Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2006, 10:06
Verwijderd
Citaat:
G-Lo schreef op 18-03-2006 @ 03:46 :
biologisch bier dat lichtelijk naar gras smaakte maar ach!
Advertentie
Oud 18-03-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 17-03-2006 @ 19:34 :
Ik ging zitten in de trein, voelde wat in m'n oog, knipperde even, en vervolgens pakt het meisje tegenover me haar AXE-CLICKER erbij en telt er een puntje bij op
wat serieus bestaan die dingen echt
omg. fucking in koele bloede wurgen die lui
Oud 18-03-2006, 10:18
little_devotion
little_devotion is offline
vandaag heb ik nog niks beleeft want daar is het te vroeg voor, maar gisteren ging ik na m'n werk uiteten bij de italiaan en daarna ging ik uit met oa haligh en dat was leuk
Oud 18-03-2006, 10:20
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
nps schreef op 18-03-2006 @ 10:49 :
WAT

is een AXE clicker.

dat is een apparaate waarop je een knopje moet indrukken voor elke keer dat een meisje/jongen/hangbuikzwijn verleidelijk naar je lacht en dan zie je je stand op een tellertje ofzo. beetje loos en jammer.
Oud 18-03-2006, 12:16
Venster
Venster is offline
Gisteren kreeg ik onmiddelijk de auto mee om uit te gaan, dat had ik echt niet verwacht!
Direct hierna volgde mijn allereerste alcohol
(even blazen mevrouw)
test, wauw!!!

Vandaag heb ik samen met mijn zusje heel lelijk staan krijsen + rammen op de piano, erg gezellig
Oud 18-03-2006, 12:42
Verwijderd
Gisteren had ik een feestje en met een beetje connecties bedroeg de entree 0 euro. Dat kan ik wel waarderen. Alleen was de muziek onwijs slecht en iemand probeerde mij te testen dus er was nog een kleine woedeaanval. Maar dat neemt niemand mij kwalijk, je bent jong en je wilt wat.
Oud 18-03-2006, 12:46
Sjoerd
Sjoerd is offline
er was gister een integratiefeest van school met de vmbo-locatie en havo/vwo-locatie en bijna niemand ging en ik ook niet. ik hoor nu van iedereen dat het kut was dus ik voel me heel gaaf.
en ik heb een kansloos leven
Oud 18-03-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 18-03-2006 @ 13:46 :
er was gister een integratiefeest van school met de vmbo-locatie en havo/vwo-locatie en bijna niemand ging en ik ook niet. ik hoor nu van iedereen dat het kut was dus ik voel me heel gaaf.
en ik heb een kansloos leven
dat is wel zielig, een integratiefeest :')
Oud 18-03-2006, 12:56
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
koekjes schreef op 18-03-2006 @ 13:54 :
dat is wel zielig, een integratiefeest :')
precies
daarom ging ik ook niet.
maar er komt ene deel van de vmbo-locatie bij ons volgend jaar, daarom
Oud 18-03-2006, 12:58
Verwijderd
Integratiefeestjes in het onderwijs, is dat politiek correct? Moeten ze even 'acclimatiseren' en daarna één of ander testje doen?
Oud 18-03-2006, 13:00
Sjoerd
Sjoerd is offline
rita zal hel weten
Oud 18-03-2006, 13:06
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 18-03-2006 @ 13:56 :
Klote zeg.
Oud 18-03-2006, 13:10
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 18-03-2006 @ 14:06 :
Klote zeg.
valt wel mee
als ze zich gedragen
Oud 18-03-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 18-03-2006 @ 13:56 :
precies
daarom ging ik ook niet.
gewoon negeren
Oud 18-03-2006, 13:17
Sjoerd
Sjoerd is offline
ja cook
Oud 18-03-2006, 13:34
grandmommy
grandmommy is offline
ik ging toenet naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum en daar trad TOPSTARS op. daar ben ik met een meer dan minachtende blik langs gelopen alvorens hete onderbroekjes te halen bij de livera. je moet toch wat op je zaterdagmiddag. zometeen ga ik werken maar eerst genieten van mijn zojuist aangeschafte roomtruffels<3
Oud 18-03-2006, 13:47
botulismf
botulismf is offline
Tim Burton-core aan het maken met den chaoot, en over 2 uur rijd ik naar Den Haag voor een verjaardags/huisfeest van een vriend. Dan van daaruit morgen naar Breda en chillen met de grootmoeder.
Nu moet ik maar eerst eens de stad in om een kado te halen voor desbetreffende vriend en om een boekenwekgeschenk te scoren zodat ik morgen gratis kan reizen.
Oud 18-03-2006, 13:48
Moustache
Moustache is offline
Ik ging gister naar Plato in Zwolle om Solo te zien die daar kwamen spelen.
Kwamen ze niet.
Oud 18-03-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 18-03-2006 @ 14:34 :
maar eerst genieten van mijn zojuist aangeschafte roomtruffels<3
hand over the ROOMTRUFFELS
Oud 18-03-2006, 13:54
grandmommy
grandmommy is offline
ze zijn al op!
Oud 18-03-2006, 13:56
Verwijderd
ik ga vanavond naar een mega tough guy moshfestijn in helmond, enige ruige wat speelt is geloof ik human demise

Oud 18-03-2006, 13:58
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
little_devotion schreef op 18-03-2006 @ 11:18 :
en daarna ging ik uit met oa haligh en dat was leuk
het was me een feest zeg, asjemenou!
Oud 18-03-2006, 14:27
Verwijderd
mama is op vakantie en toen ben ik stiekem in haar auto gaan autorijden en het was KICKEN!

edit: ik moet 16 april op voor mn rijbewijs
Oud 18-03-2006, 14:37
Verwijderd
Ik werd heel tof wakkergebeld, toen ging ik douchen en soep eten en stomme internetspelletjes spelen HIHI. Eigenlijk moet ik nog twee verslagen schrijven en een presentatie voorbereiden en een lap Duitse tekst lezen, maar ik heb geen zin. Ik moet ook vanavond naar een verjaardag maar daar heb ik ook geen zin in. Ik heb wel zin om me te bezatten haha wat een dilemma. Ik ga maar roken, misschien helpt dat wat bij mijn besluitvaardigheid.
Oud 18-03-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 18-03-2006 @ 14:56 :
ik ga vanavond naar een mega tough guy moshfestijn in helmond, enige ruige wat speelt is geloof ik human demise

[afbeelding]
ik ga niet meer want ik zou elio nog wat laten weten en nou is hij al vertrokken...weet ik veel dat dat om 16u al begint

naja boeien
Oud 18-03-2006, 14:42
Sjoerd
Sjoerd is offline
o en ik heb last van m'n hyperuurtje
door de zon
Oud 18-03-2006, 15:03
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 18-03-2006 @ 15:27 :
mama is op vakantie en toen ben ik stiekem in haar auto gaan autorijden en het was KICKEN!
haha en dan tegen een paaltje knallen, typische highschool drama/comedy serie script
Oud 18-03-2006, 15:18
Kryptonite
Kryptonite is offline
Gisteren was echt
's Ochtends ging ik meelopen op het Windesheim bij Frans Lerarenopleiding en dat was eerst best leuk en daarna echt melig. En toen ging ik met 2 vriendinnen shoppen, kocht een f*cking mooie, beetje doorschijnende blouse (en OMG een blouse!!! ooit eindig ik nog als kakker, the horror!). Daarna gingen we eten bij de Chinees en alhoewel we maar één gang bestelden kregen we echt een voedselvoorraad voor drie dagen (daar hadden wel 40 hongerkindjes van kunnen eten) en na 1/5 hielden wij het weer voor gezien tot verbazing van de restauranthoudster, wat heel grappig was want zij was echt superklein & dun en ik ben benieuwd hoe zijzelf dat dan allemaal naar binnen weet te schuiven. Toen gingen we huilen tijdens Brokeback Mountain en daarna gingen we naar een Ierse pub om te kijken of we daar salsa konden dansen, maar het bleek dat dat geld kostte en in plaats van te gaan dansen werden we daar gestalkt door 4 vieze, creepy en veel te oude Antillianen die gelukkig wel al onze drankjes betaalden en leuke verhalen vertelden over salsa. Helaas wilden ze ons versieren, gatverdamme. Toen liepen we maar snel naar de trein. Tenslotte moesten we op het station nog 3 kwartier wachten en in plaats daarvan zijn we stiekem bij een andere bioscoop naar binnen gesneakt voor de warmte en hebben we onze zielen eens flink blootgelegd en vele sappige roddels verteld.
Thuisgekomen ging ik naar bed, waarna om 2 uur mijn moeder nog eens aan mijn deur kwam kloppen om te vragen hoe het was geweest en toen was ik boos op haar (dat is namelijk echt de ultieme manier om mij te pesten, want ik kan er echt niet tegen) en mijn vader ook, want die werd wakker van haar. Gelukkig kwam ze er later achter dat het geen 12 uur meer was en voelde ze zich toen heel schuldig, waardoor ze vandaag toen ik nog sliep een bestelling voor me ophaalde. Nu ga ik mijn vakantie boeken en mijn bestelling (DVD) kijken.
Oud 18-03-2006, 15:23
woezel
woezel is offline
ik ging gisteren naar een feestje van bugklinik.com en het was echt supersupervet.verder geslapen en op de trein gezeten en nu ga ik naar school maar ik ben nog ubergaar en vanavond een ander feestje.
Oud 18-03-2006, 15:24
Jolene
Jolene is offline
Het enige nuttige wat ik vandaag heb gedaan is boodschappen doen en een camera kopen . Vanavond naar een verjaardag van een vriend waar een bezette hete gast ook komt.Ik word zo zenuwachtig van hem .
Oud 18-03-2006, 15:31
little_devotion
little_devotion is offline
Citaat:
Haligh schreef op 18-03-2006 @ 14:58 :
het was me een feest zeg, asjemenou!
dat zeg ik niet
het was gewoon leuk.
Oud 18-03-2006, 15:57
terror koekjes
terror koekjes is offline
Gisteren heb ik ergens een duur biertje gedronken in het mooie Delft onder het genot van een goed gesprek over nare bejaarde mannen die blijkbaar het liefst gezien worden op een brandstapel Vannochtend heb ik een overheerlijk bakje Senseokoffie gedronken en toen heb ik door een zonnig zonnetje gelopen en heb ik een dure pizza gekocht Nu ga ik mij iets welriekender maken en daarna ga ik swingen in de meest vervelende kuttent die er is, het LVC Nu gooi ik de oven op standje 8
Oud 18-03-2006, 16:14
Verwijderd
Heb me lid gemaakt van omroepvereniging LLiNK omdat die cool zijn.
Oud 18-03-2006, 16:56
Verwijderd
mn opleiding komt straks op het 6 of 8 uur journaal, we worden nog beroemd
Oud 18-03-2006, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 18-03-2006 @ 17:56 :
mn opleiding komt straks op het 6 of 8 uur journaal, we worden nog beroemd
CSI HYPE , duh hahha
Oud 18-03-2006, 17:25
Verwijderd
we hebben een concurrent in leeuwarden vanaf volgend schooljaar, maar zo te zien is het daar super suf want die man zegt dat de leerlingen alleen maar lab-dingen doen en in het lab terecht komen zz Bij ons wilt niemand naar het NFI/lab, iedereen wilt naar de recherche. Het tweede deel met Hans was mijn opleiding
Oud 18-03-2006, 18:05
Verwijderd
ik heb met volleybal de tegenstanders vet ingemaakt 8)
en toen ik net thuis kwam bleek dat ik 2 vrijkaartjes voor ik omhels je met duizend armen heb gewonnen
Oud 18-03-2006, 18:16
vixen
vixen is offline
Ik ben moe ik ben ziek en ik heb twee mangos gekocht bij de Boni, maar die zijn natuurlijk niet te vreten.
Oud 18-03-2006, 18:36
Haligh
Haligh is offline
na een vrolijk gesprek met mijn vader is er besloten dat ik voortaan maar moet rondkomen van 0 euro per maand .

