Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() toevallig es een keertje gehoord hoor.. en ja na een keer het nummer horen ken je het dansje al en stoor me niet verder ik ga nu weer naar mijn kamertje om lekker dat singletje te luisteren en lekker te swingen voor de spiegel ![]()
|
Hallo...
Ik vind het ook wel een leuk liedje... Alleen is het dansje wat ze erbij hebben gezet een beetje afgezaagd, waarschijnlijk wel leuk om te doen als je dronken bent maar goed.. Verder zijn ze echt geen k3 ofzo hoor!! Enne het leukste vind ik eigenlijk dat ze engels combineren met spanish.. dat heeft een erg leuk effect... Groeten Diamonde |
![]() |
||
Citaat:
Mira lo que se avecina A la vuelta de la esquina Viene Diego rumbeando Con la luna en las pupilas Y su traje agua marina Parece de contrabando Y donde mas no cabe un alma Alli se mete a darse carai Poseido por el ritmo ragatanga Y el dj que lo concoce Toca el himmo de las doce Para Diego la cancion mas deseada Voor Joanne!!! Xussies Jeanette Y la baila, y goza, y la cantaaaaaaa....... Asereje, ja deje tejebe tude jebere Sebiunouba majabi an de buigi an de buigidipi (3x) No es cosa de brujeria Que lo encuentre tos los caminando Diego tiene chuleria Y ese punto de alegria Rastafari afrogitano Y donde mas no cabe un alma Alli se mete a darse cana Poseido por el ritmo ragatanga Y el dj que lo concoce Toca el himno de las doce Para Diego la cancion mas deseada Y la baila, y la goza, y la cantaaaaaaaa.... Asereje je deje tejebe tude jebere Sebiunouba majabi an de buigi an de buigidipi Asereje je deje tejebe tude jebere Sebiunouba majabi an de buigi an de buigidipi Ananananana Ananananananananananana Ananananananananananana Ahi ahi ahiii ee oooo ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ach mensen doe niet moeilijk, tis gewoon een zomerhit, meer niet.
Tis leuk als je melig, dronken, stoned oid bent, of er goede herinneringen bij hebt of als je van dat soort niemendalletjes houdt.. het wordt pas irri als ie in oktober nog in de volle rotatie gedraaid wordt.. |
![]() |
|
![]() |
Ik vond het al een baggernummer toen het net uitkwam. Maarja, zo gaat dat met deze nummers he: de massa vermaakt zich er prima mee, maar ik vind het gewoon 2x niks........
En dat dansje slaat ook echt nergens op, maar ik was daarom afgelopen zaterdag in een discotheek waar ze dit draaiden, en zo'n beetje de helft van de discotheek stond dat dansje te doen! Achja, als dit je bezig kan houden, I won't bother you........ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ut zuigt!!
nog steeds ken ik het dansje niet, alleen nu wel het eerste stukje en dat vind ik NIET leuk... ook niet leuk: dankzij de geweldige wekkerradie van mijn pappie ben ik nou al een aantal keer met dat kl*te nummer wakker geworden om t vervolgens de hele dag in me kop te hebben GRRRRRRR
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
bleeeeeeech, zuigt big time, mabe leuk voor in de disko ofzow, maar k vinnut een slappe uitwerking van het makerena idee. het ergste is dat het nog aanslaat ook
![]() bless de "houd je kop knoppen" op mijn afstandsbedieningen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
simpel, droevig, edoch catchy nummer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||