Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij vond het cinema-ideetje wel leuk iig. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nog even over de laatste zin van je verhaal: je zegt niet zonder hem te kunnen. Dat is grote onzin! Iedereen kan zelf leven, jij ook. Je hebt nog vrienden en familie om je heen die je kunnen steunen. Als jullie besluiten er een punt achter te zetten, zal je in een gat vallen en voelt het even alsof er niets meer is om voor te leven - maar dan moet je eens beter om je heen kijken. Een mens is sterker dan je denkt: jij ook! Probeer dan gewoon leuke dingen te gaan doen. Maar het feit dat hij dat meisje wil blocken op MSN e.d., geeft wel aan dat hij voor jou wil gaan, toch? En bovendien heeft het niet veel kans, terwijl jullie dat wel hebben. Mijn advies is dus kortom: praat met elkaar over je diepste gevoelens. En doe het goed. Het komt wel goed met jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik het gewoon afwachten en hem de tijd geven om na te denken. Elke keer zeggen dat het je spijt of zeggen dat je hem terug wil gaat averechts werken. Het is ook echt niet zo dat hij denkt:"Oh ze heeft al acht keer gezegd dat ze me terug wil. Nog 12 meer en ik hou weer van haar." Ik zou dat hele msn gedoe niet te serieus nemen. Hou kan je nou verliefd worden via msn (of kent hij haar in het echt?) en is dat wel het geval..tsjah dan kan je moeielijk zijn gevoelens gaan veranderen. Geef hem gewoon wat tijd. Ik zou voor jezelf ook nagaan of je wel echt van hem houdt of dat je hem gewoon mist. Succes en volgens mij is het minder erg dan je denkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontop: nee hij kent 'r alleen via msn. toch deed het me behoorlijk pijn dat die iets voor der voelt. ![]() en ik hou echt van 'm anders zou dit me ook niet zo raken. Kheb 'm ondertussen alweer gesproken aan de tel. Hij lijkt me wel te begrijpen. hij vond het knap van me dat ik inzag dat 'k overdreven heb gereageerd. ohja, en hij houdt nu heus niet minder van me zei die. ![]()
Laatst gewijzigd op 18-03-2006 om 14:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wil het nog steeds proberen ja en hij ook dus we zien wel. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|