Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2006, 14:52
Verwijderd
50!
Advertentie
Oud 24-03-2006, 14:52
Verwijderd
Citaat:
bartjenl schreef op 24-03-2006 @ 15:46 :
wat een onzinreactie. waarom doen jullie het dan niet gewoon als het zo onbelangrijk is? jullie WETEN dat jullie tegengesputter krijgen en nu jullie dat krijgen krijg je reacties als "het is niet dat er levens vanaf hangen ofzo"
laat dan die samenvoeging ook zitten. het is niet alsof er levens vanaf hangen als dat niet samengevoegd wordt ofzo en de meeste mensen blijken het niet te willen. klaar. iedereen blij.
Quote for truth. Net als dat gare 'Internet' argument
Oud 24-03-2006, 14:52
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 24-03-2006 @ 15:09 :
Ik ben voor

Kom op mensen even serieus, het lijkt nu net alsof er levens vanaf hangen. Beetje overdreven.
Ik ben tegen

Kom op mensen even serieus, het lijkt nu net alsof er levens vanaf hangen. Beetje overdreven.
Oud 24-03-2006, 15:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 24-03-2006 @ 15:09 :
Ik ben voor

Kom op mensen even serieus, het lijkt nu net alsof er levens vanaf hangen. Beetje overdreven.
Ik kan gewoon niet geloven dat het echt is.

Maar ik heb er toch nog meer over nagedacht vannacht en geconstateerd dat er misschien geen levens vanaf hangen, maar toch op zijn minst relaties, vriendschappen en zelfbeelden. Via Onzin besluit je veel sneller om te gaan meeten of iemand leuk te vinden of weet ik veel wat. Dat komt omdat het er minder officieel is en je kan zijn wie je bent of wilt zijn. Je kan er heel gemakkelijk mensen leren kennen, vriendschappen maken. En dat willen jullie zomaar van mensen afpakken, hun kans om zich een geliefd persoon te voelen.


[edit] Ow ja, misschien herhaal ik constant wat iedereen al zegt, maar ik vind dat dat niet uitmaakt, want ik heb geen zin om alles precies bij te lezen, het gaat er maar om dat men weet dat er een hoop mensen tegen zijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-03-2006, 15:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-03-2006 @ 01:20 :
Echt weer iets voor jou om te denken dat het om persoonlijke redenen gaat; het hele punt was juist persoonlijke dingen buiten schot te laten. Puur over hoe jij met het forum omgaat. Als ik persoonlijk ga worden heb jij alleen maar een makkelijke reden me te bannen.
Doe dat dan ook. De enige reden die ik kan bedenken waarom je het nodig vind om me zo aan te vallen als je hier doet heeft niks met deze zaak te maken, maar wel met een hele persoonlijke zaak van jou.

Citaat:
Vind je het raar dat mensen niet op jou reageren? Je hebt je ideeen en meningen al klaar. Daar is niet tegenin te gaan. Ik zal even uit de vele posts van je wat quoten:
Dat vind ik wel gek, aangezien iedereen hier zeurt om redenen waarom etc. Die geef ik, nou dan moet men daar ook op in gaan als ik die geef. Het is niet mijn probleem dat de meeste niet het hele topic lezen.
Verder, ik stel een betoog zoals ik dat zie. Natuurlijk is daar wel tegen in te gaan. Genoeg bij nederlands gehad. Je kan altijd tegen het betoog van een ander in gaan met argumenten. In stel het hard, als jij daar niet tegenin kan gaan is dat niet mijn probleem.

Citaat:
Het gaat zo snel dat we het niet kunnen modden en daar hebben we nu toch wel gezeik over gehad.

Het gaat al jaren redelijk goed voor zover ik weet; waarom is het nou ineens te moeilijk om te modden? Zijn er de laatste tijd zodanig veel klachten van gebruikers over de kwaliteit van onzin (of de kantine)? Volgens mij is die namelijk al jaren hetzelfde. En waarom begint angellena over performance problemen? Wat is nou in godsnaam de echte reden dat kantine en onzin moet mergen (terwijl kom op, in feite word onzin verwijderd en word de omschrijving van kantine aangepast)
Het is altijd al vrij lastig te modden. Zoals kruimel al zei, het is een soort van vrijplaats voor het klieren van andere mensen. Natuurlijk is dat niet het enige, maar het gebeurt er wel veel imo.
Daarbij dat het nu komt heeft met een aantal zaken te maken. Meestal gebeurt er niet zoveel als iemand gekliert word. Er wordt als het gezien wordt door de fb's zeker wel wat aan gedaan, maar dat is niet voldoende. Ik heb nu al meerdere mailtjes gehad de laatste tijd over mensen die aangifte van oa smaad en laster willen gaan doen. Tja, dat verandert de situatie en in onze ogen moet daar zeker wel wat aan gedaan worden. Onzin in de huidige vorm gaat gewoon niet meer. Wat heb je liever? geen forum of een ander soort forum wat ook best leuk kan worden.

