Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2001, 20:58
smelley
smelley is offline
kan je bij multiplayer ook met bots spelen?

plz. antwoordt alvast bedant ;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2001, 21:07
Verwijderd
Heb hem net ff gespeeld en zeker is ie VET

Zeker gaaf spel, zit nu in het tweede gedeelte nog steeds in het kasteel, maar nu moet ik de Metro ingang zoeken (als het goed is )
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 21:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Zeker gaaf spel, zit nu in het tweede gedeelte nog steeds in het kasteel, maar nu moet ik de Metro ingang zoeken (als het goed is )
Geen metro, kabelbaan.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Geen metro, kabelbaan.

ok, dan heb ik het ff verkeerd gelezen ofszo

Toch bedankt dat je het ff zegt

Waar ben jij zelf trouwens? want ik neem aan dat je het spel ook heb
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 09:03
D-man
D-man is offline
ik zit nu zonder cheats in de X-factory in noorwegen. dies best wel lastig
met van die "halve ubersoldaten" en tesla beestjes
Oud 05-12-2001, 12:31
MaakUt
MaakUt is offline
yup.. w8 maar tot je ubersoldat moet verslaan die stroombeestjes zijn easy... btw.. ik vind dat er te veel health ligt in single player.. overal ligt eten en hangt health.
Oud 05-12-2001, 15:21
Verwijderd
Ik ben nu bij chapter 2 part 1

Ik ben in dat dorp
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 15:59
Field
Field is offline
hey, mag ik vragen hoe jullie allenmaal aan t spel komen?
ik neem aan dat jullie niet zo dom zijn om hem te kopen....

tnx
Oud 05-12-2001, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Field schreef:
hey, mag ik vragen hoe jullie allenmaal aan t spel komen?
ik neem aan dat jullie niet zo dom zijn om hem te kopen....
Hier heb ik maar een smilie voor en dat is:

Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 17:29
Sephiroth
Sephiroth is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Hier heb ik maar een smilie voor en dat is:

Scheelt mij weer een smiley, tanx.
Oud 05-12-2001, 19:45
Verwijderd
Ik ben nu in Chapter 2 Part 3 Crypt heet het...

met al die mummies die opeens uit de muren komen, en dan moet je eens ff goed je geluid aanzetten
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 23:52
MaakUt
MaakUt is offline
yup.. of een headset opzetten (ik heb altijd headset op tijdens gamen) ... wel sweet die ventjes.. vooral die vuurspuwende persoontjes zijn zwaar irritant... btw.. een van de mooiste vind ik nog die soldaten met die venom of flamethrower.. met zo'n gasmasker enzo. .zo'n vette jas.. egt vet!.
Oud 06-12-2001, 12:27
Verwijderd
Ben nu chapters 2 Part 4, nu zijn het meiden Ipv van mannen die tegen mij zijn..

Vind et zo zielig op die meiden af te schieten

[Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (07-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 16:48
Verwijderd
ehmmmmmm, ik dnke dat ik een beetje vast zit, althans ik kan iets niet vinden. Ik zit nu dus in chapter 3 part 1 (die Big-mummie verslagen ) en daar moet ik dan 4 objecten doen, het derde opbject is dan Dat het alarm niet mag af gaan, ik denk dus dat ik alle kastje waarmee je het alarm kan inschakelen kapot moet schieten alleen heb ik dat allemaal gedaan (denk ik dus) en daarna zou ik in die Truck moeten gaan, en wanneer ik dan in die truck zit zegt hij dat ik niet alles gedaan heb, en das dus alle alarmknoppen vernietigen (tenminste ik denk dat dat moet) en ik zie ook dat er ergens een verborgen ruimte moet zijn...

