Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 07:49
Swidge
Swidge is offline
ja mense, ik zelf ben heel erg fan van Dj tiësto, maar bij zo'n feest als Lowlands stel ik me meer hardrock en metal enzo voor? wat ik mijn dus afvroeg is, wat moet dj tiësto op een feest als lowlands? misschien is mn opvatting van lowlands helemaal verkeerd, maar dan mag iemand die mijn nu gaan verklaren
alvast bedankt, ....

greets Swidge
Oud 05-09-2002, 07:56
the exploding boy
the exploding boy is offline
je opvatting van ll is dus blijkbaar verkeerd.

het kan wel degelijk maar ik heb geen zin om uit te leggen, dus neem het maar gewoon aan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 08:33
Pharmacon
Pharmacon is offline
lowlands is een cultuurfestival...tis meer dan alleen bier zuipen en rockbands....
Nouja, das iig de opzet ;-) ze slagen er ook wel in...
Oud 05-09-2002, 08:41
NERD
NERD is offline
Ben 5 jaar geleden nog uit mijn dak gegaan van Speedy J op Lowlands dus het is ook niet iets van de laatste paar jaar.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 09:01
ampyra
ampyra is offline
ja, vond eigenlijk tiesto iets te commercieel voor ll 2002 zeker omdat het bekend staat als een festival voor o.a. nieuwe bands (wat al niet meer waar word als je bijv. nickelback laat komen) maar op tiesto kwam dit jaar genoeg publiek af dus zal de trance scene waarschijnlijk nog wel even blijven hangen op lowlands.. Groetjes..
Oud 05-09-2002, 09:13
Verwijderd
lowlands is van alles wat..
snap m'n god niet hoe je erbij komt dat dat metal en rock is, het is geen Dynamo...

Citaat:
ampyra schreef:
ja, vond eigenlijk tiesto iets te commercieel voor ll 2002 zeker omdat het bekend staat als een festival voor o.a. nieuwe bands (wat al niet meer waar word als je bijv. nickelback laat komen) maar op tiesto kwam dit jaar genoeg publiek af dus zal de trance scene waarschijnlijk nog wel even blijven hangen op lowlands.. Groetjes..
Euhm, TE commercieel?
Alles wat er ongeveer commercieel dus ik zie neit inw aarom tiesto er nit tussen past...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 09:17
Swidge
Swidge is offline
keej bedankt, dan zal ik mijn gedachtes over lowlands bij deze kloppend maken, ... lowlands is niet alleen maar metal en rock
Oud 05-09-2002, 09:50
Verwijderd
lowlands is wel voornamelijk rock en alternative etc, maar er is ook zat dance enzow...zoals tiesto jah...
ik vond het wel koel, alleen het duurde veels te lang(2.5 uur)..ben zelf ongeveer een uur gebleven, toen wassik et wel zat..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 11:00
Verwijderd
goh, wat doet die cabarettent daar dan??
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 15:04
PaulSimon
PaulSimon is offline
Citaat:
Milk schreef:
goh, wat doet die cabarettent daar dan??
das voor t cabaret

op lowlands komen natuurlijk wel veel onbekende dingen, maar om veel publiek te trekken programmeren ze ook dingen als nickleback en tiesto
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 15:12
*oma*
*oma* is offline
ik zou der heen, maar we pasten nie meer in de tent, maar je kunt eer wel leuk op dansen
Oud 05-09-2002, 15:43
Nate
Nate is offline
Ik vond 't best te pruimen, zeker toen ie op een gegeven moment begon met Radiohead - Street Spirits erdoorheen te mixen. Goed gedaan hoor, en zoals al gezegd, lowlands is van alles wat. Het trok wat meer 'boeren' dan de andere jaren dit jaar, maargoed, d'r zijn altijd dingen die 'andere' mensen ook leuk zouden vinden, alleen die zijn vaak wat minder bekend.
Oud 05-09-2002, 15:49
Shadow X
Shadow X is offline
lowlands is muziek, (bijna alle stijlen die er zijn) film, theater, cabaret, literatuur, beeldende kunst, lekker eten & drinken, en nog veeeeeeeeeeeel meer.

zo.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 16:15
Synonym
Synonym is offline
commerciële bands hoeven niet slecht te zijn ofzo

Ik vind commerciële bands alleen slecht als ze voor de bekendheid beter waren

Dus: Lowlands is van alles wat. Of het nou commerciëel is of niet, boeien???

En DJ Tiësto (waar ik zelf geen aanhanger van ben trouwens ) die moest dan ook maar komen *zucht*
Oud 05-09-2002, 17:12
dystopia
dystopia is offline
Tiesto was 1 van de meest drukst bezochtste acts op heel Lowlands

Commercieel is moeilijkte definieren. Wanneer het om het geld gaat ishet in princiepe commercieel. Nou dan valt er veel af ben ik bang. Maar muziek is ook een uiting van emoties.

Ik koop gewoon geen cd's van bekende bands wel af en toe van een onbekend(re) band.
Oud 06-09-2002, 19:05
Verwijderd
Citaat:
PaulSimon schreef:

das voor t cabaret

ooooooh ik dacht al..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten