Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2006, 16:10
Yellowcard
Yellowcard is offline
ik was 14, met m'n ex, na 2 maanden ofzo... (van de 13 maanden dat we samen waren) in de caravan van m'n zus.
Oud 27-01-2006, 16:34
Final Cry
Final Cry is offline
ik was 17, het zat er op zich wel aan te komen maar niet echt op dat tijdstip gepland. Ok het was wat knullig maar zeker geen spijt van. En nog steeds samen met haar
Oud 27-01-2006, 21:33
Supreme Dutch
Citaat:
ready 2 comfort schreef op 11-12-2005 @ 23:31 :
het was een weekje of 3 voor dat ik 15 werd. Ik was bij me toenmalige vriendin, we hadden net geen week. Zij was alleen thuis, dus ik zou langs komen, vervolgens resulteerde dat erin dat ik zou blijven slapen. [waren me ouders niet blij mee, maar dat terzijde] Wij hadden de drankkast van pappa geplunderd. Vervolgens lagen we in bed en toen zei zij: "neuk me nou maar gewoon, zijn we van het gezeik af".

Achteraf gezien best jammer, ik heb er namelijk niet echt veel van meegemaakt. Ik voelde me daarintegen echt de man toen ik die maandag op school kwam. Ik was namelijk de eerste van mijn vrienden
Hulde
Oud 28-01-2006, 12:17
davidenko
davidenko is offline
ik wil graag sex met iemand.alleen heb ik geen relatie
en ik wil ook niet naar doe hoeren.kan iemand mij helpen?
Oud 28-01-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
davidenko schreef op 28-01-2006 @ 13:17 :
ik wil graag sex met iemand.alleen heb ik geen relatie
en ik wil ook niet naar doe hoeren.kan iemand mij helpen?
Gebruik dat tijdens het uitgaan als openingszin "Ik wil graag seks, maar heb geen relatie, kan jij me helpen?"
Oud 09-03-2006, 14:27
hiddeninside
hiddeninside is offline
2 juni 2002, bij hem thuis, ik was 15 jaar, hij 17. Was warme zomermiddag. Ik zat in mijn bikini bij mijn vriend thuis in de tuin. Na wat gefriemel zijn we naar zijn kamer gegaan en hebben het toen gedaan. Het was voor ons allebei de eerste keer.
We zijn nu nog steeds samen en de seks is geweldig!!
Oud 09-03-2006, 14:28
hiddeninside
hiddeninside is offline
oh ja we waren trouwen 3 maanden samen
Oud 22-03-2006, 08:44
Young Predator
Young Predator is offline
Nieuwjaarsdag 2005. Ik was 18 en kon het jaar niet beter beginnen.
Oud 22-03-2006, 14:12
ikkeopzoek
ikkeopzoek is offline
Toen ik net 16 was kwam het er gewoon van. Met mijn toenmalige vriend heerlijk op het naaktstrand in Hoek van Holland. Lijkt wat vreemd maar we rommelden wel vaker in de duinen daar. Was trouwens echt waanzinnig!! Om je heen de warme zon en heerlijk bloot sex...Ik raad het iedereen aan!Vandaar mijn echte ontmaagding daar. Sindsdien ga ik er wel eens vaker heen....
Oud 22-03-2006, 16:05
Verwijderd
Seks in de (warme) buitenlucht is ook gewoon errug tof..

*hoopt dat het snel wat warmer wordt hier, want krijgt alweer leuke ideetjes*
Oud 22-03-2006, 16:54
Gedoemd
Gedoemd is offline
Citaat:
Mousse schreef op 25-01-2006 @ 00:37 :
*voegt nuttige post aan dit topic toe*

ik ben nog maagd^^
Oud 23-03-2006, 10:31
eelco
eelco is offline
nacht dat ik 14 werd door mijn overbuurmeisje, wist niet wat me overkwam, was ook blij dat we het sochtends nog eens overdeden.
Oud 23-03-2006, 15:02
Verwijderd
Ik was 14 jaar... echt veel te jong. En hij dacht dat ik al geen maagd meer was...
Het was een rare dag. Maar ik zag het niet echt als iets bijzonders

Sommige dagen blijven gewoon in je hoofd zitten als "een rare dag" en meer niet....
Oud 23-03-2006, 19:55
AnGeL4LiFe
AnGeL4LiFe is offline
echt ontmaagd?

ow jah toen was ik 1 maand 14, het was 24 december 2002... met mijn vriend(nu al meer dan 3 jaar en 3 maanden samen) en hij was 2 maanden 14... het was niet egt gepland, maar het was ook niet fijn... egt wat een pijn had ik, later(paar dagen/weken,weet nie meer ) toen het bed opeens beetje rood was moest ik juist huilen van blijdschap(maar dat is andere reden)...joehoe we hadden HET gedaan, daarna vaak overgedaan!!! achteraf gezien echt supervroeg, maar we zijn nu nog samen en het gaat super(en t is lkkr)!!
*kus*
Oud 23-03-2006, 20:06
tripple
tripple is offline
Ik was een maand 16, ik was een dikke maand samen met mijn vriendin (in totaal 5 maanden meegehad). Het was toen ik het huis voor me alleen had. We hebben de hele nacht van elkaar genoten. En nog vaak met elkaar seks gehad daarna
Oud 24-03-2006, 11:30
Snuitermans
Snuitermans is offline
In een vlaag van verstandsverbijstering op de Appelhof. Het zat er ook wel aan te komen, ongeacht het tijdstip of de persoon.

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 11:34.
Oud 24-03-2006, 12:53
Verwijderd
offtopic: *respect* aan jouw avatar
Oud 24-03-2006, 14:09
Sophiiee
Sophiiee is offline
17.. gewoon thuis
Oud 25-03-2006, 00:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Met het meisje van wie ik hield! Heel leuk, heel gaaf!
Oud 25-03-2006, 00:48
Verwijderd
op 11 september 2001 de dag van de aanslagen, nota bene tijdens de aanslagen
met mijn vriendje op m`n zestiende, allebei nog maagd, bij hem thuis. was een maandje aan.
was echt heel leuk (maar wel pijnlijk)
op de cd van hooverphonic-the magnificent three
Oud 25-03-2006, 21:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik ben nog maagd...

ben vast de enige hier he
Oud 25-03-2006, 21:55
Verwijderd
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 25-03-2006 @ 22:34 :
ik ben nog maagd...

ben vast de enige hier he
Waarom schaam je jezelf daarvoor
Je bent pas 14! Je zou echt nog met andere dingen bezig moeten zijn, dat je nog maagd bent is juist eerder 'normaal'..
Oud 26-03-2006, 11:34
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Soullar schreef op 11-12-2005 @ 13:40 :
Vroeg het voor mijn 17e verjaardag. Was mooi cadeau.
Hmm. Ook ik ben op mijn 17e verjaardag ontmaagd. Ik had toen nog geen maand met haar en ik had het totaal niet verwacht.

We waren beide maagd.

Daarvoor had ik altijd gezegd dat ik de eerste keer perfect wou hebben en het niet zomaar met iedereen zou doen....

Mja, mijn verjaardag was geweest, de visite was weg, iedereen lag op bed in huis en wij zaten in mijn kamer. Mja, lagen uiteindelijk. Het iniatief kwam van haar, ik was behoorlijk opgewonden en dacht, waarom niet?

Heb ik er spijt van? Hmm, ja en nee.

Ik voelde me een beetje genaaid toen ze de volgende dag door de stad bleek te schreeuwen dat ze geen maagd weer was, en ik voelde me ook genaaid dat ze zei als streven te hebben voor haar 17e ontmaagd te worden. Ook voelde ik me genaaid dat de relatie daarna alleen nog maar uit sex bestond, en ik hem daarom ook afgebroken heb.

Mja. Misschien heb ik het wel allemaal fout, ik heb haar in jaren niet meer gesproken. Ze zit ook op dit forum (schijnt), dus wie weet dat ik nu wel een uitleg krijg, hah.
Oud 26-03-2006, 18:49
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
jongen1986 schreef op 26-03-2006 @ 12:34 :