Citaat:
We willen dus een forum wat niet onzin is en niet DK

En what about what we want? De massa wil wel een DK en een onzin.
Er zijn genoeg redenen voor samenvoeging, die heb ik al genoemt. Maar we willen wel een alternatief. Ik geef hier alleen aan wat de bedoeling is. Lijkt me niks mis mee.

Citaat:
al doe onzin van beide forums is gewoon niet nodig en ik denk dat we beter af zijn met 1

Dat vind jij. De massa denkt d'r anders over.
En niet alleen ik. Blijkbaar denk je dat ik alles in mijn eentje beslis. Jammer voor jou (of voor mij, het is maar hoe je het bekijkt) maar dat is dus niet zo.

Citaat:
Men moet zich aanpassen en dat is misschien nog de moeilijkste problemen. Maar ik heb geen probleem met een poos een hard beleid te voeren, wat inhoud snel bannen

Toch heb ik echt geen problemen met als dat nodig is een streng beleid te voeren. Opzich denk ik uiteindelijk aan een fb of 4, moet genoeg zijn.

De massa moet 't maar accepteren en anders kom jij eraan ben een hard beleid. Word 'toch wel heel duidelijk gemaakt dat er eigenlijk gewoon geen discussie mogelijk is. Waarom zouden we dan nog reageren op wat jij te zeggen hebt?
Ik zeg alleen dat als men het nodig vind om te gaan zieken op dat nieuwe forum dat er een hard beleid gevoert gaat worden. Lijkt me niet meer dan logisch en ook wenselijk. Je wil toch een leuk forum voor iedereen en rotte appels moeten eruit. Ik hoor jou ook nergens klagen over het strenge beleid op andere forums, het is juist wel goed dat dat gebeurt hoor ik toch wel van meerdere kanten.

Zieken is not done, we willen gewoon een fatsoenlijk leuk forum. Ook hier trek je het weer totaal anders dan bedoelt is. Hier willen we juist overleggen, dit is alleen als men een zooitje van het nieuwe forum maakt.

Citaat:
Onzin is een grote slowchat zooi en onzin. Chatten kan ook op de chat, die hebben we niet voor niks. Een aantal andere dingen kunnen op het nieuwe forum, nog wat andere dingen zijn imo onnidig en kunnen wel wegblijven.

Dat vind jij. De massa denkt d'r anders over; die wil een slowchat forum zoals onzin. Onzin forum is niet te vergelijken met een chatbox. En wie besluit wat onnodig is; jij? Of zijn er zodanig veel klachten van gebruikers over onnodige zaken die ze niet willen zien?
Alweer jammer dat je denkt dat ik de almachtige ben. Sorry, maar dat ben ik niet. Ik stel alleen de zaken voor met de redenen en ik ben sort of woordvoerder van het team. Jammer dat je mij er op pakt.

Citaat:
We willen er gewoon een gezellig, goed te volgen forum van maken en daarom willen we ook van jullie horen wat jullie er willen hebben.

Jullie willen een forum krimpen, wij moeten ons maar aanpassen en blij zijn met wat jullie doen. Eventueel willen de forumbazen nog wat extra bloemetjes planten en daarover mogen we ideeen geven, maar uiteindelijk als we te veel vragen/willen word er gebanned.
Jij stelt het zo, ik niet. Van mij hoef je er echt niet blij mee te zijn, maar je geeft het niet eens een kans.

Citaat:
Waarom nu pas? Omdat het zo uit komt

.. daar hebben we veel aan; aan dat antwoord. We moeten er maar mee leven.
Zie eerder over die dreigingen. Daarom nu.

Citaat:
Als DK een prima forum was gaan we er echt niks aan veranderen, maar op beide fronten gaat het niet geweldig.

Dat vind jij. Zijn er nogmaals zoveel gebruikers die klagen over de kantine en onzin? Wie dan bijvoorbeeld? Wat voor klachten?
Nee, DK is echt een forum met niveau wou je zeggen. Onzin gaat ook super goed, men behandelt elkaar daar altijd met respect.
Kom op zeg, er zijn problemen en we denken dat die een heel eind worden oplgelost door deze actie toe te passen.

Citaat:
De rotte appels gaan er vanzelf wel uit.

Helaas bepaal jij/bepalen jullie nu wie de rotte appels zijn. Als gebruikers geen problemen hebben met bepaalde appels is er geen reden om ze weg te houden.
Dat doen de +en al heel lang en voor zover ik zie zijn daar maar weinig problemen mee. Verder hebben we altijd nog een bemiddelaar.
Lijkt me een beetje lastig het aan de gebruikers over te laten om te beslissen wie er wel en niet weg mogen. Imo is het prima zo en gaat het eigenlijk altijd wel goed.

Citaat:
Dat jij het misschien zo ziet wil niet zeggen dat dat waar is. Op DK zijn er ook dingen niet goed en wij denken dat een samenvoeging (waar dus alleen het beste van beide overblijft) de oplossing is. Leuke topics, minder onzin en beter te modden.

