Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() @ hagel: ik weet niet hoe lang t geleden is voor je, dat 'hij' overleed (ik weet niet wie hij is, vriendje? vader? broer? ) maar de pijn en het verdriet slijt. geloven doe je me vast nog niet. maar het slijt. ik hoop voor je, dat je niet al te snel weer iemand verliest, want dan is de kans groot dat je net zo'n gevoelloze zak hooi wordt als ik....
||
Citaat:
Als we 'voor altijd' nu meer realistisch stellen als 'Zolang als het leven duurt', voel je jezelf er dan nog te oud voor? Of te intelligent, in mephostophilis' geval? Want je zegt nu wel dat je in principe te 'oud' bent om een huisje-boompje-beestje relatie aan te gaan (dus niet trouwen, geen kinderen). Dat je te oud en te wijs bent om van iemand te gaan houden en al zijn/haar defecten te vergeven, en voor onbeperkt lange tijd bij dat persoon te zijn. IMHO ben je daar nooit te oud voor, maar jullie denken daar anders over. Maar de meesten die dit antwoord geven, zijn geen 60 of 70, maar 18, 19 of 20, dus ik weet niet hoe serieus ik die gedachte moet nemen. Ik denk dat jullie er in 5 jaar heel anders over denken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heb het alleen nog nooit gehad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ben er normaal gesproken helemáál geen voorstander van! want zoiets weet je gewoon 9 van de 10x niet na zo'n korte tijd. maar wij waren vanaf het begin gewoon al zeker van elkaar... zijn moeder had mij een x gevraagd wat het nou was aan hem waardoor ik er zo zeker van was, en ik antwoordde "Als ik in de spiegel kijk, zie ik mezelf. Als ik naar hem kijk, zie ik mezelf" en toen moest zij glimlachen. Ik vroeg haar waarom ze glimlachte en ze zei dat ze het de dag ervoor aan hem had gevraagd en dat hij precies hetzelfde antwoordde over mij ![]() en dit was iets waarvan we zelf wisten dat we het zo vonden en voelden maar we hadden het nog niet echt eerder in diezelfde woorden tegen elkaar gezegd, dus dat was wel grappig..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus je zeikt maar een eind weg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: ik denk dus niet te weten dat mijn relatie voor altijd is. Maar het zou wel kunnen, en ik zou het wel willen. Ik weet niet precies vanaf wanneer ik dacht dat 't zou kunnen, ik denk al vanaf het begin, maar ik ben het in de loop van de tijd wel een steeds waarschijnlijker optie gaan vinden. Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 12:36. |
![]() |
|
|