Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2006, 16:36
Verwijderd
nwe pagina
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2006, 16:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gemiddeld denk ik één keer, want ik heb twee schoenen met een rits en één met veters. En volgens mijn zusje strik ik ze heel raar, verkeerd om, maar dat zal wel komen omdat ik links ben.
Oud 10-03-2006, 00:16
forumfreakie
forumfreakie is offline
1 keer per dag meestal.
Oud 10-03-2006, 09:13
bam
bam is offline
Ik heb ze heel straight edge
Heb er alleen nog geen foto van gemaakt, maar zo zitten mn veters al 3 jaar ofzo, op elk paar nieuwe schoenen
post 'm vanavond wel
Oud 10-03-2006, 23:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb maar een paar schoenen met veters en die strik ik alleen maar als ik ze net aantrek, dan blijven ze zitten tot ik ze weer uit trek.
Oud 11-03-2006, 07:15
Verwijderd
Op de laarzen die ik atm veel draag zit een rits, en aan de achterkant bij mn kuit zit een veter voor sier. die gaat denk ik paar keer per week los. Voor de rest strik ik weinig veters.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 10:54
freud
freud is offline
Ehm, moet ik hierop een antwoord geven voor al m'n schoenen?

Hum, 60 % van m'n schoenen zijn laarzen, pumps, ballerina's etc, die dingen hebben dus geen veters.

Die andere 39 procent zijn vooral sneakers, en ik maak bij de meesten de veters niet vast. Ik maak een knoopje achter het gaatje en steek de veter in m'n schoen. Ik stap dus smorgens gewoon in m'n schoenen, ik doe niet aan veters.´

En dan heb ik nog 1% schoenen, echte krengen zijn dat, het zijn hoge asics met veters, en ik moet werkelijk de veters halfweg opendoen om dan erin te stappen, de veters weer door alle gaatjes rijgen etc en dat een aantal keer per dag, yak.
Is me te veel moeite .

Oh en ik maak dus eerst een knoop en dan een lus en dan ga ik met dat koordje rond de lus, steek 'm erdoor en dan hopsaaa een strik.

Omg. Ik kan echt lang praten over banaliteiten.
Oud 11-03-2006, 13:40
snoopy
snoopy is offline
het verschilt per paar. Op dit moment heb ik schoenen aan waarbij de veters in de schoen gepropt zitten, zodat ik ze helemaal niet hoef te strikken.

Normaal maak ik best goede knopen, dus bij de meeste schoenen hoef ik ze niet opnieuw te knopen. Ik heb echter 1 paar schoenen waarvan de veters echt elke 5 minuten losraken

Ik maak 2 lussen.
Reageren

Regels voor berichten