Dat vind jij. Maar hetzelfde geld voor jou; dat jij misschien bepaalde dingen zo ziet, wil nog niet zeggen dat dat het beste is of waar is. De massa denkt er anders over; over deze samenvoeging. Je zegt dat er dingen niet goed zijn maar je gaat niet in details. En wat is 'het beste van beide'.
Alweer dat persoonlijk op mij getrek. Jammer, ik beslis nog steeds niet dingen in mijn eentje.

Citaat:
Veel mensen winden zich nu erg op, maar gaan uiteindelijk echt niet weg blijven. Plat gezegt kunnen ze ook niet anders.

Hier benadruk je maar even dat we maar moeten accepteren wat er van bovenaf geregeld word. Degene die er teveel problemen mee hebben worden blijkbaar via een hard beleid eruit gewerkt.
Laten we wel wezen, het roepen van ik blijf weg hoor is een beetje kansloos als je nog niet eens weet wat het precies wordt. Jammer.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-03-2006, 15:49
2B!
2B! is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 24-03-2006 @ 16:08 :
Ik kan gewoon niet geloven dat het echt is.

Maar ik heb er toch nog meer over nagedacht vannacht en geconstateerd dat er misschien geen levens vanaf hangen, maar toch op zijn minst relaties, vriendschappen en zelfbeelden. Via Onzin besluit je veel sneller om te gaan meeten of iemand leuk te vinden of weet ik veel wat. Dat komt omdat het er minder officieel is en je kan zijn wie je bent of wilt zijn. Je kan er heel gemakkelijk mensen leren kennen, vriendschappen maken. En dat willen jullie zomaar van mensen afpakken, hun kans om zich een geliefd persoon te voelen.

Je moet toch zelf ook toegeven dat dit niet geloofwaardig klinkt


Met je dat willen hun zomaar van mensen afpakken, je bent toch geen kind meer.
Oud 24-03-2006, 15:52
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik hoop eigenlijk nog steeds dat het nep is, maar als het echt is hoop ik in ieder geval dat het wat leuks wordt. Wat wel jammer is, onzin en Dk trekt gewoon een heel ander soort mensen. Het lijkt mij nogal lastig om dit samen te voegen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 24-03-2006, 15:52
2B!
2B! is offline
Citaat:
Dukko schreef op 24-03-2006 @ 11:35 :
Dat is ook een goed plan!

Dan laten we leden voortaan betalen om te posten, en krijgen de FB's salaris en een auto van de zaak.

(Een BMW 7-serie met s.com stickers op de zijkant )

Dan is marcade zijn probleem wat betreft aanwezigheid van mensen ook opgelost, aangezien je dan full-timers krijgt
Oud 24-03-2006, 15:52
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Sinds we nou ook via PM praten snij ik wat dingen weg en ga puur alleen verder over omtrend de samenvoeging van onzin en de kantine.

Citaat:
Ieke schreef op 24-03-2006 @ 16:28 :
Dat vind ik wel gek, aangezien iedereen hier zeurt om redenen waarom etc. Die geef ik, nou dan moet men daar ook op in gaan als ik die geef.
De redenen die gegeven zijn, zijn (blijkbaar) nog niet overtuigend genoeg geweest.

Citaat:
Het is altijd al vrij lastig te modden. Zoals kruimel al zei, het is een soort van vrijplaats voor het klieren van andere mensen. Natuurlijk is dat niet het enige, maar het gebeurt er wel veel imo.
Daarbij dat het nu komt heeft met een aantal zaken te maken. Meestal gebeurt er niet zoveel als iemand gekliert word. Er wordt als het gezien wordt door de fb's zeker wel wat aan gedaan, maar dat is niet voldoende. Ik heb nu al meerdere mailtjes gehad de laatste tijd over mensen die aangifte van oa smaad en laster willen gaan doen. Tja, dat verandert de situatie en in onze ogen moet daar zeker wel wat aan gedaan worden. Onzin in de huidige vorm gaat gewoon niet meer. Wat heb je liever? geen forum of een ander soort forum wat ook best leuk kan worden.
Het is inderdaad altijd al vrij lastig te modden geweest; maar desondanks is het nog vrij lang goed gegaan, anders was onzin wel eerder opgedoekt?

Die mailtjes over aangifte van smaad en laster; dit is de eerste keer dat ik dit lees. Is er niet zoiets als een disclaimer waarin staat dat 't forum hier niks mee te maken heeft? Is er daadwerkelijk al een zaak geweest dat de politie (figuurlijk) voor de deur stond? Ik bedoel; als ik bv. haatdragend ben en ik ga 'tig mailtjes naar jou sturen en 'smaad en laster' en 'aangifte' roepen d'r in .. dan gaat dat effect hebben?

Citaat:
En niet alleen ik. Blijkbaar denk je dat ik alles in mijn eentje beslis. Jammer voor jou (of voor mij, het is maar hoe je het bekijkt) maar dat is dus niet zo.
Ik heb er op gelet bij het reageren of je in de 'ik' vorm sprak in je reacties, of over 'wij'. vandaar continue terugkomende referenties naar 'jij' of 'jullie'. Kan je wel beginnen dat ik telkens doe alsof jij de enige bent die de keuzes gemaakt heeft .. maar zo kan ik ook beginnen dat jij 't telkens over "ik" hebt in plaats over "wij" of "de forumbazen" oid.

