Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
fuck me, dan heb je een grote oven nodig. ff teruggrijpend naar het kernwapengebeuren: Als willekeurig allahabdoelland besluit dat kernwapens een goede manier zijn om westerse troepen mee te bestoken, dan krijgt dat land de eer 's werelds eerste zelfverlichtende parkeerplaats te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
In dat geval:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt dat Iran ten eerste drie keer zo groot is dan Irak. De VS heeft echt wel genoeg aan één opstandige bevolking in Irak, waar nu zowat een burgeroorlog dreigt. Irak en Afghanistan zijn nu al genoeg ellende voor de komende honderd jaar. Of het haalbaar is en of de VS het gaat doen, daar had ik het, geloof ik, niet over. als de dollar valt is het vervelend maar daar hoeft niet half iran voor te sterven om t te voorkomen... Het is veel meer dan vervelend, lees dat andere topic nou en als de dollar valt kan de rest amerikaanse producten toch veel goedkoper kopen en zit amerika helemaal in de problemen en hadden ze gewenst dat ze nooit die 3 oorlogen waren begonnen? foute oorzaak gevolg redenatie :edit, typo
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Amerikanen zijn Übermenschen Echt, die redenaties van jou ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg: go free world! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Pakweg 100 jaar (lekenschat natuurlijk). Ik hoop dat dit weer Europa's Eeuw gaat worden. Laatst gewijzigd op 19-03-2006 om 19:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, inderdaad de verhouding tussen democaratie en voorwaarden voor democratie is een cirulaire. Er zitten zeker tautologische elementen in. |
![]() |
||
Citaat:
Iran wil nu doen, wat Irak toen wilde doen en dus is de kans groot dat Amerika wéér gaat aanvallen. Mochten ze dit niet doen, dan is Iran, naar mijn weten, het eerste land dat zijn olie in euro's verkoopt en de gevolgen darvan zullen desastreus zijn. Maar nu is het dus nóg niet zo, en nu zijn er dus ook niet zoveel westerlingen vermoord. (Op alle terroristische aanslagen en doden die zijn gevallen in de oorlog tegen het terrorisme na ) Edit: Waarom ben je trouwens tegen democratie?
Laatst gewijzigd op 19-03-2006 om 21:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
In mijn ogen zou een wereldwijde coalitie met landen uit Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, en Azie onder aanvoering van China (ander land kan ook, zolang het maar geen Israel/Amerika is) Iran gaan ontwapenen. Laat nu eens niet de Amerikanen op de voorgrond lopen, die hebben al genoeg kritiek gehad.. Of je kunt natuurlijk je handen van Israel aftrekken, dan hoef je je ook nergens druk meer over de maken.. Dat scheelt je een hoop vijanden.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar de nasleep (onrust in de regio, een opstandige bevolking, aanslagen etc, zoals in Irak) kan Amerika, net zoals in Irak niet aan, hoewel er officieel geen oorlog meer is in Irak, het Iraakse regime en leger is immers verdreven. Tenminste ik denk dat hij dat bedoelde.
||
Citaat:
http://icasualties.org/oif/US_chart.aspx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sometimes it's great to be a Belgian |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran RepsaJ Neretgun | 207 | 15-04-2007 19:42 | |
V sponsort terroristen in Iran (seminieuws) Joostje | 53 | 02-03-2007 12:17 | |
Iran basis voor Terrorisme (Al Qaeda) Skyrise | 69 | 03-08-2004 17:22 | |
Iran moet bewijzen dat nucleair programma voor vreedzame doeleinden is. Gatara | 34 | 26-09-2003 20:30 | |
Volgend doel: destabilizeren regering Iran Gatara | 36 | 28-05-2003 16:42 | |
Iran test ballistische raket! Mujahid | 32 | 27-05-2002 22:40 |