terwijl toen mijn zus ging roken op haar 14de alles koek en ei was !
Oud 18-03-2006, 18:41
Verwijderd
Hoe kut is roken ook.
Oud 18-03-2006, 18:44
Haligh
Haligh is offline
hij kon zelfs niet lachen toen ik reageerde op 'je bent toch geen punker' met 'nee, ik ben emo'.
Oud 18-03-2006, 19:50
Verwijderd
logisch, emo = hardcore = punk
Oud 18-03-2006, 19:50
Verwijderd
Ja bij jou is zelfs hiphop punk.
Oud 18-03-2006, 19:53
Verwijderd
ja bij mij wel
Oud 18-03-2006, 19:55
56k
56k is offline
ik wil mij en mn vrienden opgeven voor 5 TEGEN 5 op Talpa met Gordon, ik heb geld nodig .
Oud 18-03-2006, 20:14
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Dat is best punk.
Oud 18-03-2006, 20:18
Verwijderd
Hihhihi, ik ging net 666 kilometer fietsen om alcohol + nicotine te fixen bij de plaatselijke AH. Nu ben ik ein bisschen besoffen. Oh ik ging ook niet naar die verjaardag want ik vond in m'n eentje dronken worden met iemand op msn die ook in haar eentje dronken wordt wel gezellig en een goed compromis. Binnenkort kan ik niet meer typen en dan ga ik nog veel meer posten, kijk maar uit.
Oud 18-03-2006, 21:24
merels
merels is offline
Ik heb zo een verjaardagsfeestje van een jawel, klasgenoot. Ik moet alleen 25 minuten fietsen. Daarom heb ik maar een broek aangetrokken en een diadeem die mijn haar naar achteren houdt :´( VET relaxt
Morgen mag ik om tien werken,
Oud 18-03-2006, 21:25
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
cut_off schreef op 18-03-2006 @ 20:50 :
logisch, emo = hardcore = punk

Kamer uitgemest, want mams en mn zusje kwamen langs. 's Middags de stad in. M'n zusje loopt op krukken, want pinnen in dr voet en jezus wat zijn sommige mensen lomp zeg. Daarna bij neefje en z'n vriendin gaan eten en dat was echt onwijs gezellig. En nu doe ik van alles en nog wat om te voorkomen dat ik ga studeren. Wat ik wel zou moeten doen...

Regels voor berichten