![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als er zoveel mensen zijn die een hekel hebben aan roken, waarom zijn er dan nog geen rook-vrije cafe's? (voor zover ik weet iig) |
![]() |
||
Citaat:
edit: ik denk trouwens dat geen 1 roker niet meer uit zou gaan, omdat er daar niet gerookt mag worden.
||
Citaat:
![]() Bier zonder een cigaretje is gewoon niet compleet. Ondertussen natuurlijk ook nog even een burgerinitiatief starten om roken weer legaal te maken in de horeca ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En als mensen die roken het ineens niet meer gezellig hebben als ze even geen sigaret op kunnen steken omdat er mensen zijn die er last van hebben, dan vind ik dat een beetje triest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben niet tegen een rokersverbod in de horeca, maar ik vind wel dat mensen wat meer rekening met elkaar kunnen houden. Kijk, als er mensen roken in een uitgaansgelegenheid hoor je mij niet snel zeuren, ik vind het wel ranzig maar ik zal d'r geen probleem van maken. Maar dat wordt een ander verhaal als iemand astma heeft, en d'r echt aanvallen van krijgt en daardoor niet uit kán gaan, dan vind ik het aso wanneer je zegt: ga dan maar ergens anders heen want het is jouw probleem.
||
Citaat:
ikzelf ben zwaar aan koffie verslaafd ik kom de straat niet op als ik t niet heb gedronken, dat is de verslaving, die ik niet had gehad als ik er nooit aan begonenn was. daarnaast echter vind ik koffie ook gewoon lekker smaken, net zoals tabak lekker bij n biertje kan smaken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleeen? ze kan ook zelf n vet rookvrij feest geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en als het niet om astma gaat.. het is gewoon ongezond om in de rook te staan voor iedereen
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik blijf ook niet thuis van de stad omdat ik een hekel heb aan mensen die voor een paar meter de auto nemen ![]()
||
Citaat:
Maar zoals ik al eerder zei, als je er ziek van wordt of je kan daardoor niet uitgaan, en je moet in je eentje in een rookvrije kroeg gaan zitten, da's ook niet echt gezellig. En ik snap ook wel dat je moeilijk een kroeg rookvrij kan maken al loopt er een keer iemand met astma binnen. Het gaat meer om die asociale houding van (de meeste) rokers. Wat de auto's betreft: die rijden als het goed is buiten. Dat is wat anders dan binnen roken. Als er buiten wordt gerookt heb je er meestal geen last van.
||
Citaat:
en jullie snappen toch ook wel dat het niet werkt om in je 1tje naar een rookvrije kroeg te gaan? wat ik trouwens ook niet zal missen zijn die sigaretten die je altijd op je arm krijgt enzo ![]()
||
Citaat:
en je zegt dat nicotine verdovend is??? slaat nergens op. zonder nicotine kunnen rokers zich niet meer fijn voelen, daarom doen ze het. ik snap trouwens niet echt waarom je de koffie er bij haalt? om te laten zien dat je ergens verslaafd aan kunt zijn wat lekker smaakt?
||
Citaat:
![]() Als roken verboden wordt, overal in de horeca, dan zal de omzet van de café's enzo ook niet dalen hoor. Dan stijgt alleen het nicotinegehalte in de woonkamers van de rokers... Maar da's dan enkel hun last. |
![]() |
||
Citaat:
maar ooit was de gulden ook heel normaal in nederland (ga hier alsjeblieft niet TE serieus op in)
||
Citaat:
![]() En kan iemand mij even uitleggen wat er gezellig is aan ademhalen met een ranzige smaak a 5 euro per pakje en daar kanker bij krijgen?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-03-2006 om 21:22. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De effecten van het rookverbod T_ID | 266 | 12-08-2009 18:52 | |
De Kantine |
Dit of dat? #4 remy476 | 500 | 22-02-2009 03:50 | |
Roken in publieke gebouwen - Hoe zit het nou? hhendrikxx | 500 | 25-01-2005 20:28 | |
Uitstel Rookverbod Horeca.... JAMMER hhendrikxx | 283 | 19-09-2004 20:08 | |
De Kantine |
verboden te roken in de horeca Buzzzfuzzz.vs | 59 | 04-12-2003 15:05 | |
Rookverbod horeca gaat niet door!! Yab-Yum | 115 | 15-09-2003 12:43 |