Ik voelde me een beetje genaaid toen ze de volgende dag door de stad bleek te schreeuwen dat ze geen maagd weer was, en ik voelde me ook genaaid dat ze zei als streven te hebben voor haar 17e ontmaagd te worden. Ook voelde ik me genaaid dat de relatie daarna alleen nog maar uit sex bestond, en ik hem daarom ook afgebroken heb.
Dat zou ik dus echt superrot vinden... Begrijpelijk dat je je genaaid voelt
Oud 26-03-2006, 20:19
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik was 17.. en ze begon over het sex hebben, dat je zoiets altijd ongeplant doet.. nahja, nu maar doen dan? Okee.. en zodoende aan de haak geslagen
Oud 26-03-2006, 20:42
Stefanie
Stefanie is offline
15, ergens in februari, bij mn ex-vriend thuis.
Oud 26-03-2006, 21:50
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 13-12-2005 @ 10:38 :
bijna 17. ik kende die gast niet echt, was heel erg dronken. op een hotelkamer. tsja kvond het echt niet leuk, was ook niet mijn id, deed pijn
Wat erg!! Dus eigenlijk wilde je het niet?
Oud 26-03-2006, 22:46
zoef de haas
zoef de haas is offline
ik was 15 en een half zoiets met wat toen mn vriendje was een half jaar en daarna nog een half jaar wat gehad zoiets
Oud 27-03-2006, 11:42
Verwijderd
Bijna zestien, had vier maanden een vriend. Was leuk, geen spijt van.
Was wel wat jong, maar god, we wilden het allebei en het is maar seks.
Daarna nog een maand of tien samen geweest, trouwens.
Oud 27-03-2006, 15:31
Suzy Q
Suzy Q is offline
Vorig jaar zomervakantie in een hotelkamer op Zanzibar.
We waren 2 dagen samen en nu nog steeds bij elkaar
En oja.. ik was 18.
Oud 28-03-2006, 21:18
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
In Frankrijk in zijn tentje bij het meer van Annecy....
Oud 28-03-2006, 22:29
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Mousse schreef op 25-01-2006 @ 00:37 :
*voegt nuttige post aan dit topic toe*

ik ben nog maagd^^
Oud 28-03-2006, 22:32
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik was 16 en het was goed.
Oud 28-03-2006, 22:46
Verwijderd
ik was net 18, op sinterklaasavond. Het was geplanned, vanwege gehannes met de pil enzo. En waarom zou je anders op zaterdagavond al om 12 uur gaan slapen.

Het was erg ok. Voor beide de eerste keer en we hebben vooral heel hard gelachen. Volgens mij was het 5 uur in de ochtend toen het gebeurde ofzo. In de tijd ertussen hebben we alleen maar geknuffeld geloof ik. De eerste keer ging heel snel, de tweede keer ging veel beter.
Oud 03-04-2006, 13:06
knuffel_JongeN!
knuffel_JongeN! is offline
ik heb een vriendin doe ik al bijna heel me leven ken we zijn altyd goede vrienden nu ze veel schoolwerk heeft zie ik haar niet meer zo veel maar 1x inde 2 mande cker! ze was niet verlieft op me maar we hebben egt een band die we al ons heleleve hebben het is niet uit te leggen. we hebben al vanaf groep 6 jaar of 8 experimenteerde we al met elkaar en steeds verder. sinds een jaar neuke we af en toe is ze was niet mn eerste maar ik hou wel van haar en t voelde voor mij wel als een 1e keer omdat mijn echte 1e keer jha niet zo geweldig was het was net na mn verjaardag en ik wilde het eens ervaren maar had er tegelijkertijd ook nog geen zin in. maar het gebeurde toch spijt. mar heb een relatie gehad met iemand 3 jaar en we hebben alles gedaan behalve vrijen heb er nog de baleh van dat t nooit gelukt is. maar vanaaf komt ze weer weet niet wat er gaat gebeuren maar met die vriendin heeft het een speciaal gevoel en ik hou van dr alleen jammer dat ze me niet wilt als vriend.
Oud 03-04-2006, 13:19
Verwijderd
dat is 18 en dat typt zo?
Oud 03-04-2006, 17:17
herr renz
herr renz is offline
niet zo lang geleden, kende haar drie dagen, op haar kot. Heb altijd mij voorgehouden dat 't niks speciaals is ofzo, op't moment zelf was't wel speciaal, heel leuk enzo mor k kan nie zeggen dat't mijn leven heeft veranderd ofzo.
Oud 03-04-2006, 18:50
Verwijderd
ben nog maagd ... ben zo te zien al aan de late kant

maja, heb geen vriendin momenteel en ik zou het niet met een willekeurig iemand willen doen
Oud 03-04-2006, 19:22
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Mike1988 schreef op 03-04-2006 @ 19:50 :

maja, heb geen vriendin momenteel en ik zou het niet met een willekeurig iemand willen doen
Je kunt het ook anders zien: mensen op dit forum zijn aan de vroege kant.