Citaat:
Ik zeg alleen dat als men het nodig vind om te gaan zieken op dat nieuwe forum dat er een hard beleid gevoert gaat worden. Lijkt me niet meer dan logisch en ook wenselijk. Je wil toch een leuk forum voor iedereen en rotte appels moeten eruit. Ik hoor jou ook nergens klagen over het strenge beleid op andere forums, het is juist wel goed dat dat gebeurt hoor ik toch wel van meerdere kanten.
Heu volgens mij hoor je mij de laatste dagen nonstop klagen. *kuch* En ja ik wil een leuk forum en als een streng beleid nodig is, a la. Maar laten we even van 't positieve in een mens uitgaan alsjeblieft en bij voorbaat niet al tanks en grof geschut klaar zetten.

Citaat:
Alweer jammer dat je denkt dat ik de almachtige ben. Sorry, maar dat ben ik niet. Ik stel alleen de zaken voor met de redenen en ik ben sort of woordvoerder van het team. Jammer dat je mij er op pakt.
Een woordvoerder spreekt altijd in de derde persoon. Als jij 't over jij hebt, ga ik er vanuit dat jij 't over jij hebt. Communicatie.

Citaat:
Nee, DK is echt een forum met niveau wou je zeggen. Onzin gaat ook super goed, men behandelt elkaar daar altijd met respect.
Kom op zeg, er zijn problemen en we denken dat die een heel eind worden oplgelost door deze actie toe te passen.
DK en Onzin zijn beide fora waar weinig niveau nodig is maar 't toch leuk is. Veel mensen in dit topic proberen dat ook duidelijk te maken. Blijkbaar zien we dan een gedeelte niet, waardoor onzin en DK eigenlijk rotplekken blijken te zijn. We willen dat dan graag zien.

Citaat:
Alweer dat persoonlijk op mij getrek. Jammer, ik beslis nog steeds niet dingen in mijn eentje.
Zo komt 't wel over als je in de eerste persoon praat.

Citaat:
Laten we wel wezen, het roepen van ik blijf weg hoor is een beetje kansloos als je nog niet eens weet wat het precies wordt. Jammer.
"Plat gezegt kunnen ze ook niet anders." is respectloos. Het komt over dat omdat ze niet anders kunnen ze het maar moeten accepteren.
Oud 24-03-2006, 15:53
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
2B! schreef op 24-03-2006 @ 16:52 :
Dan is marcade zijn probleem wat betreft aanwezigheid van mensen ook opgelost, aangezien je dan full-timers krijgt
Whuh? Had ik een probleem met aanwezigheid van mensen?
Oud 24-03-2006, 16:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-03-2006 @ 16:53 :
Whuh? Had ik een probleem met aanwezigheid van mensen?
Heel duidelijk wel ja Aangezien ik binnen een aantal uren op die reactie van Wolter moest reageren.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-03-2006, 16:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
2B! schreef op 24-03-2006 @ 16:49 :
Je moet toch zelf ook toegeven dat dit niet geloofwaardig klinkt


Met je dat willen hun zomaar van mensen afpakken, je bent toch geen kind meer.
Oké, dat is misschien niet zo'n goede formulering


Al vind ik het op zich wel kloppen, ja. Er is iets en dat gaat misschien weg, ondanks dat de betreffende personen dat niet willen. Dat zou je best afpakken kunnen noemen

Tenzij er iets geweldigs voor in de plaats komt waarop helemaal niet geklierd zal worden. Maar op de een of andere manier denk ik dat je dat altijd zult houden?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-03-2006, 16:19
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ieke schreef op 24-03-2006 @ 17:05 :
Heel duidelijk wel ja Aangezien ik binnen een aantal uren op die reactie van Wolter moest reageren.
Ow mja. hmm. Ik was daar in de war mss of het kwam verkeerd over. Het ging er meer over dat er veel op admin overlegd werd en dat het jammer is dat wij daar zo weinig van mee krijgen.

Daarnaast, wat Barten ed. zei .. niks mis mee dat je een studie hebt en niet 24/7 online bent .. maar misschien is 't handig voor de tijd dat je er niet bent, dat er andere mensen zijn die het dan kunnen overnemen. Dat er taken overgedragen worden oid. Als je omkomt in werk; deel het uit aan Q, Boogie, Leonoor, Mutant. Als die ook omkomen in 't werk, .. pech voor ze.
Oud 24-03-2006, 16:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-03-2006 @ 16:52 :
De redenen die gegeven zijn, zijn (blijkbaar) nog niet overtuigend genoeg geweest.
Dat jij ze niet overtuigent vind is wat anders. Ik denk dat we het sowieso niet eens kunnen worden.

Citaat:
Het is inderdaad altijd al vrij lastig te modden geweest; maar desondanks is het nog vrij lang goed gegaan, anders was onzin wel eerder opgedoekt?

