![]() |
||
![]() |
Citaat:
het feit dat je voor een examen meer moet leren, wil helemaal niet zeggen dat het dan ook meteen een stuk moeilijker is ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar ja, het komt allemaal wel goed. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wanneer beginnen jullie ongeveer met leren? Met écht leren. Ik heb geen flauw idee. Ik heb over anderhalve week een toetsweek waarin vakken komen die ik ook op het eindexamen heb (duh) waardoor ik gedeeltes dus al heb geleerd. Met een aantal vakken zijn we nu bezig met proefexamens te maken in de les, maargoed dat zie ik nog niet echt als 'echt leren'. Wanneer beginnen/begonnen (mensen die het al hebben) echt met het leren voor je examen? Ik heb namelijk geen flauw idee en ik maak me er ook echt druk om. Mijn punten.. Allemaal tussen de 6,5 en 7,5 maar toch, dan moet je toch nog maar zorgen dat je een 4,5 haalt.. ![]() Dus.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nederlands 7,0 Engels 7,7 Geschiedenis2 8,2 WiskundeB12 7,2 ofzo Natuurkunde12 7,0 Scheikunde12 7,9 Biologie12 6,3 economie12 8,2 (maar heb wss 1 op po omda tik niets heb igeleverd ![]() al afgesloten: frans1 6 duits1 6 ANW 8 Maatschappijleer1 8 Geschiedenis1 9 CKV1 voldoende LO1 voldoende PWS weet ik nog niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wow Sylph, wat heb jij een relaxte toetsweek! Bij GS krijgen wij nog een toets over een ander onderwerp (ontwikkeling VS) met 5 vragen over kind en burger, zodat je dat wel helemaal moet leren voor een paar puntjes.
![]() Vanaf overmorgen toetsweek, maar dit is mijn 'tussenstand': tussenstand SE: Nederlands 8,3 (definitief SE) Engels 6,9, maar overmorgen mondeling dus dat daalt nog. Duits 7,4, maar ook nog mondeling Geschiedenis2 7,8 WiskundeA1 8,0 CKV2 7,3 CKV3 8,1 Filosofie 8,2 (definitief SE) KCV 7,5 Latijn 7,1 literatuur 7,4 al afgesloten: ANW 7,4 -> 7 Maatschappijleer1 7,8 -> 8 Geschiedenis1 7,6 -> 8 Frans 1 8,3 -> 8 Duits1 8,2 -> 8 Biologie 1 6,8 -> 7 Tegen het examen zie ik niet op, tegen komende toetsweek des te meer...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 17:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om mijn lijst nog maar even te posten:
Nederlands 7.0 (staat vast) Engels 6.8 zal waarschijnlijk ook rond 7.0 komen te liggen geschiedenis 7.5 (staat vast) ak 6.5 (staat vast) eco12 7.2 (waarschijnlijk 7.0) M&O 7.3 (ook 7.0 straks gok ik) wisa12 6.8 (zal zo blijven maar i kga nog ff zwoegen voor een 7.2 ofzo ![]() nja al met al dus wel een redelijke lijst (rest van mijn vakken als ANW, levo, maatschappijleer ed allemaal afgesloten met 7-ens en 8-en. Maar toch zenuwen allom:\ |
![]() |
|
Bij mijn gemiddelden kan nog heel veel veranderen
![]() ![]() Tussenstand: - Aardrijkskunde = 5,6 (moet nog een mondeling bij) - Economie = 6,1 (moet nog 1 toets bij en 1 mondeling) - Engels = 4 (moet nog 1 mondeling bij) - LO = 6 (staat vast) - Maatschappijleer = 6,9 (is nog twijfel wat er bij komt) - Natuurkunde = 5 (moet nog 1 verslag + toets + tentamen bij) - Nederlands = 5,9 (ook nog 1 mondeling) - Wiskunde = 7,1 (moet nog een verslag bij + SE 3) Zoals ik er nu voor sta wordt het niet slagen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is alleen al een reden waarom je het helemaal zou moeten halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nederlands 7,6 engels 7,0 geschiedenis 7,1 aardrijksknde 6,9 economie 6,8 wa1,2 6,8 filosofie 7,8 ik heb vandaag een PLANNING gemaakt, jawel, vanaf 10 april ofzo tot het eindexame, wat ik per dag geleerd wil hebben. is erg goed geweest voor mijn gemoedstoestand ![]() nu ben ik een stuk rustiger en weet k dat het allemaal wel kan halen met leerwerk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar een planning maken is idd wel een goed idee! Ik heb al een tip gelezen om op de dag dat je een toets hebt, dus bijvoorbeeld donderdag, ook dan dat vak te leren. Maar nja dat komt mss weer niet uit. Ik ga morgen mn agenda er maar is bijpakken! Ik ga iig elke dag wel iets proberen te doen, veel oefenexamens maken enzo. Dan komt het wel goed ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
Black-out mumumumumugen | 51 | 25-11-2005 17:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stress? ellen16 | 6 | 29-11-2003 09:31 | |