![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
off-angry-surprised-mood
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou ook niet van dat showerige overigens. Sporten omdat je wil showen is niet goed. Sporten omdat je wil sporten, ok. En als je dan lekker op het strand wil liggen, prima ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tsja, dat ik dan een lichaam aan het bouwen ben wat bovengemiddeld gezond is geeft nu eenmaal een enorme boost aan mijn zelfvertrouwen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nope nog niet. Na jaren heb ik 't leventje (mentaal) eens in harmonie, wat inhoud dat ik de komende maand nog wat massa opbouw en de 3e week van maart aan m'n dieet begin waar ik dit jaar 10 tot 12 weken voor uit trek. 8 weken is imo te kort om jarenlang opgehoopt bruin vet weg te werken en onder de 10% geraken is dit jaar toch echt de doelstelling.
Wél een lichtpunt is dat m'n rug en schoudergordel tegenwoordig puistvrij is sinds m'n vriendin de kwelduivels met harde hand naar gene zijde helpt. Enkel jammer van die vervelende littekens na al die jaren krabben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het voor jezelf een stuk aangenamer is als je sport omdat je er plezier aan beleeft en niet omdat je een onrealistische doelstelling hebt om er uit te zien als Mr. Olympia binnen 3 maanden om dat te kunnen showen in die 2 zomerse weken die Nederland per jaar rijk is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga nooit op het strand liggen (althans niet vaak) omdat ik liever zwem (ja heel on-meisjes-van-17-achtig) en bovendien prefereer ik het zwembad. Daarbij kan het me dus niet zoveel schelen hoe ik eruit zie, maar schaam ik me wel genoeg om niet een hele dag voor publiek te liggen.
Oh en ik ben Nicole-Kidman-doorschijnend dus het wordt echt niets dit jaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bizar en raar, maar zeker waar.
Vorig jaar zomer relatie uitgemaakt. Weeg (zonder fitness) nu een dikke 10 Kg. minder. Ging van 85 á 90 Kg. naar 75 Kg. Hang tegenwoordig wat meer in de sportschool. Af en toe een zonnebankje. Maar om nou te zeggen helemaal strandklaar? Nope daar ben ik helaas te perfectionistisch voor. Maar het kan er wel mee door.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als er bedoeld wordt dat je alleen met een afgetraind, slank en perfect lichaam naar het strand toe kan, dan echt niet.
Maar ik ga naar het strand voor het heerlijke zonnetje, de fijne tijd en het water. Dat betekent overigens niet dat ik niets voor mn lichaam doe (ik sport nagenoeg 7 dagen in de week en eet gezond). De zomer mag er van mij uit echt weer komen nu ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee ik ben niet strand-klaar, maar ik ga ook niet naar het strand. Ik vind trouwens dat ik nu een mooi lijf heb, kwa omvang dan. Misschien een paar kilo nog eraf, maar dat hoeft niet per se. Ik houd er trouwens niet van om in bikini rond te lopen, laat mij maar lekker in de bergen rondsjouwen.
|
![]() |
|
Ik ben helemaal strand klaar. Altijd. Deels omdat ik er niet heen ga om m'n lichaam te showen, deels omdat ik gewoon slank ben en best tevreden met m'n lichaam. Alleen een beetje bruiner, maar daar is het strand voor =)
|
|