Mijn vraag is dus of iemand weet waar ik verborgen ruimte kan vinden, want ik dnke dan missicen dat daar ergens dan nog een knopje kan zitten waarmee je het alarm kan inschakelen...

iemand die mij kan helpen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 19:19
MaakUt
MaakUt is offline
lool.. je hebt de snOOper rifle nodig ... ff kijken die ligt als je via die nooduitgang van de tunnel komt (dat luik) en je loopt langs de rechter kant van de map(langs de rand van de map) .. helemaal in de hoek ongeveer ter hoogte van de 3e toren ligt een snooper rifle in een doosje.
Oud 06-12-2001, 22:17
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
lool.. je hebt de snOOper rifle nodig ... ff kijken die ligt als je via die nooduitgang van de tunnel komt (dat luik) en je loopt langs de rechter kant van de map(langs de rand van de map) .. helemaal in de hoek ongeveer ter hoogte van de 3e toren ligt een snooper rifle in een doosje.
Jah weet ik das ook een van mijn opdrachten, maar nu moet ik ook als opdrachten ervoor zorgen dat ze geen alarm kunnen slaan, dat moet je doen (DENK IK) door al die alarm-knop kapot te schieten.

Enne die secret area in dat level, heb jij die gevonden?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 01:17
MaakUt
MaakUt is offline
ja het secret is makkelijk te vinden.. moet je gewoon via ik geloof een paar dozen op een ijzeren kabel lopen en zo kom je op het dak van een huisje dat op slot staat.. in dat dak zit een opening en de rest mag je zelf 'uitzoeken ' ...

trouwens... als je N drukt krijg je notebook hé

je kan het alarm gewoon niet af laten gaan door gewoon iedereen te vermoorden zondar dat iemand anders het merkt. je hoeft de alarmen niet te mollen..
Oud 07-12-2001, 08:02
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
je kan het alarm gewoon niet af laten gaan door gewoon iedereen te vermoorden zondar dat iemand anders het merkt. je hoeft de alarmen niet te mollen..
Als jij goed in het notebook leest dan zie je dat je een ventje niet mag vermoorden, aangezien de de poort open moet doen wanneer je in die vrachtwagen zit, alleen wanneer ik in die vrachtwagen komt zegt hij: Exit not yet avaible en dus heb ik een van die opdrachten niet goed uitgevoert, en als ik dan notebook kijk dan zie ikdit staan:

[IMG]jpg[/IMG]

En dus moet heb ik waarschijnlijk met dat alarm iets niet goed gedaan maar weet alleen niet wat

[Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (11-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 13:00
MaakUt
MaakUt is offline
ehmmm.. ja idd.. speel heel de level eens overnieuw en kijk dan of je dat probleem houd.
Oud 07-12-2001, 13:37
BendeBen
BendeBen is offline
bij mij gaat steeds dat fucking alarm af
ik heb m gesaved bij de 2e toren
en ik hoef niet eens te bewegen of het alarm gaat na een tijdje vanzelf af
vet gaar

ik heb verder niet eens 1 iemand vermoord
dus dat zou niet gezien kunnen zijn

en verder weet ik ook niet WIE het alarm af laat gaan
1e toren weet ik niet of daar ook een knop zit, maar dat maakt niet uit want daar ben ik allang voorbij
in het w8huisje bij de brug kunnen ze me niet zien achter het heuveltje en als ik gewoon ff test om te kijken wie alarm slaat en ik kijk snel naar de brug dan lopen die gassies niet eens
die kerel in de 2e toren doet ook nix

Oud 07-12-2001, 15:28
Verwijderd
Nog een vraagje van mij, hoeveel Chapters heeft het spel?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 16:12
Verwijderd
Zo'n melding krijg ik nu dus:

Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Nog een vraagje van mij, hoeveel Chapters heeft het spel?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 10:16
MaakUt
MaakUt is offline
mmmmmmm vaag.. ik kan me niet herrineren dat ik problemen had ofzo daarmee.. ja, ik moest ff zoeken naar de sn00per rifle.. maar ik had geen probleem voorderest.. btw .. hij heeft 7 missions, het spel.
Oud 08-12-2001, 12:58
ik dus
ik dus is offline
kan er niemand mij eens mailen waar ik da ergens kan vinden, downloaden, kopen(voor een zacht prijsje, ik zit nogal krap bij kas), of er op een andere manier aankomen???
please??
Oud 08-12-2001, 13:08
Verwijderd
hehe, gelukkig ik ben nu zelf VOORBIJ dat level, ik heb het zoals MaakUt zei gewoon ff opnieuw gespeeld (dus opnieuwe begonnen met dat level) en nu zit ik dus alweer in 3_3 waarbij ik een rader moet vernietigen

o jah, ik kwam op mijn weg een paat mannnen tegen, moet je zien wat ik ermee gedaan heb:

Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 14:12
MaakUt
MaakUt is offline
netjes )
nog een paar missies en je komt venom en flamethrower soldiers tegen... btw.. die map waar je dat screenshot hebt gemaakt heet communique ofzo.
Oud 08-12-2001, 15:53
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
nog een paar missies en je komt venom en flamethrower soldiers tegen
Falme lijkt mij wel cool, maar wat zijn/is Venom?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 23:31
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Falme lijkt mij wel cool, maar wat zijn/is Venom?
minigun
Oud 09-12-2001, 12:49
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
nog een paar missies en je komt venom en flamethrower soldiers tegen... btw.. die map waar je dat screenshot hebt gemaakt heet communique ofzo.
Ik ben inmiddels die flamethrower soldiers tegengekomen, dat wapen is echt vet man

Ik zit nu in Chapter 4 Part 2
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 17:56
Verwijderd
Ben nu in 4-4

Kom ik van die achterlijke beesten tegen man

k*tdingen...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 21:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Ben nu in 4-4

Kom ik van die achterlijke beesten tegen man
Welke. Die dingen die op hun twee poten lopen en je bespringen? Hehe.

Wacht maar tot je de Ubersoldat tegenkomt IMHO de zwaarste boss van 't hele spel

Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 00:49
MaakUt
MaakUt is offline
ik vond heinrich toch wel iets moeilijker.. bij ubersoldat kon je nog schuilen ... bij heinrich niet.. .btw.. bedoel je niet van die mannetjes met alleen maar armen die je elektrokuteren (OUCH BAD LANGUAGE)jdiezrequejo ?
Oud 10-12-2001, 12:17
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
btw.. bedoel je niet van die mannetjes met alleen maar armen die je elektrokuteren jdiezrequejo ?
Jah die bedoel ik jah. Die springen ook zo ver, je kan weg rennen wat je wilt, maar ze zijn zo weer bij je
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 12:20
Verwijderd
Enne als ik jullie zo eens hor praten, ben ik wrel benieuwd wat voor "bazen" ik nog moet krijgen, want ik zit nu in Chapter 4 Part 4 en ik kom nu dus voor het eerste van die mannekes zonder bene tegen die mij elektrokuteren
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 16:01
MaakUt
MaakUt is offline
lol.. nog 2 missions 2 go het is wel een vet spel.. het chateau en de dam die vind ik het mooist.
Oud 10-12-2001, 16:53
Verwijderd
Ben nu al bij 5_3, ben al een 3-tal van die drote soldaten tegengekomen, en wanneer ik 5_3 begin kom ik er weer meteen eentje tegen

Die grote soldiers zijn dat die Ubersoldaten ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 16:54
Verwijderd
BTW: nog een leuk screenie:

Hier maken ze nou die irri monster
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 17:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Die grote soldiers zijn dat die Ubersoldaten ofzo?
Nee. Dat zijn protosoldaten. Prototypes van de Ubersoldat. Zelfde idee, alleen de ubersoldat is VEEL sterker. In z'n eentje issie al vrijwel unbeatable, als je d'r 3 tegen zou komen zou je je ass goodbye kunnen kussen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Nee. Dat zijn protosoldaten. Prototypes van de Ubersoldat. Zelfde idee, alleen de ubersoldat is VEEL sterker. In z'n eentje issie al vrijwel unbeatable, als je d'r 3 tegen zou komen zou je je ass goodbye kunnen kussen

