Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2006, 20:44
danny23
danny23 is offline
Ik zou het dus over platonische lichamen en de harmonische wet van Kepler doen. Maar zijn theorie over de platonische lichamen was al ontkracht door een van zijn wetten (niet de harmonische wet). Dus wat valt er dan voor mij te onderzoeken? Of mag ik dit bewijs gewoon kopieeren in me eigen woorden?

Ook heb ik me echt een breuk op het internet lopen te zoeken wat voor verband de harmonische wet met platonische lichamen heeft. En nog iets ik moet minimaal 10 paginas geschreven tekst hebben dus als ik zijn bewijs wil opschrijven ben ik in 1 regel klaar door zijn 1e wet op te schrijven. Dan kan ik dat nog wel effe uitwerken maar aan 10 paginas kom ik bij lange na niet.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2006, 19:52
danny23
danny23 is offline
Iemand? In ieder geval op eerste vraag dan?

De theorie over de platonische lichamen was al ontkracht door een van zijn wetten (niet de harmonische wet). Dus wat valt er dan voor mij nog te onderzoeken? Of mag ik dit bewijs van de ontkrachting van het internet plukken, effe in eigen woorden vertellen en als profielwerkstuk inleveren?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:40
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
danny23 schreef op 27-03-2006 @ 20:52 :
Iemand? In ieder geval op eerste vraag dan?

De theorie over de platonische lichamen was al ontkracht door een van zijn wetten (niet de harmonische wet). Dus wat valt er dan voor mij nog te onderzoeken? Of mag ik dit bewijs van de ontkrachting van het internet plukken, effe in eigen woorden vertellen en als profielwerkstuk inleveren?
Dat is NIET hoe een profielwerkstuk precies werkt, maar dat is je vast al honderd keer verteld in de les. Als je er niet uitkomt, raad ik je aan eens met je begeleider te gaan praten. Hoe kom je überhaubt op dat onderwerp als je er helemaal niks vanaf weet?
Oud 27-03-2006, 22:44
danny23
danny23 is offline
Het is al te laat om met me begeleider te gaan praten. Want ik moet hem inleveren eigenlijk al zo snel mogelijk inleveren. IK kan dus niet nog effe vragen gaan stellen aan hem dan weet al helemaal dat ik geen ene **** uitgevoert heb

En ik weet niet precies wat de bedoeling is bij een profielwerkstuk. Ja ik heb een onderzoeks vraag en wat deelvragen. Voor de rest weet ik niet meer dan wat in de handleiding staat die ik gekregen heb. Dus wat is precies de bedoeling??

En het onderwerp. We kregen een hele lijst met mogelijke onderwerpen en ik moest die dag gauw er eentje van kiezen omdat ik me onderwerp op die dag moest inleveren. Toevallig was dat dus platonische lichamen en de harmonische wet van Kepler.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 07:36
sdekivit
sdekivit is offline
je mkunt een literatuurstudie doen voor je profielwerkstuk
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 10:16
danny23
danny23 is offline
Wat houdt dat in?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 13:10
sdekivit
sdekivit is offline
je kunt iets vertellen over Kepler en hoe hij tot zijn wetmatigheden is gekomen en wat de sterke punten van zijn bewijsvoeringzijn enzovoorts.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten