![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je bent pas 14! Je zou echt nog met andere dingen bezig moeten zijn, dat je nog maagd bent is juist eerder 'normaal'.. |
![]() |
||
Citaat:
We waren beide maagd. Daarvoor had ik altijd gezegd dat ik de eerste keer perfect wou hebben en het niet zomaar met iedereen zou doen.... Mja, mijn verjaardag was geweest, de visite was weg, iedereen lag op bed in huis en wij zaten in mijn kamer. Mja, lagen uiteindelijk. Het iniatief kwam van haar, ik was behoorlijk opgewonden en dacht, waarom niet? Heb ik er spijt van? Hmm, ja en nee. Ik voelde me een beetje genaaid toen ze de volgende dag door de stad bleek te schreeuwen dat ze geen maagd weer was, en ik voelde me ook genaaid dat ze zei als streven te hebben voor haar 17e ontmaagd te worden. Ook voelde ik me genaaid dat de relatie daarna alleen nog maar uit sex bestond, en ik hem daarom ook afgebroken heb. Mja. Misschien heb ik het wel allemaal fout, ik heb haar in jaren niet meer gesproken. Ze zit ook op dit forum (schijnt), dus wie weet dat ik nu wel een uitleg krijg, hah. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De stomste reden om seks te hebben (vind ik): 'oh, iedereen heeft al een keer seks gehad en ik niet, dus nu moet ik ook.' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm apart. ont. redelijk geplanned, oktober 2001 ik was dus 16 en het was best gaar,maar wel grappig. Daarna is het alleen maar beter gegaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grappig dat meerdere mensen het op sinterklaasavond voor het eerst hebben gedaan trouwens ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 |