Owww chipss , dan kom ik die grote nog tegen

O jeee Als ik nu die prototypen al moeilijk kan verslaan

[Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (10-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 18:21
BendeBen
BendeBen is offline
btw ik heb nog een soort van "easteregg" gevonden

in dat level op dat vliegveld hangt ergens in het verste gebouwtje een papiertje aan de muur waarop staat dat je koffie ofzo niet ergens in mag doen blabla weetiknietmeer, die man heet B. Vorsichtig en waarschuwt dus de soldaten ofzo
oftwel, Be Vorsichtig, wees voorzichtig

slaat nergens op, maar ik vond het wel grappig
Oud 11-12-2001, 14:27
Verwijderd
Helluup

Ik ben nu dus bij die ubersoldat , alleen eehhh best wel moeilijk. Hoe hebben jullie hem verslagen?

Nog een screennie erbij, van het "Prototype" van de Ubersoldat

[Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (11-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 14:35
Chimera
Chimera is offline
Ik zie dus helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Ik zie dus helemaal niks

Op dit screenie staat die Ubersoldaat, dat andere screennie waren die iets mindere soldaten.

Ik Krijg G** Die ubersoldaat maar niet dood, hoe hebben jullie dat gedaan?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 16:14
Verwijderd
Hoeft al niet meer dus, ik heb hem al verslagen

Op een gegeven moment zag hij mij niet meer, maar ik hem wel (klein stukje dan) en met een sniper schoot ik hem dan telkens raak Zodoende ging hij ook naar een tijdje dood, duurde wel ff maar hij ging dood

Btw Ik zit nu in Chapter 6 Part 2, schiet al op dus en dat allemaal nog zonder codes
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 20:40
D-man
D-man is offline
die uber vent is best izi eik, 3x reloaden had ik em. ik begon met 100 armor en 100 health, aan het einde nog 23 health over. dan moet je snel health en armor gaan pakken anders schieten die scientists je van boven nog neer.

Ubersoldat: eerst van boven een pantserfaust op zijn kop jagen, dan snel naar beneden rennen, hij begint je al te raken dan nl, en dan vlak voor em bukken en je venom op em leeg schieten, niet weggaan bij em, want dan jaagt ie een paar pantserfausts op je af en dan overleef je niet....
Oud 12-12-2001, 00:52
MaakUt
MaakUt is offline
heinrich is ook wel cool, want dan zit je in een best wel grote open arena en komen er elke keer van die irritante zombie's (die uit de tombes) op je af lopen en gaan je slaan, ondertussen slaat die heinrich op de grond waardoor je een beetje vergeet waar je nu precies bent en dan draai je je om en staat er een zombie tegen je aan the rossen....... ik vind het eind'filmpje' trouwens zeer matig.. ik had wel een echt filmpje verwacht ... en niet een einde van 1 minuut.
Oud 12-12-2001, 14:40
Verwijderd
Chapter 7 part 2 ben ik alweer,
Missie is: Return to Castle Wolfenstein

[Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (12-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 14:46
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
heb hem inderdaad ook uit gespeel,, heinrich is koekie, en doet je helemaal niks.. serieus ik ben er met 100 health gekomen en met 100 health weg gegaan, zonder cheats te gebruiken ofzo..eindfilmpje suckt inderdaad heel erg,,maar ik heb wel genoten van het spel,
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 14:59
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
ghehe zag net op internet dat je al nude patches kon krijgen voor die SS dames.. beetje dom als je het mij vraagt maar oke
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 19:02
Verwijderd
Najah, ik heb hem nu dus ook uitgespeeld, en zonder codes

Het eindfilmpje, tjsa wat kon je eigenlijk anders verwachten?

Maar goed, ik heb het dus echt een vet spel gevonden, misschien dat ik het nog een keer ga spelen met dan met codes ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten