Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2006, 21:54
Verwijderd
Sonic Masturbation says:
ik luister monty on the run (h)
Paranoide - [00111100 00110011] says:
ik drink bier, pwned.
Advertentie
Oud 18-03-2006, 21:59
cha0s
cha0s is offline
ik ook, pwned²
Oud 18-03-2006, 22:29
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb weer eens in mijn haar zitten knippen en ik lijk nu een renee skinheadgirl die te lang niet naar de skinheadkapper is geweest maar dan de niet-nazi variant. OFZO. in lk geval zit er wat variatie in en OHJA. ik lijk nu een beetje op die dude met die labret van de eighties matchbox b-ine disaster. maar ook weer niet. ik snap het niet meer. in elk geval komt Jorge morgen naar teh Breda's en gaan we naar de bareback cowboys van brokeback mountain kijken.
Oud 18-03-2006, 22:33
Verwijderd
foto plz

+ mijn homofiele gave geschiedenisleraar heeft gezegd dat homo's heel gay zijn in die film HAHA en dat je er niet teveel van moet verwachten want dan is 'ie het gaafst.
Oud 18-03-2006, 23:01
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb de film al eens gezien en ik verwachtte alleen veel cowboys en het viel heel erg mee toen ik vond hem wel twee keer zien-fahig
Oud 18-03-2006, 23:43
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik ging vanavond mn vriendin helpen met haar zusjes + vriendjes en vriendinnetjes laten schrikken met een speurtocht. En net op msn bleek dat een vriendin van me een straat achter me op visite was, dus hebben we afgesproken maar na een kwartier moest ze naar huis
Oud 19-03-2006, 10:04
idontcare
idontcare is offline
ik was gister flauw gevallen en dat was heel raar want ik wilde alleen maar van de keuken naar de bank toe lopen maar toen knalde ik overal tegenop, dat was wel een omgwtf moment. en even later werd ik wakker en lag ik op de grond.
Oud 19-03-2006, 10:21
Verwijderd
Eindelijk mag ik van de staat mijn rijbewijs gaan halen, na ongeveer 2 jaar zeuren om een 'eigenwil verklaring' \m/
geen vieze gore hoeren bij het CBR die papiertjes kwijtraken, geen stomme oogartsen die papiertjes niet willen ondertekenen en geen internisten meer die me moeten keuren. Tot 2009 iig.

FUCK YEAH.
Oud 19-03-2006, 10:38
idontcare
idontcare is offline
vage shit maar !
Oud 19-03-2006, 11:56
vixen
vixen is offline
Ik droomde over de jongens van di-rect, over aangereden meeuwen op het leidse plein en allemaal kleine visjes uit de grachten. Net at ik een ijsje en belde mn vriendje. Het is maar eens tijd om op te staan.
Oud 19-03-2006, 12:16
Kryptonite
Kryptonite is offline
Ik at zonet brood met ei en bieslook en ik bedacht dat ik nu zeker weet waar ik naar toe wil op vakantie, alleen moet ik mijn ouders nog overtuigen want zij betalen 60%.
Oud 19-03-2006, 12:24
ZerO
ZerO is offline
mijn vriend is er en het is erg gezellig
Oud 19-03-2006, 12:28
innogen
innogen is offline
Citaat:
Mentu schreef op 19-03-2006 @ 11:21 :
Eindelijk mag ik van de staat mijn rijbewijs gaan halen, na ongeveer 2 jaar zeuren om een 'eigenwil verklaring' \m/
geen vieze gore hoeren bij het CBR die papiertjes kwijtraken, geen stomme oogartsen die papiertjes niet willen ondertekenen en geen internisten meer die me moeten keuren. Tot 2009 iig.

FUCK YEAH.
'eigenwil verklaring'?

Maar verder.

Ik ga vanmiddag naar een verjaardag van een college ze wordt 40 en volgens mij komt heel de afdeling Hiephoi. Daarna misschien naar ehv wat eten met de leukere jongere collega's en dan bios ofzo.
Oud 19-03-2006, 12:30
Hagel
Hagel is offline
Citaat:

FUCK YEAH.
wat heb je dan?
Oud 19-03-2006, 12:32
Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:

FUCK YEAH.
Keitof!.. nu ik nog rijbewijs en dan gaan we naar hongarije
en dat is dus mijn heftige belevenis!
Oud 19-03-2006, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 19-03-2006 @ 13:30 :
wat heb je dan?
Diabetes, niets ergs. Zolang de overheid zich er maar niet mee gaat bemoeien.
Tis een verklaring waarin de staat zegt dat ik mag rijden. . Allemaal gezeik als je het mij vraagt.
Oud 19-03-2006, 12:37
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Mentu schreef op 19-03-2006 @ 13:33 :
Diabetes, niets ergs. Zolang de overheid zich er maar niet mee gaat bemoeien.
Tis een verklaring waarin de staat zegt dat ik mag rijden. . Allemaal gezeik als je het mij vraagt.
ah gelukkig maar, dat is toch niet besmettelijk he
Oud 19-03-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 19-03-2006 @ 13:37 :
ah gelukkig maar, dat is toch niet besmettelijk he
Haphap, en jij doet HBO-V?
Oud 19-03-2006, 12:40
56k
56k is offline
Citaat:
Mentu schreef op 19-03-2006 @ 13:38 :
ik las:

Haphap , en jij hebt HIV?
Oud 19-03-2006, 12:40
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Mentu schreef op 19-03-2006 @ 13:38 :
zondagochtendflauwheid
Oud 19-03-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 19-03-2006 @ 13:40 :
zondagochtendbrakheid
Oud 19-03-2006, 12:42
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
56k schreef op 19-03-2006 @ 13:40 :
ik las:

Haphap , en jij hebt HIV?
hi hi
Oud 19-03-2006, 14:55
__
__ is offline
ik moest gisteren werken bij de garderobe in de plaatselijke kroeg en er was een pink floyd coverband. het publiek bestond uit allerlei oude rockers en mn leraar latijn en duits waren er ook. ook hebben we in een uur iets van 40 euro fooi bij mekaar geluld en dat was wel relaaaxxx. vandaag heb ik alleen nog maar tv gekeken, achter de pc gezeten en met het bobbeltjesplastic (hoe noem je dat ?) dat ik van Fake heb gekregen, gespeeld. straks ga ik even wat eten in mekaar flansen voor m'n ouders die bezig zijn met hun zondagse fietstochtje en dan schijn ik bitterballen te gaan eten met enkele vrinden.
Oud 19-03-2006, 15:10
kuik
kuik is offline
ik was gister in amsterdam met mn parents en toen gingen we naar de albert kuyp en kijken bij de containerwoningen waar ik misschien ga wonen en ze vonden het helemaal eng dat de hell's angels daar hun clubhuis hebben en nu mag ik niet alleen daar fietsen van ze, zzz. ik moet wel toegeven dat het amstel business park niet echt een ideale locatie is, maar toch zijn er weer heel veel andere voordelen. zometeen ga ik hospiteren op een betere locatie, maar een kleinere kamer en ik vind het eng.
Oud 19-03-2006, 15:13
capibara
capibara is offline
Vrijdag en gisteren opgetreden, en nu zo gaar als wat
Oud 19-03-2006, 16:59
Verwijderd
ik moest een paar dagen op het huis + de kat van een vriendin van mn moeder passen samen met een vriendinnetje, en dat was tof, vanmorgen alles opgeruimd/schoongemaakt, 3 keer een was gedaan en de vloer gedweild. nu ben ik gaar, moe en brak en vanavond ga ik een film kijken met audrey tautou eeh Un long dimanche de fiançailles, samen met mijn vader want hij schijnt erg goed te zijn. en ik heb besloten dat ik een keer een dag naar de videotheek ga en alleen maar films met audrey tautou ga huren en een hele dag films ga kijken ja, ik geil op audrey tautou namelijk. en ik wil de fotos van vannacht maar degene van wie de camera was is onbereikbaar. ohja, vannacht kreeg ik 18 euro van mijn vriend uit de kroeg, hij is 56, heeft lang grijs haar en is stamgast in de kroeg waar ik altijd kom. dikke shit.