De stomste reden om seks te hebben (vind ik): 'oh, iedereen heeft al een keer seks gehad en ik niet, dus nu moet ik ook.'
Oud 03-04-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Mike1988 schreef op 03-04-2006 @ 19:50 :

Laat? Och, als ik de eerste fatsóenlijke keer tel, was ik negentien. Het moet ook maar net op je pad komen (en dan moet je vriendin ook nog willen )...
Oud 03-04-2006, 21:40
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
knuffel_JongeN! schreef op 03-04-2006 @ 14:06 :
ik heb een vriendin doe ik al bijna heel me leven ken we zijn altyd goede vrienden nu ze veel schoolwerk heeft zie ik haar niet meer zo veel maar 1x inde 2 mande cker! ze was niet verlieft op me maar we hebben egt een band die we al ons heleleve hebben het is niet uit te leggen. we hebben al vanaf groep 6 jaar of 8 experimenteerde we al met elkaar en steeds verder. sinds een jaar neuke we af en toe is ze was niet mn eerste maar ik hou wel van haar en t voelde voor mij wel als een 1e keer omdat mijn echte 1e keer jha niet zo geweldig was het was net na mn verjaardag en ik wilde het eens ervaren maar had er tegelijkertijd ook nog geen zin in. maar het gebeurde toch spijt. mar heb een relatie gehad met iemand 3 jaar en we hebben alles gedaan behalve vrijen heb er nog de baleh van dat t nooit gelukt is. maar vanaaf komt ze weer weet niet wat er gaat gebeuren maar met die vriendin heeft het een speciaal gevoel en ik hou van dr alleen jammer dat ze me niet wilt als vriend.

hmm apart.

ont. redelijk geplanned, oktober 2001 ik was dus 16 en het was best gaar,maar wel grappig. Daarna is het alleen maar beter gegaan.
Oud 03-04-2006, 23:52
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik 15, hij 18, allebei de eerste keer en we hadden 3 maanden al dikke verkering...
Het was na het uitgaan, en heeeeel erg gepland. Maar het was leuk, fijn en vrijwel pijnloos. We hebben enorm van elkaar genoten in zijn kleine hoogslapertje...
Absoluut een goeie ontmaagding
Oud 04-04-2006, 12:39
mystery_man
mystery_man is offline
3 jaar geleden met mijn ex-vriendin(sinsdien niet meer gedaan dan slaan je hormonen echt op hol) ik ben onmaagd op mijn 14e inde buitenlucht (achter het schuurtje ) op sinterklaas avond(ik vond een condoom in mijn suprise, rara wie heeft die gemaakt) heb het eigenlijk nog nooit in een bed gedaan, buiten is veel leuker, meer spanning door dat er kans is om betrapt te worden.

een minder feitje gelijk de eerste keer betrapt door mijn pa(wat haat ik die goser daarom) voorde rest echt geweldig
Oud 04-04-2006, 12:42
mystery_man
mystery_man is offline
ook nog iets leuks ik was eerder onmaagd dan mijn grote broer van 2 jaar ouder( hij is 2 maanden na mij pas onmaagd )
Oud 04-04-2006, 14:21
Verwijderd
Citaat:
knuffel_JongeN! schreef op 03-04-2006 @ 14:06 :
Ratel je ook zo aan één stuk door in werkelijkheid?
Oud 04-04-2006, 21:26
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Hoe oud was je? Had je een vaste vriend of vriendin? Waren jullie allang samen? Was het gepland? Was het een flirt..?

18
Vaste Vriendin
5 weken samen
Gepland
Oud 04-04-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 04-04-2006 @ 15:21 :
Ratel je ook zo aan één stuk door in werkelijkheid?
Dat lijkt me echt gaaf

Grappig dat meerdere mensen het op sinterklaasavond voor het eerst hebben gedaan trouwens
Oud 04-04-2006, 22:23
Lima
Lima is offline
11 november 2005 niet zo lang geleden dus.
was 15 jaar oud.
het deed superrrr veel pijn OMG!
Ik had 1 maand met m'n vriend... was al kort daarna uit , had ie gelijk een andere vriendin moestie me heel nodig vertellen... te droog..
en hij zit ook nog eens bij me in de klas.. ja fijn!
Oud 05-04-2006, 09:27
Iveauh
Iveauh is offline
used..
Oud 05-04-2006, 14:44
Silvie
Silvie is offline
Ik was 16,5 jaar, met mijn inmiddels exvriend. We waren toen ongeveer 5 maanden samen. Heb er geen spijt van en nee het was niet gepland, het gebeurde gewoon.
Topic gesloten

Regels voor berichten