![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Altijd als ik een leuke jongen tegenkom is het een hetro ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() of ze zijn hetero of bezet! ![]() @ Lostintime als het in de club zou zijn jah dan zou ik dr wel proberen te versieren ofzo denk ik. Maarjah, dat is bij mij nu niet het geval en ik heb het ook met haar besproken (beste vriendin) en ze zegt dat ze geen bi is, iig nu nog niet...
Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je 18 bent kan het zijn dat je zelfs nog nooit verliefd bent geweest. De één wordt sneller verliefd dan de ander en je moet maar net een persoon tegenkomen waar je verliefd op wordt. SounD
||
![]() |
Citaat:
zozo stout meid hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik val voor vrouwen (niet op, op is pijnlijk...). Mijn gaydar heb ik helaas lang geleden al verloren, ik merk het dus nooit of iemand nou homo is of niet. Verder vind ik het wel prima zo....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er spelen veel factoren een rol. Hoe je er zelf tegenover staat, hoe snel je er aan kan wennen dat je zelf homoseksuele gevoelens hebt, hoe je omgeving reageerd, hoe lekker je in je vel zit als je het ontdekt etc.. Als je zelf banger bent en meer onzeker dan reageert de omgeving vaak slechter, vind je het zelf geen punt dan zijn de reacties van anderen ook minder vaak negatief. Zelf heb ik mijn omgeving toleranter gemaakt. De paar mensen die raar reageerden zijn bijgedraaid toen ze door mij leerde kennen wat homoseksualiteit eigenlijk inhield terwijl ze eerst dachten dat aangezien ik ook op jongens val ik maar alles dat mannelijk was zou willen bespringen. Je bent absoluut niet de enige die er moeit mee heeft (gehad), maar uiteindelijk wordt het vaak beter. Daarom staan er hier gelukkig veel mensen die het een goede plek hebben kunnen geven en nu happy met zichzelf zijn. SounD
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
SounD
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jaaa haha hij schreeuwde ook zo de hele tijd...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik in de brugklas zat heb ik een tijdje een vriendinnetje gehad maar dat was meer om de rest van de school te schokeren dan dat we echt verliefd ofzo op elkaar waren. Ik heb nog nooit een echte relatie met een meisje gehad zou dat denk ik ook niet willen, maar voel me wel aangetrokken. En voor erbij kan het denk ik ook geen kwaad. x cha |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou homo bi of hetro? Anoniem56 | 22 | 15-11-2016 18:01 | |
Liefde & Relatie |