagen per week een paar uur per dag intensief in de weer moeten zijn met gewichten en dat is niet zomaar "aan de gewichten hangen". En ook rust is erg belangrijk, maar rust nemen is niet moeilijk (voor mij niet in ieder geval).

En het interesseert me overigens maar weinig wat men van mijn fysiek vindt. Ik voel me gewoon prettig bij een smalle taille en ik vind een wat musculair lichaam gewoon mooi. Dat heeft niks te maken met showen (ik ben zelden op het strand of in het zwembad te vinden), maar met mijn idealen. En dat geldt voor veel mensen. Hoewel er zat lui te vinden zijn die stoer aan het paraderen zijn op de stranden met hun sixpackje en armen van 24 cm, ook wel bekend als de "breezerboys". Zulke lui verdienen scheten en boeren in hun gezicht. Wat ik gewoon wil zeggen: scheer al die "sportschoolfanaten" niet over een kam.
Oud 07-03-2006, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-03-2006 @ 13:00 :
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 14:01
Magican
Magican is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 06-03-2006 @ 18:59 :
mijn lichaam is qua figuur altijd klaar voor het strand
alleen ik ben zo wit
Ik ook Dus dan gaan we samen binnen zitten?
Oud 07-03-2006, 14:13
da leentjuh
da leentjuh is offline
Bijna strandklaar. Nog kilootje of 2 eraf en het is goed. Moet lukken voor juni.
Oud 07-03-2006, 15:30
MightyDuck
MightyDuck is offline
Nope nog niet. Na jaren heb ik 't leventje (mentaal) eens in harmonie, wat inhoud dat ik de komende maand nog wat massa opbouw en de 3e week van maart aan m'n dieet begin waar ik dit jaar 10 tot 12 weken voor uit trek. 8 weken is imo te kort om jarenlang opgehoopt bruin vet weg te werken en onder de 10% geraken is dit jaar toch echt de doelstelling.

Wél een lichtpunt is dat m'n rug en schoudergordel tegenwoordig puistvrij is sinds m'n vriendin de kwelduivels met harde hand naar gene zijde helpt. Enkel jammer van die vervelende littekens na al die jaren krabben.
Oud 07-03-2006, 15:42
snoopy
snoopy is offline
Als je met strandklaar slank bedoelt: ja.
Als je met strandklaar bruin bedoelt: nee
Oud 07-03-2006, 15:45
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2006 @ 13:55 :
Ik kijk ook graag naar mooie mensen, maar figuren die in de winter al geobsedeerd zijn door anderhalve kilo die er in de zomer misschien teveel aan zit, die vind ik gewoon enorm zielig. Get a fucking life denk ik dan; als je jezelf een 'god' vindt omdat je toevallig veel vrije tijd opoffert om met jezelf te spelen, dan heb je wel een heel raar mensbeeld.
Hulde
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:53
adon1s
adon1s is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-03-2006 @ 12:39 :

Sporten omdat je wil showen is niet goed.
Haha, dat bepaal jij?
Oud 07-03-2006, 20:22
Verwijderd
Ik denk dat het voor jezelf een stuk aangenamer is als je sport omdat je er plezier aan beleeft en niet omdat je een onrealistische doelstelling hebt om er uit te zien als Mr. Olympia binnen 3 maanden om dat te kunnen showen in die 2 zomerse weken die Nederland per jaar rijk is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 20:47
Verwijderd
Ik ga nooit op het strand liggen (althans niet vaak) omdat ik liever zwem (ja heel on-meisjes-van-17-achtig) en bovendien prefereer ik het zwembad. Daarbij kan het me dus niet zoveel schelen hoe ik eruit zie, maar schaam ik me wel genoeg om niet een hele dag voor publiek te liggen.