edit: een vriend, niet mijn vriend, voordat er rare dingen gedacht worden
Oud 19-03-2006, 17:01
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 19-03-2006 @ 17:59 :
ik moest een paar dagen op het huis + de kat van een vriendin van mn moeder passen samen met een vriendinnetje, en dat was tof, vanmorgen alles opgeruimd/schoongemaakt, 3 keer een was gedaan en de vloer gedweild. nu ben ik gaar, moe en brak en vanavond ga ik een film kijken met audrey tautou eeh Un long dimanche de fiançailles, samen met mijn vader want hij schijnt erg goed te zijn. en ik heb besloten dat ik een keer een dag naar de videotheek ga en alleen maar films met audrey tautou ga huren en een hele dag films ga kijken ja, ik geil op audrey tautou namelijk. en ik wil de fotos van vannacht maar degene van wie de camera was is onbereikbaar. ohja, vannacht kreeg ik 18 euro van mijn vriend uit de kroeg, hij is 56, heeft lang grijs haar en is stamgast in de kroeg waar ik altijd kom. dikke shit.

edit: een vriend, niet mijn vriend, voordat er rare dingen gedacht worden
en dat geld heb je aangenomen?
Oud 19-03-2006, 17:09
Verwijderd
Pffffffffffff, ik moet echt m'n strategie aanpassen wat huiswerk maken in het weekend betreft. Het gaat altijd zo van - vrijdag: ohhh ik heb nét weekend en nét een schoolweek achter de rug, dus ik ga zuipen - zaterdag: oohh ik heb een kater godverdomme en sowieso heb ik nog de hele zondag, dus ik ga zuipen - zondag: kankertyfuskoppijnbrakheid en vandaag meot dit-en-dat-en-zus-en-zo af zijn aaaa ik gooi me voor een trein. Hihi, grapje, geen trein. Maar het is wel de tering en ik heb geen zin. Was het maar vast zomer en had ik maar een Doom II portal ergens heen en had ik maar hasj en een hangmat en geen Duitse kutboeken over Joden in Oostenrijk met gestoorde grootmoeders en spillebeentjes PFFF.
Oud 19-03-2006, 17:09
Verwijderd
Citaat:
reine claude schreef op 19-03-2006 @ 18:01 :
en dat geld heb je aangenomen?
like d'oh
hij zei kijk es meissie, drink er maar wat lekkers van, maar wel op jezelf letten he! nou dan ga ik niet zeggen dat ik t niet hoef
Oud 19-03-2006, 17:10
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 19-03-2006 @ 18:09 :
like d'oh
hij zei kijk es meissie, drink er maar wat lekkers van, maar wel op jezelf letten he! nou dan ga ik niet zeggen dat ik t niet hoef
ik vind het nogal kansloos, geld aannemen van geestelijke gehandicapten en/of sociaal labielen.
Oud 19-03-2006, 17:34
Verwijderd
hij is niet geestelijk gehandicapt noch sociaal labiel
het is gewoon een rijke vent
meer niet
Oud 19-03-2006, 17:40
terror koekjes
terror koekjes is offline
Nou ik ging naar een klotefeest waar alleen maar bejaarden en nare marokkies waren en een heel dikke jurk sandra en die vond mijn outfit leuk. Toen had ik het wel weer gezien en ging ik sip in een hoekje zitten wachten tot mijn metgezellen de trein wilden halen. Toen ging ik slapen en daarna onder het genot van kopje koffie films kijken en praten over bejaarden die naar de slacht moeten
Oud 19-03-2006, 17:43
reno
reno is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-03-2006 @ 18:09 :
strategie aanpassen wat huiswerk maken
Herkenbaar
Oud 19-03-2006, 17:44
Escapism
Escapism is offline
