![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @dex0r, ja en hoe laat was je ook al weer thuis? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() was gisteravond dynamo, altstadt (losgaande alto's op numetal checken op het podium\m/) en dat was het geloof ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De paardenbusiness toch niet wat je wilt?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat ben ik nu blij dat ik veel ramen in mijn kamer heb ![]()
||
Citaat:
en die paardenshit was om een jaar op te vullen, toen ik vorig jaar besloot met de havo te stoppen was ik te laat om me in te schrijven voor 't Sint Lucas, dus het werd een jaartje paardjes aaien. was overigens een leuk jaar hoor, daar niet van. Maar ben wel erg content met het fweit dat ik aangenomen ben ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mijn wow was zon treinreis met converge en opgezwolle (nieuwe plaat, vet!) en een biertje, en nog steeds zon en dat ik den fabdisaster zag^^ en cool dat the suicide file naar nederland komt idd
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is inderdaad een van de betere/leukere opleidingen, wat Roxane zegt is niet waar. Het is wel echt een school waar een bepaalde sfeer hangt, je wordt een beetje in hun vormen gegoten. Mijn broer heeft de opleiding ook gedaan en wilde vooral zelf zijn eigen gang gaan en dat was deels af te lezen in zijn punten. Maar hij vond het ook een gave opleiding en inderdaad, je wordt tamelijk vrij gelaten. in de zin van planning maar toch ook wel het ontdekken van wat je kunt en materiaal, hoewel dit enigzins het sfeertje tegenspreekt nu ik dit zo zeg. Ik wil al vijf jaar naar die opleiding en ben er inmiddels zo vaak geweest en heb zoveel verhalen van mijn ( uiterst kritische) broer gehoord dat ik inmiddels wel weet dat wat Roxane zegt niet waar is, of slechts ten dele. Bovendien heb je als je er slaagt niet alleen een diploma maar ook een goeie kruiwagen naar het bedrijfsleven in die sector, omdat het sint lucas tamelijk grote namen voort heeft gebracht. Ik kies voor die opleiding met al zijn voors en zeker ook tegens, en ik ben echt blij dat ik er ben aangenomen ![]()
|
![]() |
|
|