Oh en ik ben Nicole-Kidman-doorschijnend dus het wordt echt niets dit jaar
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 21:33
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 07-03-2006 @ 21:22 :
Ik denk dat het voor jezelf een stuk aangenamer is als je sport omdat je er plezier aan beleeft en niet omdat je een onrealistische doelstelling hebt om er uit te zien als Mr. Olympia binnen 3 maanden om dat te kunnen showen in die 2 zomerse weken die Nederland per jaar rijk is.
Ik denk dat wanneer Mr. Olympia op de Hollandse stranden rond zou lopen er heel wat mensen zouden schrikken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 22:34
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 07-03-2006 @ 22:33 :
Ik denk dat wanneer Mr. Olympia op de Hollandse stranden rond zou lopen er heel wat mensen zouden schrikken.
Ed van A. gaat ook wel eens naar Scheveningen. Die 150kg zijn ook schrikken genoeg.
Oud 07-03-2006, 22:35
jewelicious
jewelicious is offline
zodra mn buikie weg is en mn huidirritatie en zodra ik een nieuwe bikini heb en een nieuwe zonnebril dan ben ik klaar voor de zomer
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 22:58
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 07-03-2006 @ 23:34 :
Ed van A. gaat ook wel eens naar Scheveningen. Die 150kg zijn ook schrikken genoeg.
Leef jij ook nog?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 23:03
Gent
Gent is offline
Bizar en raar, maar zeker waar.
Vorig jaar zomer relatie uitgemaakt.
Weeg (zonder fitness) nu een dikke 10 Kg. minder.

Ging van 85 á 90 Kg. naar 75 Kg.

Hang tegenwoordig wat meer in de sportschool. Af en toe een zonnebankje. Maar om nou te zeggen helemaal strandklaar? Nope daar ben ik helaas te perfectionistisch voor. Maar het kan er wel mee door.
Oud 07-03-2006, 23:30
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 07-03-2006 @ 23:58 :
Leef jij ook nog?
Uitgewrongen en opgelapt, maar ik leef weer ja. Hoewel ik dat lichamelijk altijd al deed We doen trouwens het offtopic alarm rinkelen.
Oud 08-03-2006, 08:46
Verwijderd
Als er bedoeld wordt dat je alleen met een afgetraind, slank en perfect lichaam naar het strand toe kan, dan echt niet.

Maar ik ga naar het strand voor het heerlijke zonnetje, de fijne tijd en het water.

Dat betekent overigens niet dat ik niets voor mn lichaam doe (ik sport nagenoeg 7 dagen in de week en eet gezond).

De zomer mag er van mij uit echt weer komen nu (heerlijk weer iedere dag naar het buiten zwembad)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 09:43
marrel
marrel is offline
Ik denk niet dat er qua gewicht/strakheid of wat dan ook wat veranderd is.
Een kleurtje zou wel welkom zijn
Oud 08-03-2006, 13:37
Verwijderd
Nee in de winter eet ik altijd veel meer...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 14:26
Meadow
Meadow is offline
Aanbidding voor Nare man .
Oud 08-03-2006, 17:22
Riananas
Riananas is offline
nee nog lang niet strandklaar! wil nog wel een aantal kilo's afvallen, en ik ben ook nog heel wit, en wordt ook niet snel klaar. maar je gaat juist naar het strand om bruin te worden toch?
nou iig mag ik nog wel even op dieet en wat meer gaan sporten
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 18:32
Experiment
Experiment is offline
Ik ben niet perfect maar wel strandklaar . Steek toch goed af naast alle obese vijftigers
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 22:10
Verwijderd
Nee ik ben niet strand-klaar, maar ik ga ook niet naar het strand. Ik vind trouwens dat ik nu een mooi lijf heb, kwa omvang dan. Misschien een paar kilo nog eraf, maar dat hoeft niet per se. Ik houd er trouwens niet van om in bikini rond te lopen, laat mij maar lekker in de bergen rondsjouwen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 01:27
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben helemaal strand klaar. Altijd. Deels omdat ik er niet heen ga om m'n lichaam te showen, deels omdat ik gewoon slank ben en best tevreden met m'n lichaam. Alleen een beetje bruiner, maar daar is het strand voor =)

Regels voor berichten