Die mailtjes over aangifte van smaad en laster; dit is de eerste keer dat ik dit lees. Is er niet zoiets als een disclaimer waarin staat dat 't forum hier niks mee te maken heeft? Is er daadwerkelijk al een zaak geweest dat de politie (figuurlijk) voor de deur stond? Ik bedoel; als ik bv. haatdragend ben en ik ga 'tig mailtjes naar jou sturen en 'smaad en laster' en 'aangifte' roepen d'r in .. dan gaat dat effect hebben?
Natuurlijk is het de eerste keer dat je dat lees, ik vind het nooit zo nodig om alles wat ik via mail krijg op het forum te posten.
Natuurlijk trekken we er ons niet extreem veel van aan, maar voor een gedeelte hebben die mensen wel gelijk. Onzin is een forum waar je heel simpel kan worden afgezeken door een hele goep en zelfs met ingrijpen van fb's slecht in te dammen is. Komt nog bij dat lang niet alles gezien wordt en dat is dus iets wat we willen verbeteren. De laatste dagen hoor je veel over gepest via internet en imo is dit daar ook een deel van en waar imo ook wat aan gedaan moet worden. Ik weet niet of ze jou op onzin wel eens hard hebben zitten dissen, maar ik kan je zeggen dat dat niet leuk is en men veel te hard door gaat.

Citaat:
Ik heb er op gelet bij het reageren of je in de 'ik' vorm sprak in je reacties, of over 'wij'. vandaar continue terugkomende referenties naar 'jij' of 'jullie'. Kan je wel beginnen dat ik telkens doe alsof jij de enige bent die de keuzes gemaakt heeft .. maar zo kan ik ook beginnen dat jij 't telkens over "ik" hebt in plaats over "wij" of "de forumbazen" oid.
Het lijkt me persoonlijk niet meer dan logisch dat ik hier niet alles in mijn eentje beslis. Ik kan zo niet eens beslissingen bedenken die ik echt alleen genomen heb.

Citaat:
Heu volgens mij hoor je mij de laatste dagen nonstop klagen. *kuch* En ja ik wil een leuk forum en als een streng beleid nodig is, a la. Maar laten we even van 't positieve in een mens uitgaan alsjeblieft en bij voorbaat niet al tanks en grof geschut klaar zetten.
Prima. Maar ik snap het probleem niet echt met mijn manier van een betoog voeren. Ik stel het hard (in de zin van dat het voor jou misschien over komt alsof er geen spelt meer tussen te krijgen is) maar dat vind ik een normale manier van een betoog schrijven. Als ik iets vind onderbouw ik dat met hoe het voor mij is. In dit geval is dat uit naam van het team, daarom reageer ik hier. Wat ik zelf persoonlijk vind kan net zo goed een heel ander verhaal zijn. Ik neem net zo goed beslissingen waar ik het persoonlijk niet mee eens ben maar een meerderheid van het team wel wil.
Hier reageer ik amper op persoonlijke basis. Wat ik persoonlijk vind doet er niet zoveel toe.

Citaat:
Een woordvoerder spreekt altijd in de derde persoon. Als jij 't over jij hebt, ga ik er vanuit dat jij 't over jij hebt. Communicatie.
Tja, hier hebben we een verschil van mening. Zoals gezegt, door mijn positie hier spreek ik als beheerder. Voor mij is het makkelijker om het zo te stellen en het lijkt mij persoonlijk ook duidelijk dat dat zo is.

Citaat:
DK en Onzin zijn beide fora waar weinig niveau nodig is maar 't toch leuk is. Veel mensen in dit topic proberen dat ook duidelijk te maken. Blijkbaar zien we dan een gedeelte niet, waardoor onzin en DK eigenlijk rotplekken blijken te zijn. We willen dat dan graag zien.
Ik zeg ook niet dat het helemaal rotte plekken zijn, maar dat er in het concept wel fouten zitten, waarvan wij denken dat die beter worden met een samenvoeging. Daarbij, wat ik al zei, de samenvoeging heeft ook niet tot doel om of een nieuwe DK te worden of een nieuw onzin. Maar juist een heel nieuw forum waarin de problemen die er nu zijn met de losse forums wegvallen.

Citaat:
Zo komt 't wel over als je in de eerste persoon praat.
Denk dan eens even. Kan ik in mijn eentje alles beslissen? Denk je dat het forum mijn speeltuin is?

Citaat:
"Plat gezegt kunnen ze ook niet anders." is respectloos. Het komt over dat omdat ze niet anders kunnen ze het maar moeten accepteren.
Accoord, ben ik met je eens.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-03-2006, 16:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-03-2006 @ 17:19 :
Ow mja. hmm. Ik was daar in de war mss of het kwam verkeerd over. Het ging er meer over dat er veel op admin overlegd werd en dat het jammer is dat wij daar zo weinig van mee krijgen.