mijns. waarom verander jij per minuut van avatar?
Oud 19-03-2006, 17:48
Verwijderd
Ik ben al vanaf woensdag ziek en ik verveel me rot en het gaat maar niet over en nu kon ik niet uit en morgen niet naar Heather Nova oh oh my life is over zzzzzzzzzzzzzzzz
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Escapism schreef op 19-03-2006 @ 18:44 :
idd, ze zijn allemaal even wannabe arty farty
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 19-03-2006 @ 18:44 :
haha ik ben even aan t zoeken naar een leuke en sommige plaatjes worden zo verkk verkleind
Oud 19-03-2006, 17:54
Escapism
Escapism is offline
moet je gewoon even photoshop openen
Oud 19-03-2006, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 19-03-2006 @ 18:54 :
moet je gewoon even photoshop openen
nou ik ben tevreden nu hoor
en photoshop heb ik wel maar ik snap er geen fuck van
Oud 19-03-2006, 19:27
little_devotion
little_devotion is offline
naar de zwarte markt geweest in beverwijk en er was geen zak aan ik had ook met zero en haar vriend op het terasje kunnen zitten
Oud 19-03-2006, 19:36
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 19-03-2006 @ 18:34 :
hij is niet geestelijk gehandicapt noch sociaal labiel
het is gewoon een rijke vent
meer niet
toch aan de ene kant een beetje fout, wie weet wat die vent voor bijbedoelingen heeft
Oud 19-03-2006, 19:44
Suey
Suey is offline
^Een vriendin kreeg laatst gewoon 50 euro van een kerel in ruil voor een kusje op zn wang
Oud 19-03-2006, 19:45
Metal
Metal is offline
dat zijn de echte freaks, 4real
Oud 19-03-2006, 20:18
Verwijderd
ik eet de hele bak ijs leeg van mijn huisgenoot en ik voel me er PRIMA bij
Oud 19-03-2006, 20:25
lookuptome
lookuptome is offline
ik heb zaterdagavond wel n ziek feestje gehad en derna uit geweest, was ook flex!
Oud 19-03-2006, 21:18
Verwijderd
ik ging gisteren cocktails drinken op een feestje en daarna uit en volgens mij was het heel gezellig
vandag heb ik de hele dag lam gedaan en ben ik weer terug naar mn kamer getreind
Oud 19-03-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 19-03-2006 @ 21:18 :
ik eet de hele bak ijs leeg van mijn huisgenoot en ik voel me er PRIMA bij
gaat ie?
Oud 19-03-2006, 21:48
teenager
teenager is offline
Citaat:
Haligh schreef op 18-03-2006 @ 19:36 :
na een vrolijk gesprek met mijn vader is er besloten dat ik voortaan maar moet rondkomen van 0 euro per maand .

terwijl toen mijn zus ging roken op haar 14de alles koek en ei was !
je bent toch wel oud genoeg om je eigen geld te verdienen?
Oud 19-03-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 19-03-2006 @ 22:48 :
je bent toch wel oud genoeg om je eigen geld te verdienen?
Als je 18 bent en je krijgt financiele hulp van je ouders vind ik dat minder raar dan wanneer je nog geld krijgt toegeschoven als je afgelopen week je je 30ste verjaardag hebt gevierd.

Ik kan natuurlijk ook een verwend kutjoch zijn.
Oud 19-03-2006, 21:55
teenager
teenager is offline
dan moet je lekker wat gaan doen met je leven, studeren bijvoorbeeld. krijg je stufi en heb je alle tijd om te werken.
en als je nog bij je ouders woont moet je al helemaal niet zeiken als je geen geld krijgt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten