![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om het maar even heel ongenuanceerd uit te drukken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zulke arbeidskrachten ondermijnen ook onze vakbonden, en ook de rechten die arbeiders door lang strijden hebben verworven. Allemaal doordat er simpelweg te goedkoop gewerkt word. En dat is niet wenselijk. Protectionisme is heel iets anders dan pleiten voor humane regelgeving en de handhaving daarvan in het belang van alle werkenden. Laatst gewijzigd op 07-03-2006 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Om het maar even heel ongenuanceerd uit te drukken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel argumenten aandragen he, anders is je punt wel heel zwak. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar verder heb je nu wel gelijk. De hongerwinter is inderaad het ergste wat een nog levende generatie in Nederland meegemaakt heeft (afgezien van de ranzigheid die Nederlands Indië heette). Verder, eigenlijk bedoelde ik met mijn vraag om uitleg waarom je dit schreef: Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, eigenlijk doet mijn typering er ook niet bepaald veel toe inhoudelijk gezien dan. Maar ik denk dat bijvoorbeeld veel afstammelingen van voormalige sudeten duitsers of polen die in de 2e wereldoorlog vluchten moesten zich toch stukken anders tegenover zulke vraagstukken zullen opstellen, aangezien deze mensen er veel directer bij betrokken zijn geweest in zekere mate. Maar eigenlijk is dit ook allemaal niet bepaald relevant voor dit geval ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben benieuwd naar je ongenuanceerde versie. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Beetje houtjes hakken de hele dag ![]()
|
Ik vind het een goede keuze dat ze het land uit wordt gezet.. ze wist jaren geleden al dat ze het land moest verlaten, en daar had ze rekening mee moeten houden bij het kiezen van een vervolgopleiding. verder laf natuurlijk dat ze illegaal weer het land in komt en net doet of ze daar niet van op de hoogte was.
|
Ik ben het er ook mee eens. Wij omarmen haar nu omdat het een meisje is van 18? die het goed doet op school en eigenlijk een voorbeeld van goeie integratie is. Maar ik heb t gevoel dat wanneer Taida een vrouw van 40 zou zijn die gebrekkig nederlands spreekt, wij er niet zo moeilijk om zouden doen. Regels zijn regels, als autoriteit kan je niet anders dan die respecteren. Het enige wat rest is de regels veranderen, maar het vraagstuk of Taida mag blijven of niet is onzin.
Als de overheid al niet meer naar (haar eigen regels nog wel) luistert, wie dan wel? |
![]() |
|
Waarbij ik er nog even vergat aan toe te voegen dat deze regels er niet voor niks zijn. Die zijn er juist om te verkomen dat er willekeur omtreedt in het toewijzen van vergunningen. Want juist dan zou je zeker weten krijgen dan een meisje als Taida wel zou mogen blijven, en een lelijkerd die amper Nederlands spreekt niet. Alleen maar omdat Taida toevalig sympathie opwekt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens lapt er niemand regels aan zijn laars. |
![]() |
|
Er zijn overal regels voor in de politiek. Jij gaat mij echt niet wijsmaken dat Verdonk pijltjes heeft gegooid en daarna heeft besloten was ze is met Taida zou gaan doen. En die tig regels waar jij het over hebt waarom Taida wel zou mogen blijven zou ik wel is willen zien. Ik heb daar nog nooit iemand over gegooid.
En ja, ik vind dat als je uitzonderingen gaat, je regels aan je laars lapt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik geef graag toe dat ik liever Taida laat blijven en er een lastige allochtoon uitknikker, maar dat iets niet echt realiseerbeer. Hence, ik zou Taida sowieso graag laten blijven, maar dan moeten we de regels veranderen.
En t is slechts een gevoel, maar iets zegt me dat dat pardon ook geen pijltjes gooien was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Taida is een frauderende zakkenvullende bReEzAh-slet geef d'r een 6-pack breezers en zet d'r op een enkeltje naar huis. Oprotgeld heeft ze al gehad dus dat krijgt ze niet twee keer.
Dat Verdonk een streng beleid voert en dat ze soms misschien de verkeerde mensen uitzet, ok. Maar dat we daardoor nu een of ander misbaksel gaan verdedigen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen de dood injagen zou ik nou niet echt 'met ballen' willen noemen. Edit: als ik die andere post van je zo bezie hebben we weer een nieuwe extreem rechtse clown op het forum. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt iets voor Noobs zoals jij die dit zeggen.. naaap noobs ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Goeie dag, was het cynisme er zo moeilijk van af te zien? Waar ik op doelde was dat ze duidelijk er een zooitje van maakt op zowat elk front maar dat niemand in de regering het lef heeft om er d'r uit te gooien; dat ze daar te bang voor zijn.
Daar verandert echter niets aan mijn mening in de vorige post, ben ik dan een extreem rechtse clown? Dan wel eentje die op de PvdA heeft gestemd afgelopen verkiezingen, of ben ik dan weer een hypocriete linkse clown? Laatst gewijzigd op 21-03-2006 om 00:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om bij het onderwerp van het topic te blijven: ik ben erg benieuwd wat Taïda nu gaat doen. Terug naar haar eigen land en eventueel het examen maken op de Nederlandse ambassade? Van mij had ze mogen blijven, ook ná haar eindexamen trouwens. Kijk, hoe ik het ook haat om het toe te geven: Verdonk had gewoon gelijk. Maar ja, als ik dan zo'n leuk, knap, charmant en intelligent meisje zie, kan ik er niks aan doen: dan ben ik om. Zwak, ik weet het. ![]() |
![]() |
|
Is er nu niet zo'n vent die met haar wil gaan trouwen om haar hier te houden? Goed bedacht, maar of het werken zal?
Ik snap niet wat mensen zo zeuren, er worden toch veel meer mensen naar hun land teruggestuurd? En omdat zij hier allang woont en haar eindexamen gaat doen is het opeens zó erg? Media kan het nogal opblazen. Heerlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Dat de regels er zijn, wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk kloppen.
|
Verwijderd
|
Taïda Pasic mag examen in Sarajevo doen
22 maart 2006, 12:36 (plaats uw reactie) DEN HAAG (ANP) - Taïda Pasic mag van de Inspectie van het Onderwijs examen doen op de Nederlandse ambassade in Sarajevo. Dat staat in een brief van de inspectie naar de school van Taïda. De 18-jarige Kosovaarse vwo-scholiere moet 28 maart het land verlaten hebben en kan daardoor niet in Nederland haar examen doen. Het ministerie van Buitenlandse Zaken zegt woensdag welwillend tegenover het afleggen van het examen in Sarajevo te staan. ,,Als alle papieren in orde zijn, dan zullen wij het examen faciliteren'', zegt een woordvoerster. Volgens de inspectie voldoet Taïda aan de eisen om in het buitenland haar examen af te mogen leggen. Zo is het aannemelijk gemaakt dat zij het examen niet in Nederland kan doen en dat de examenlocatie in Sarajevo geschikt is. Volgens de woordvoerders van beide ministeries maakt het voor het maken van het examen niet uit dat Taïda geen geldige verblijfsstatus heeft. Illegaal Taïda is volgens minister Verdonk illegaal in Nederland. Op 18 januari werd ze van school gehaald en later overgebracht naar een uitzetcentrum. Na bijna twee weken detentie mocht ze van de rechters in vrijheid de beslissing in haar uitzettingsprocedure afwachten. Die is inmiddels genomen. Taïda moet vrijwillig vertrekken voor het einde van de maand. |
![]() |
||
Citaat:
Daar zit wel het 1 en ander aan voorwaarden vast, maar die gelden voor iedereen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|