Daarnaast, wat Barten ed. zei .. niks mis mee dat je een studie hebt en niet 24/7 online bent .. maar misschien is 't handig voor de tijd dat je er niet bent, dat er andere mensen zijn die het dan kunnen overnemen. Dat er taken overgedragen worden oid. Als je omkomt in werk; deel het uit aan Q, Boogie, Leonoor, Mutant. Als die ook omkomen in 't werk, .. pech voor ze.
Maar ja, ik zou er geen bezwaar tegen hebben als die hier ook op de discussie in gingen, graag zelfs. Het probleem met deze discussie is ook meer dat het zo snel gaat en als je dan een aantal uur weg bent er weer een hele stapel leeswerk ligt. Woensdag had ik gewoon de hele middag college en daarna nog een behoorlijk lange treinreis. Gisteren een meeting en ja, dan ligt hier al weer zoveel dat het aardig wat tijd kost om te lezen en een goede reactie te maken. Ik doe dat ook niet anders, imo moet ik het goed lezen en dan met een goede reactie komen anders kan ik het net zo goed laten. Lijkt me dat 'jullie' ook liever een goede inhoudelijke reactie willen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-03-2006, 16:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ieke schreef op 24-03-2006 @ 17:19 :
Natuurlijk is het de eerste keer dat je dat lees, ik vind het nooit zo nodig om alles wat ik via mail krijg op het forum te posten.
Natuurlijk trekken we er ons niet extreem veel van aan, maar voor een gedeelte hebben die mensen wel gelijk. Onzin is een forum waar je heel simpel kan worden afgezeken door een hele goep en zelfs met ingrijpen van fb's slecht in te dammen is. Komt nog bij dat lang niet alles gezien wordt en dat is dus iets wat we willen verbeteren. De laatste dagen hoor je veel over gepest via internet en imo is dit daar ook een deel van en waar imo ook wat aan gedaan moet worden. Ik weet niet of ze jou op onzin wel eens hard hebben zitten dissen, maar ik kan je zeggen dat dat niet leuk is en men veel te hard door gaat.
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen; maar dat is volgens mij ook altijd wel zo geweest. Waar mensen vrijheid van mening hebben, worden mensen gedissed. Maar gaat dat niet via onzin gebeuren, gebeurt dat wel via PM of via het fotoboek. Fotoboek is immers ook een verkapt onzin; alleen veel minder beheerbaar dan onzin, vanwege alle verschillende fotoboeken. Ik bedoel; ik pak nu een willekeurige fotoboek gebruiker en scheld 'm de huid vol. Krijg jij 10 minuten mij te vinden. (Tenzij Koen iets ingenieus heeft daar wat ik niet zie)

Word het fotoboek bv. dan ook aangepakt?

Citaat:
Prima. Maar ik snap het probleem niet echt met mijn manier van een betoog voeren. Ik stel het hard (in de zin van dat het voor jou misschien over komt alsof er geen spelt meer tussen te krijgen is) maar dat vind ik een normale manier van een betoog schrijven. Als ik iets vind onderbouw ik dat met hoe het voor mij is. In dit geval is dat uit naam van het team, daarom reageer ik hier. Wat ik zelf persoonlijk vind kan net zo goed een heel ander verhaal zijn. Ik neem net zo goed beslissingen waar ik het persoonlijk niet mee eens ben maar een meerderheid van het team wel wil.
Hier reageer ik amper op persoonlijke basis. Wat ik persoonlijk vind doet er niet zoveel toe.


Nee maar wat je persoonlijk vind doet er mss. niet toe, maar is misschien wel fijn om te weten voor de mensen. Dan weten we tenminste dat je ook menselijk bent. En dat creeert meer begrip. Anders ben je puur een forumbaas met een studie ipv. een Ieke met een studie.

Citaat:
Tja, hier hebben we een verschil van mening. Zoals gezegt, door mijn positie hier spreek ik als beheerder. Voor mij is het makkelijker om het zo te stellen en het lijkt mij persoonlijk ook duidelijk dat dat zo is.
Misschien, maar het verschil als je het hebt als 'ik als beheerder' en 'wij als forumteam' is, dat bij het laatste tenminste het gevoel gegeven word dat het inderdaad geen beslissing van jou is, maar van het forumteam. Het is misschien een klein lullig detail, maar soms maken de kleinste details een wereld van verschil.

Citaat:
Ik zeg ook niet dat het helemaal rotte plekken zijn, maar dat er in het concept wel fouten zitten, waarvan wij denken dat die beter worden met een samenvoeging. Daarbij, wat ik al zei, de samenvoeging heeft ook niet tot doel om of een nieuwe DK te worden of een nieuw onzin. Maar juist een heel nieuw forum waarin de problemen die er nu zijn met de losse forums wegvallen.
Was het dan niet een idee geweest eerst dat nieuwe forum te introduceren en pas daarna kantine en onzin weg te snijden? Dan was de overgang minder pijnlijk geweest en is het hele dilemma van 'is het nou een 1 april grap' ook niet aan de orde geweest. Daarna kan dan beter gekeken worden of 't ging werken of niet.

Citaat:
Denk dan eens even. Kan ik in mijn eentje alles beslissen? Denk je dat het forum mijn speeltuin is?
*denkt lang na* .. umm .. Juh?
Oud 24-03-2006, 16:44
Verwijderd
Laag niveau van fora is niet echt bezwaarlijk. Scholieren.com trekt niet alleen intellectuelen of studenten aan, maar is toegankelijk voor iedereen. Niet iedereen wil zich mentaal inspannen om een discussie te voeren. Voor die mensen hebben we Onzin. Dat kun je ze niet afpakken.
Oud 24-03-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
bartjenl schreef op 23-03-2006 @ 23:11 :
Maar er mag niets veranderd worden tot in 2008

Kijk maar:

[afbeelding]

Die is geldig tot 2008
daarmee is de rechtszaak gewonnen
Oud 24-03-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 24-03-2006 @ 17:44 :
Laag niveau van fora is niet echt bezwaarlijk. Scholieren.com trekt niet alleen intellectuelen of studenten aan, maar is toegankelijk voor iedereen. Niet iedereen wil zich mentaal inspannen om een discussie te voeren. Voor die mensen hebben we Onzin. Dat kun je ze niet afpakken.
Op het huidige DK hoef je je ook niet mentaal in te spannen om een discussie te voeren.
Oud 24-03-2006, 16:57
Verwijderd
Oow, wie heeft er trouwens problemen met onzin dan en wie wordt er dan geflamed?


Je maakt het er zelf na , en ieke als het wordt samengevoegd kan je er beter neit meer komen
Oud 24-03-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 24-03-2006 @ 17:57 :

Je maakt het er zelf na , en ieke als het wordt samengevoegd kan je er beter neit meer komen
Met dreigement kom je inderdaad erg ver
Oud 24-03-2006, 17:03
computer
computer is offline
Zieke gedachtes
Oud 24-03-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-03-2006 @ 17:59 :
Met dreigement kom je inderdaad erg ver
is geen dreigement, maar dat er iekeflames komen is dan wel duidelijk, ik zou mijzelf daarvan afzijdig houden, maar er zal een zondebok door de massa gezocht worden
Oud 24-03-2006, 17:19
computer
computer is offline
Ik kan ook netdoen alsof ik het niet gelezen heb dus gewoon net doen of dit niet bestaat
Oud 24-03-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-03-2006 @ 17:50 :
Op het huidige DK hoef je je ook niet mentaal in te spannen om een discussie te voeren.
Woordjes typen = grotere mentale inspanning dan spamtopics. Face it.
Oud 24-03-2006, 18:50
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Misschien is het maar het beste om onzin gewoon weg te halen in plaats van samen te voegen en op DK geen onzin topics meer toelaten.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 24-03-2006, 19:39
Verwijderd
Ieke, waarom reageer je alleen op Marcade's posts? Dat is toch niet iets persoonlijks wat je even moet winnen ofzo he?
Oud 24-03-2006, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-03-2006 @ 17:59 :
Met dreigement kom je inderdaad erg ver
nee, maar met antwoorden op zijn eerste vraag wel

Wie wil het weg hebben?
Oud 24-03-2006, 19:42
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 24-03-2006 @ 16:49 :
Je moet toch zelf ook toegeven dat dit niet geloofwaardig klinkt


Met je dat willen hun zomaar van mensen afpakken, je bent toch geen kind meer.
ehm.. ik weet niet of er wel eens bij je is ingebroken ofzo, maar dan wordt er ook heel veel van je afgepakt en niet alleen wat je met geld terug kan kopen
dingen houden die je graag hebt/doet, is heel menselijk hoor. Gevoelens op zich zijn heel menselijk, niet alleen kinderen hebben ze.
Oud 24-03-2006, 20:07
Rodion
Rodion is offline
De precieze datum is vast nog niet bekendgemaakt.
Oud 24-03-2006, 20:20
Verwijderd
Potverdikkie
Oud 24-03-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 24-03-2006 @ 16:49 :
Je moet toch zelf ook toegeven dat dit niet geloofwaardig klinkt


Met je dat willen hun zomaar van mensen afpakken, je bent toch geen kind meer.
Ik zei al eerder in het vorige topic; iets wat je veel doet op een dag, wordt deel van je leven. Pak dat af en je houdt een leeg veld over. Dat is niet kinderachtig, dat is menselijk. Ik vind de vergelijking van Vogelvrij en Bartjenl daarom ook geldig.
Oud 24-03-2006, 20:43
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
Ik vind dat ONZIN

zo!
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Oud 24-03-2006, 23:35
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 24-03-2006 @ 20:39 :
Ieke, waarom reageer je alleen op Marcade's posts? Dat is toch niet iets persoonlijks wat je even moet winnen ofzo he?
Oud 25-03-2006, 07:05
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 24-03-2006 @ 21:07 :
De precieze datum is vast nog niet bekendgemaakt.
Zullen we bij deze dan 2 april afspreken? Zodat iedereen eindelijk beseft dat dit geen grap is.
Oud 25-03-2006, 07:17
Verwijderd
Krijgen we nu dan wel een online-friet-bestel-functie?
Oud 25-03-2006, 07:46
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dukko schreef op 25-03-2006 @ 08:05 :
Zullen we bij deze dan 2 april afspreken? Zodat iedereen eindelijk beseft dat dit geen grap is.
Misschien worden alle forumbazen ook wel voor de gek gehouden en is de grap puur op initiatief van alle plussers, om het nog realistischer te maken
Oud 25-03-2006, 10:18
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Straks wordt het forum nog blauw
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 25-03-2006, 10:19
Verwijderd
hoeveel kost zo'n nieuwe server? ik teken dr wel eentje bij elkaar wat komt er na aap noot en mies op de leesplank? of noemen we hem gewoon ONZIN FUCKING RULES KSUJE Z0PJE
Oud 25-03-2006, 10:35
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Dukko schreef op 25-03-2006 @ 08:05 :
Zullen we bij deze dan 2 april afspreken? Zodat iedereen eindelijk beseft dat dit geen grap is.
Waarom hadden jullie dat dan niet gelijk gedaan (als het echt zou zijn )? Want jullie snappen zelf ook wel dat 1 april de discussie vertroebelt. En waarom zouden jullie voor zoiets geen vaste datum prikken? Dat lijkt me ook wel zo logisch.

Als in de 'officiele' berichtgeving komt te staan dat de datum niet 1 april zal zijn begin ik het te geloven.
Oud 25-03-2006, 11:32
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 25-03-2006 @ 11:35 :
Waarom hadden jullie dat dan niet gelijk gedaan (als het echt zou zijn )? Want jullie snappen zelf ook wel dat 1 april de discussie vertroebelt. En waarom zouden jullie voor zoiets geen vaste datum prikken? Dat lijkt me ook wel zo logisch.

Als in de 'officiele' berichtgeving komt te staan dat de datum niet 1 april zal zijn begin ik het te geloven.
Omdat we eerst iedereen rustig op de hoogte willen brengen van deze grote verandering.
Oud 25-03-2006, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 25-03-2006 @ 08:46 :
Misschien worden alle forumbazen ook wel voor de gek gehouden en is de grap puur op initiatief van alle plussers, om het nog realistischer te maken
Misschien heeft Jon nu als enige de dikste lol!
Oud 25-03-2006, 12:26
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Dukko schreef op 25-03-2006 @ 12:32 :
Omdat we eerst iedereen rustig op de hoogte willen brengen van deze grote verandering.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Alsof er ook maar iets veranderd door de week ipv de dag te noemen. Ik neig naar de roloog.
Oud 25-03-2006, 12:57
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
strak plan

__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Oud 25-03-2006, 17:27
arP-socialist
Avatar van arP-socialist
arP-socialist is offline
Citaat:
Dukko schreef op 25-03-2006 @ 12:32 :
Omdat we eerst iedereen rustig op de hoogte willen brengen van deze grote verandering.
zo enorm groot is de verandering niet

hoe gaat het nieuwe deelforum heten?
__________________
Telkens weer; denk ik aan jouw ogen bij het afscheid...
Oud 25-03-2006, 17:30
Verwijderd
Citaat:
arP-socialist schreef op 25-03-2006 @ 18:27 :
zo enorm groot is de verandering niet

hoe gaat het nieuwe deelforum heten?
Dat is ook een vraag aan de leden, anders moeten wij weet iets bedenken en dan is het bij voorbaat kut.
Oud 25-03-2006, 18:01
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-03-2006 @ 18:30 :
Dat is ook een vraag aan de leden, anders moeten wij weet iets bedenken en dan is het bij voorbaat kut.
Just like the whole idea.
Oud 25-03-2006, 18:53
Verwijderd
Hoi Ieke over hoeveel uren ga je eens reageren, of zijn sommige leden niets waard in jouw ogen met hun redenen?
Oud 25-03-2006, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 25-03-2006 @ 19:53 :
Hoi Ieke over hoeveel uren ga je eens reageren, of zijn sommige leden niets waard in jouw ogen met hun redenen?
Ik denk dat dit soort beschuldigingen en eerdere persoonlijke aanvallen niet bijdragen aan een constructieve discussie.
Oud 25-03-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-03-2006 @ 20:06 :
Ik denk dat dit soort beschuldigingen en eerdere persoonlijke aanvallen niet bijdragen aan een constructieve discussie.
net zomin als vragen om een mening en vervolgens als verantwoordelijke alleen maar reageren op Marcade, hem verwijtend dat hij het niet persoonlijk op moet vatten.
it's a little bit ironic, don't you think?

feit is dat Ieke 4 keer heeft gereageerd hier, maar feit is bovendien dat dat 4 keer een reactie was op Marcade terwijl ik en velen met mij toch ook wel een reactie willen horen volgens mij

Dat is het nadeel van een forum, je kunt mensen compleet negeren.
Dat is meteen ook het voordeel van Onzin (of slowchatten in het algemeen) boven een chatbox, je hoeft je niet te mengen in topics/onderwerpen waar je niks mee te maken wil hebben. Just ignore it.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen?
Axel11
45 28-06-2023 16:14
Beleidszaken Topic op DK
Verwijderd
111 20-02-2011 10:06
Beleidszaken Onzin en de kantine eindelijk een samen
Verwijderd
34 11-10-2009 23:53
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Games GTA2 codes
BCR
23 07-09-2001 20:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.